General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Senin dediğin olsun oke?.
Merak etme bilgimiz var oke?.
 
  • Beğen
Tepkiler: TeknoÖmer
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Oke lerde smiley seysi idi :anlas:
 
Peocawe

Peocawe

Üye
@Özkan Ç. arkadaşın konuda bahsettiği senin bildiğin launcherlardan değil sanırsam. Launcher demek zaten başlatıcı anlamına geliyor. Multiwindow başlatıcısı olabilir tam inceleme fırsatım olmadı ama ben böyle tahmin ettim. Yani senin düşündüğün gibi 'go launcher, nova launcher' tarzı bir şey değil. :D
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
@Peocawe gömdü bizi geçmiş olsun :ehe
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Tamam siz kazandiniz yönetici ile tartistirmayin bi zaten :ehe normal launcher olmadigini fark ettim bnde zaten ikinci mesaj sonuna :ehe koydum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Peocawe
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
daha deneyen yok sanırım bizden kuran yorum atsın arkadaşlar
Ben kendim kullaniyorum. SS'ler bana ait zaten.
Discovery'imde infinity rom var Sorunsuz calisiyor cok iyi oldu. Ustte whatsapp acikken altta forumda geziyorum :oke:
 
kobejames

kobejames

Üye
Ya bu ekran otomatik parlaklık çok fazla değişip duruyo onu nası ayarlıyabilirim sürekli değişiyor Nasıl ayarlıycaz hassaaiyetini fln
 
polat_karaduman

polat_karaduman

Üye
Sende benim gibi kendin ayarla hem böylece enerji tasarrufu sağlar telefonu daha çok kullanırsın
 
caglar b

caglar b

Üye
Sayenizde Multiwindow u da buldum :D şimdi tek eksik çift tıkla uyandırma
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
kobejames

kobejames

Üye
Ya bu telefonu kapatınca tüm hesaplar gidiyo hepsi kapanıyo facebook twitter vine fln nasıl ayarlıycaz kapanınca oturumu kapatmamasını yardım ederseniz sevinirim
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Uygulamalari dahili hafizaya tasi
 
calypso16

calypso16

Üye
Temalarda simgeler küçük neden böyle
 
Kerim.

Kerim.

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar listede olmayan var mi ekliyim simdi?renkte belirtin bu arada
 


Üst Alt