General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

anilari35

anilari35

Üye
Şu tema olayını bir türlü çözemedim ekledigim temalar kayboluyor hep!
3 temadan fazla oldumu gidiyor öncekileri sil öyle koy
anlayamadım ne olduğunu kusura bakma.ama arkadaş kısa sürede ekledi.kulaklık ne kullanıyorsunuz güzel ses veren kaliteli mikrofonlu,gmd'nin orjinal kulaklığı müzikte idare eder ama konuşma yaparken hiç memnun değilim.
sennheiser cx200 almanı öneririm mikrofonsuz ama mükemmel hele garantisi bassları bozuldu garantiye gönderim yenisi geldi direk
 


calypso16

calypso16

Üye
3 temadan fazla oldumu gidiyor öncekileri sil öyle koy
sennheiser cx200 almanı öneririm mikrofonsuz ama mükemmel hele garantisi bassları bozuldu garantiye gönderim yenisi geldi direk
Teşekkürler
 
alaStar

alaStar

Üye
Beyler arkadaşımdada diskavri var telefon temple run, subway surfer, gibi oyunları açmıyor hata verip kapanıyor servise yolladı fakat sorun yok diyip geri yolladılar sizden böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu kanımca sorun gpu kaynaklı fakat yaşayanınız varsa tecrübesini paylaşabilir mi ?
 
smh60

smh60

Üye
Hic böyle bir sorun yaşamadım recovery moddan wipe data yapsın
 
Boran20

Boran20

Üye
Arkadaşlar telefonu root'ladım, dahili hafızada nasıl yer açabilirim acaba?
 
Son düzenleme:
anilari35

anilari35

Üye
Arkadaslar telpa suan eskiye gore daha iyi ama hala kotu bir sikinti oldugu zaman firma uzerinden gondermeyin bizzat siz goturun
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
Beyler arkadaşımdada diskavri var telefon temple run, subway surfer, gibi oyunları açmıyor hata verip kapanıyor servise yolladı fakat sorun yok diyip geri yolladılar sizden böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu kanımca sorun gpu kaynaklı fakat yaşayanınız varsa tecrübesini paylaşabilir mi ?
fabrika ayarlarına dönüp oyunları google play store üzerinden yükleyin
 
smh60

smh60

Üye
Splash toolla temiz kurulum yapsin birde
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
android 4.4 ne oldu kodlarda yayınlandı diye duydum güncelleme ne oldu
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k ve smh60
smh60

smh60

Üye
4.4 icin biraz beklememiz gerekecek kesinlikle gelecek diye bir durumda yok kendinizi bosuna heveslendirmeyin
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
kodlar açıklandıgına göre gm bize 4.4 vermezse bile custom romlara yüklenirik :Darkadaşlar bu discovery lerin ekranına hafif bi baskı uygulasak yada cebde hafif bi baskı görse ekranı , iç ekranda ölü piksel beyaz leke ışık sızması gibi sorunlar oluşuyormuş doğrumu
 
caglar b

caglar b

Üye
Yahu bu kodların yayınlandıgı haberini nereden aldınız. Mediatek twitter hesabından duyurmamış, hiç mtk uyumlu 4.4 romda çıkmamış
 
anilari35

anilari35

Üye
ya bu güncelleme nerede ? sabırsızlandırıyorlar insanları madem geciktirecen haber verme verecem diye :)
 
smh60

smh60

Üye
marta sarkcak sanırım
 
anilari35

anilari35

Üye
Marta sarkarsa yuhh sozde ocakda geliyordu
 
calypso16

calypso16

Üye
Neden bu kadar önemli ki güncelleme şu anki sürümde herşey düzgün çalışıyor.!
kitkat'ı demek istedim,telefonun kendi güncellemesi değil kusura bskmayın
 
Son düzenleme:
anilari35

anilari35

Üye
Bildirim isigi launcher kamera dan dolayi
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
bu hafta gelmesi lazım
 


Üst Alt