General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



elk2msm

elk2msm

Üye
selamün aleyküm arkadaşlar. Bir sorunum var telefonla ilgili yardımcı olursanız sevinirim.



16GB lik versiyonunu kullanmaktayım.''Hafıza dolu, kullanılmayan dosyaları silin'' tarzında bir uyarı alıyorum. Dahili hafıza dolu görünüyor, sd kart dediği yer kendi hafızası harici kartım yok. Bu alanı kullanabilmem mümkün müdür acaba. Yeni uygulama yükleyemiyorum çünkü.

Teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Özkan Ç.
serserim1905

serserim1905

Üye
arkadaşlar ilk versiyon discovery lerle ikinci versiyonu nasıl ayırt ederiz? dün kardeşimede aldım 4 gb beyaz verseiyon onun arka kapakla benim ki malzeme olarak farklı benimki biraz daha yumuşak gibi ve benim telefonun kutusu onunkinden boyut olarak farklı onun telefon ilk versiyon mu acaba ?
 
calypso16

calypso16

Üye
selamün aleyküm arkadaşlar. Bir sorunum var telefonla ilgili yardımcı olursanız sevinirim.



16GB lik versiyonunu kullanmaktayım.''Hafıza dolu, kullanılmayan dosyaları silin'' tarzında bir uyarı alıyorum. Dahili hafıza dolu görünüyor, sd kart dediği yer kendi hafızası harici kartım yok. Bu alanı kullanabilmem mümkün müdür acaba. Yeni uygulama yükleyemiyorum çünkü.

Teşekkürler.
Aynen ne yapmak gerek
 
ölümüne

ölümüne

Üye
selamün aleyküm arkadaşlar. Bir sorunum var telefonla ilgili yardımcı olursanız sevinirim.



16GB lik versiyonunu kullanmaktayım.''Hafıza dolu, kullanılmayan dosyaları silin'' tarzında bir uyarı alıyorum. Dahili hafıza dolu görünüyor, sd kart dediği yer kendi hafızası harici kartım yok. Bu alanı kullanabilmem mümkün müdür acaba. Yeni uygulama yükleyemiyorum çünkü.

Teşekkürler.
Ayarlar-depolama-tercih edilen yükleme konumu neye ayarlı
 
calypso16

calypso16

Üye
Sistem karar versin benim
 
calypso16

calypso16

Üye
16gb olan hafızaya yüklenmiyor galiba yani sistemden kalan 11gb tamami dolmuyor mu acaba
 
calypso16

calypso16

Üye
Benim SD kart dolu 8gb
 
ölümüne

ölümüne

Üye
Benim cihazım 4 gb bilmiyorum 16 gb olanlarda öyle bi sıkıntı olabilir ama sistemi yeniden bölümlendirme konusu vardı bi ara onu deneyebilirsiniz
 
calypso16

calypso16

Üye
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Evet root istiyor rootsuz cihaz mi olur :D
 
calypso16

calypso16

Üye
Benim rootsuz :)
 
calypso16

calypso16

Üye
Bu konu hakkında detaylı anlatılan bir yer var mı ? Nasıl yapılır vs
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Root yap hafiza artir rootu geri kaldir psikolojik rahat et :D
 
calypso16

calypso16

Üye
Root sonrası programsiz mi oluyor
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Programli :D
 
elk2msm

elk2msm

Üye
Ayarlar-depolama-tercih edilen yükleme konumu neye ayarlı
Tercih edilen yükleme konumuna tıklayınca hiçbir hareket olmuyor, herhangi bir işlev menüsü açılmıyor. Harici sd kartım yok bu arada.
 

NedenLan

Üye
Arkadaşlar Telpanın stokları ne zaman gelir acaba kılıf batarya için
 
kobejames

kobejames

Üye
Ya bu gm discovery nin kendi kendine kapanmasına bi çözüm yık mu arkadaşlar çokbsinir bozucu bişey 10dk içinde 4kere kapandı fabrika ayrçarlarına döndüm formatvattım yine bişey değişmedi dahabtelefonu alalı 1hafta olmadı bile. Bi çözümünü bulabilen varsa söylesin lütfen. Servisemi göndermem lazım illa?
 


Üst Alt