General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



omeremre23

omeremre23

Üye
Geçenlerde darty'de incelemiştim güzel telefon ama ana menü ekranında geçişlerde bazen takılma oluyor :bann:
 

onlineRXD

Üye
beyler ben bu telefonu almayı düşünüyorum en son güncelleme ile gta sanandreas gibi oyunlarda yüksek ayarda nasıl performans veriyor
 

flunight

Üye
beyler bana root istemeyen font değiştirme porogramı lazım:sos
 
n000k

n000k

Üye
Geçenlerde darty'de incelemiştim güzel telefon ama ana menü ekranında geçişlerde bazen takılma oluyor :bann:
Darty de senin gibi Allah bilir kaç kişi elledi o teli. Sence o telden sonra hayır gelirmi?? Benimkinde takılma yok..
 
calypso16

calypso16

Üye
pencereli flip cover kılıf almak istiyorum bazı ilanlara baktım 3 tane ekran koruyucu ve 1 tane kalem hediye edenler var,sizin aldığınız sağlam bir satıcı veya yer var mı?
 
COJR3

COJR3

Üye
beyler ben bu telefonu almayı düşünüyorum en son güncelleme ile gta sanandreas gibi oyunlarda yüksek ayarda nasıl performans veriyor
Güncellemenin oyunlara etkisi yok.
Hem pil menüsünde hemde güç menüsünde tasarruf modu açıkken GTA SA'yı çok rahat oynayabiliyorum. GTA'da grafik olarak çözünürlük ve efekt seçenekleri var. Efektleri aç, sıkıntı yok ama çözünürlük olayına gelirsek; % diliminde 70den sonra felan kasıyor.(tasarrufta denedim sadece). 9-11 inç bir ekran olmadıktan sonra zaten %40-50nin üzerindeki çözünürlüğü bizim 4.7 inç ekranda ayırt edemezsin. O yüzden %40-50 arası çok ideal.
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Archonn

Archonn

Üye
şu otg ye bir çözüm bulunaydı iyiydi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Archonn

Archonn

Üye
cihaz usb den güç çıkışını desteklemiyorsa donanımsal bir özellik.

elimde Y şeklinde otg kablosu var. 5v adaptöre taktım, usb belleğe güç geliyor ama telefon görmüyor belleği. Sırf güç çıkışı olmadığından değil yani..

Ayrıca kernel i düzenleyip otg özelliği kazandırılan MTK cihazlar var.
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
elimde Y şeklinde otg kablosu var. 5v adaptöre taktım, usb belleğe güç geliyor ama telefon görmüyor belleği. Sırf güç çıkışı olmadığından değil yani..

Ayrıca kernel i düzenleyip otg özelliği kazandırılan MTK cihazlar var.
evet kernel sonrası desteği veren cihazlar var ama discovery de mümkün gibi durmuyor, y kablosu ile deneyen birçok arkadaş oldu ama sonuç hepsinde aynı. O yüzden donanımsal olduğunu söyledim
 
n000k

n000k

Üye
Yeni güncellemeden haber yokmu arkadaşlar??
 
kobejames

kobejames

Üye
telefonu root yapmıştım superuserla ama şimdi kapanma ssorunu yüzünden servise göndericem ama superuserı kaldıramıyorum yardımcı olurmusunuz bi türlü bulamıyorum superuserı kaldırmayı
 

black.37

Üye
arkadaşlar benim telefonun masaüstüne resim koyduğum zaman resim yakınlaşıyor gerçek boyutunda görünmüyo ama kilit veya menü ye duvar kağıdı seçtiğmide normal boyutta oluyor ve yakınlaşmıyor bunu nasıl düzeltebilirim?
 
kobejames

kobejames

Üye
arkadaşlar benim telefonun masaüstüne resim koyduğum zaman resim yakınlaşıyor gerçek boyutunda görünmüyo ama kilit veya menü ye duvar kağıdı seçtiğmide normal boyutta oluyor ve yakınlaşmıyor bunu nasıl düzeltebilirim?
Galeriden ekran görüntüsünü onu koy ekrana veya kendi duvar kagıtlarından biri tek ekran olarak koy sonra değiştir veya bunun için uygulama var bende de olunca bunları deniyorum
 


Üst Alt