SuaT6027
Üye
Gerçek N8 kullanıcıları!! anna-belle?
Selam arkadaşlar..
anna anna dedik sanırım bir çoğumuz benim gibi hayal kırıklığına uğradık..
Peki yüklediğimiz bellelerden memnun muyuz?
eksikler fazlalıklar neler? beklentiler talepler?
paylaşalım

belleden tamamiyle memnunum diyenler kımler???
tavsiye ederim flash atmaya değer diyenler?
anna anna dedik sanırım bir çoğumuz benim gibi hayal kırıklığına uğradık..
Peki yüklediğimiz bellelerden memnun muyuz?
eksikler fazlalıklar neler? beklentiler talepler?
paylaşalım


belleden tamamiyle memnunum diyenler kımler???
tavsiye ederim flash atmaya değer diyenler?


