Gerçek N8 kullanıcıları!! anna-belle?

Sponsorlu Bağlantılar

belleyi beğenip tavsiye edenler?


  • Kullanılan toplam oy
    23
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SuaT6027

SuaT6027

Üye
    Konu Sahibi
Gerçek N8 kullanıcıları!! anna-belle?
Selam arkadaşlar..
anna anna dedik sanırım bir çoğumuz benim gibi hayal kırıklığına uğradık..
Peki yüklediğimiz bellelerden memnun muyuz?
eksikler fazlalıklar neler? beklentiler talepler?
paylaşalım :):)
belleden tamamiyle memnunum diyenler kımler???
tavsiye ederim flash atmaya değer diyenler?
 


Esendağlı

Esendağlı

Üye
Bence belle, size yeni bir telefon almış hissi veriyor,bana belleyle gel:)
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
    Konu Sahibi
aynen öyle.. eğer arkadaşlar buraya beklentilerini yazarlarsa belki daha da hoşumuza giden şeyler yapılabilir.. inşallah farkına varırlar ve toplanırlar.. :D
 
cargo3230

cargo3230

Üye
anna belle kıyaslama yapamam çünkü anna çıkmadan 1 gün önceye kadar dayandım sonra gelmicek diye belle ile flashladım sonra kafamı duvarlara vurdum bu işi neden daha önce yapmadım diye belle çok çok ii :ehe
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
    Konu Sahibi
görebildiğiniz veya şikayetçi olduğunuz bir yönü var mı peki?
 
SilentOne

SilentOne

Üye
daha dün arkın n8 ine kurdum of be yeni bir telefon resmen
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
    Konu Sahibi
c7 yede belle geldı ve bayadır kullanılmakta.. bakalım bakalım sımdıkı yorumlar neler olacak?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt