anilari35
Üye
3 temadan fazla oldumu gidiyor öncekileri sil öyle koyŞu tema olayını bir türlü çözemedim ekledigim temalar kayboluyor hep!
sennheiser cx200 almanı öneririm mikrofonsuz ama mükemmel hele garantisi bassları bozuldu garantiye gönderim yenisi geldi direkanlayamadım ne olduğunu kusura bakma.ama arkadaş kısa sürede ekledi.kulaklık ne kullanıyorsunuz güzel ses veren kaliteli mikrofonlu,gmd'nin orjinal kulaklığı müzikte idare eder ama konuşma yaparken hiç memnun değilim.
arkadaşlar bu discovery lerin ekranına hafif bi baskı uygulasak yada cebde hafif bi baskı görse ekranı , iç ekranda ölü piksel beyaz leke ışık sızması gibi sorunlar oluşuyormuş doğrumu
