ilerde garantiye yollarsam sorun olmasın diye acil bi upload etsen çok makbule geçerStoreid açılmıyor ki
Nasıl olacak ki ?ilerde garantiye yollarsam sorun olmasın diye acil bi upload etsen çok makbule geçer
root explorer system/app girip marketi kopyalayacan storage yazıyor uygulamanın üstünde oraya yapıştıracan yapabilirsen çok makbule olur teli servise verecem ama bu eksikNasıl olacak ki ?
root yok yalnız bende farkeder mi?Sennheiser MX 271 Kulaklık almak istiyorum. mikrofonlu olanı var mı bu markanınroot explorer system/app girip marketi kopyalayacan storage yazıyor uygulamanın üstünde oraya yapıştıracan yapabilirsen çok makbule olur teli servise verecem ama bu eksik
çok teşekkürler ugraştıgın içinroot yok yalnız bende farkeder mi?Sennheiser MX 271 Kulaklık almak istiyorum. mikrofonlu olanı var mı bu markanın
çok teşekkür ederim kardeş sabahtan beri bunu arıyordum Allah razı olsunLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
![]()
anlayamadım ne olduğunu kusura bakma.ama arkadaş kısa sürede ekledi.kulaklık ne kullanıyorsunuz güzel ses veren kaliteli mikrofonlu,gmd'nin orjinal kulaklığı müzikte idare eder ama konuşma yaparken hiç memnun değilim.çok teşekkürler ugraştıgın için
çok teşekkür ederim kardeş sabahtan beri bunu arıyordum Allah razı olsun
samsung galaxy s3 kulaklıgı bence çok iyi beklentin profesyonel ise hepsiburadada çok iyi kulaklıklar var bakmanı tavsiye ederimanlayamadım ne olduğunu kusura bakma.ama arkadaş kısa sürede ekledi.kulaklık ne kullanıyorsunuz güzel ses veren kaliteli mikrofonlu,gmd'nin orjinal kulaklığı müzikte idare eder ama konuşma yaparken hiç memnun değilim.
