kobejames
Üye
MaviArkadaslar listede olmayan var mi ekliyim simdi?renkte belirtin bu arada

MaviArkadaslar listede olmayan var mi ekliyim simdi?renkte belirtin bu arada

Aynen ne yapmak gerekselamün aleyküm arkadaşlar. Bir sorunum var telefonla ilgili yardımcı olursanız sevinirim.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
16GB lik versiyonunu kullanmaktayım.''Hafıza dolu, kullanılmayan dosyaları silin'' tarzında bir uyarı alıyorum. Dahili hafıza dolu görünüyor, sd kart dediği yer kendi hafızası harici kartım yok. Bu alanı kullanabilmem mümkün müdür acaba. Yeni uygulama yükleyemiyorum çünkü.
Teşekkürler.
Ayarlar-depolama-tercih edilen yükleme konumu neye ayarlıselamün aleyküm arkadaşlar. Bir sorunum var telefonla ilgili yardımcı olursanız sevinirim.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
16GB lik versiyonunu kullanmaktayım.''Hafıza dolu, kullanılmayan dosyaları silin'' tarzında bir uyarı alıyorum. Dahili hafıza dolu görünüyor, sd kart dediği yer kendi hafızası harici kartım yok. Bu alanı kullanabilmem mümkün müdür acaba. Yeni uygulama yükleyemiyorum çünkü.
Teşekkürler.
O şekilde boş alana kurması gerek aslında, peki sdcard var mı o menüde onu seçmeyi denediniz miSistem karar versin benim
Ama root yetkisi istiyor galibaBenim cihazım 4 gb bilmiyorum 16 gb olanlarda öyle bi sıkıntı olabilir ama sistemi yeniden bölümlendirme konusu vardı bi ara onu deneyebilirsiniz
Tercih edilen yükleme konumuna tıklayınca hiçbir hareket olmuyor, herhangi bir işlev menüsü açılmıyor. Harici sd kartım yok bu arada.Ayarlar-depolama-tercih edilen yükleme konumu neye ayarlı
