General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

KayraBey

KayraBey

Üye
Konu çok sessiz...
 


BaranASYA

BaranASYA

Üye
Güncelleme yalan oldu.
 

zorrah

Üye
Güncelleme hakkında fikri olan yok mu
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Gelir mi acaba yakın zamanda?
 
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
bu yaz ilk android telefonumu alacağım aslında s3 mini alacaktımda discovery'i biraz araştırınca hemen kararım değişti sizlere'de bir kaç sorum var cevaplarsanız sevinirim :)

1- telefonun şarzı nasıl gidiyor ortalama ne kadar süre gidiyor sonuçta telefonun 1080p kocaman bir ekranı var ve 4 çekirdekli işlemcisi var bunlar çok şarz götürebilir.

2-telefonda şarz soketi bozulması oluyormuş sizde'de bu oldumu ve telefonda çok kalitesiz gördüğünüz bir yerde oldumu

3- wifi kopması oluyormuş bazı incelemelerde wifi iyi çekiyor aça çok kopmalar oluyor dedilerde.?

4-birde rom falan yüklemeden discovey de oyunları hafıza kartına atabiliyomuşuz doğrumu bu

bende s3 mini alacaktım geçen seneden beri araştırıyodum geçen senede android telefon yerine laptop almıştım :) geçenlerde bir arkadaşımda s3 mini almıştı kullandım telefonu telefonda çok kasmalar vardı iyiki s3 mini almamışım discovery incelemelerde çok hızlı gözüküyo bana zaten telefon asphalt 8,real racing 3 gibi oyunları oynamak müzik dinlemek birazda wifi'de gezinmek için lazım bana tavsiye edermisiniz discovery'i :) şu anda çakma s4 kullanıyorum telefon menü geçişlerini 3-5 saniye arasında yapıyor çok kasıyo yani çakma s4 den discovery'e geçmek bana çok büyük bir hız gibi gelecektir :)

Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim :)

ben baya çok yazmışım ya :D
 
Kerim.

Kerim.

Üye
    Konu Sahibi
bu yaz ilk android telefonumu alacağım aslında s3 mini alacaktımda discovery'i biraz araştırınca hemen kararım değişti sizlere'de bir kaç sorum var cevaplarsanız sevinirim :)

1- telefonun şarzı nasıl gidiyor ortalama ne kadar süre gidiyor sonuçta telefonun 1080p kocaman bir ekranı var ve 4 çekirdekli işlemcisi var bunlar çok şarz götürebilir.

2-telefonda şarz soketi bozulması oluyormuş sizde'de bu oldumu ve telefonda çok kalitesiz gördüğünüz bir yerde oldumu

3- wifi kopması oluyormuş bazı incelemelerde wifi iyi çekiyor aça çok kopmalar oluyor dedilerde.?

4-birde rom falan yüklemeden discovey de oyunları hafıza kartına atabiliyomuşuz doğrumu bu

bende s3 mini alacaktım geçen seneden beri araştırıyodum geçen senede android telefon yerine laptop almıştım :) geçenlerde bir arkadaşımda s3 mini almıştı kullandım telefonu telefonda çok kasmalar vardı iyiki s3 mini almamışım discovery incelemelerde çok hızlı gözüküyo bana zaten telefon asphalt 8,real racing 3 gibi oyunları oynamak müzik dinlemek birazda wifi'de gezinmek için lazım bana tavsiye edermisiniz discovery'i :) şu anda çakma s4 kullanıyorum telefon menü geçişlerini 3-5 saniye arasında yapıyor çok kasıyo yani çakma s4 den discovery'e geçmek bana çok büyük bir hız gibi gelecektir :)

Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim :)

ben baya çok yazmışım ya :D
Sarji iyi kotu degil.bu arada ekran 720p.
Benim telefonun sarj soketi saglam sorun yok şükür 3-4 aydan beri kullaniyorum
Wifi kopmasi yok
Stock romda uygulamalari hafiza kartina kurabiliyorsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY

black.37

Üye
asp
bu yaz ilk android telefonumu alacağım aslında s3 mini alacaktımda discovery'i biraz araştırınca hemen kararım değişti sizlere'de bir kaç sorum var cevaplarsanız sevinirim :)

1- telefonun şarzı nasıl gidiyor ortalama ne kadar süre gidiyor sonuçta telefonun 1080p kocaman bir ekranı var ve 4 çekirdekli işlemcisi var bunlar çok şarz götürebilir.

2-telefonda şarz soketi bozulması oluyormuş sizde'de bu oldumu ve telefonda çok kalitesiz gördüğünüz bir yerde oldumu

3- wifi kopması oluyormuş bazı incelemelerde wifi iyi çekiyor aça çok kopmalar oluyor dedilerde.?

4-birde rom falan yüklemeden discovey de oyunları hafıza kartına atabiliyomuşuz doğrumu bu

bende s3 mini alacaktım geçen seneden beri araştırıyodum geçen senede android telefon yerine laptop almıştım :) geçenlerde bir arkadaşımda s3 mini almıştı kullandım telefonu telefonda çok kasmalar vardı iyiki s3 mini almamışım discovery incelemelerde çok hızlı gözüküyo bana zaten telefon asphalt 8,real racing 3 gibi oyunları oynamak müzik dinlemek birazda wifi'de gezinmek için lazım bana tavsiye edermisiniz discovery'i :) şu anda çakma s4 kullanıyorum telefon menü geçişlerini 3-5 saniye arasında yapıyor çok kasıyo yani çakma s4 den discovery'e geçmek bana çok büyük bir hız gibi gelecektir :)

Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim :)

ben baya çok yazmışım ya :D


asphalt 8 uyumlu değil ama real racing 3 uyumlu onu yükleyebilirsinarkadaşlar telefonu fabrika ayarlarına geri dön yaparsam güncellemeler gidermi telefon ısınmaya başladı yeni güncellemeyle
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
ölümüne

ölümüne

Üye
asp



asphalt 8 uyumlu değil ama real racing 3 uyumlu onu yükleyebilirsinarkadaşlar telefonu fabrika ayarlarına geri dön yaparsam güncellemeler gidermi telefon ısınmaya başladı yeni güncellemeyle
Orijinal rom flashlaman gerek güncellemelerin silinmesi için telefondan yapılacak bi işlem değil
 
DJ_KAFADAR

DJ_KAFADAR

Üye
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
'güncelleme geldi bile' derken eski güncellemeler kast edip firmanın güncelleme verdiğini mi söyledin yoksa :d:
 
calypso16

calypso16

Üye
Flipcover kılıflar kullanişli mı? Tuşlar dışarda kalıyor ya cepte zarar görür mü acaba
 
Ccihat67

Ccihat67

Üye
Flipcover kılıflar kullanişli mı? Tuşlar dışarda kalıyor ya cepte zarar görür mü acaba


Bende bu 2 kılıftanda var renkler vs. herşey aynı hiç bi sorun çıkmadı rahatca kullanıyorum
 
calypso16

calypso16

Üye
2.olanin siyahini ben de kullaniyorum .değişiklik olsun diye pencereli flipcoverlardan almaya düşünüyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Ccihat67


Üst Alt