Programları hafıza kartına taşıdıysanız buna sebep olabilir ya da uygulama yöneticisinde optimize ettiyseniz başlangıçta çalışmayı engelliyordurBirde deep screen batery Saver pro ve smart cover kullaniyordum bu programları her telefon açılışta elle başlatıyorum açılışta otomatik çalıştırmayı yapamadım bu programlara benzer ve daha sorunsuz programlar var mı?
Taşınmıyor bu programlar ve hiç ellemedim optimize vbProgramları hafıza kartına taşıdıysanız buna sebep olabilir ya da uygulama yöneticisinde optimize ettiyseniz başlangıçta çalışmayı engelliyordur
Optimize et widgeti de yapıyor bunu ama eğer onu da kullanmadıysanız programın sorunudurTaşınmıyor bu programlar ve hiç ellemedim optimize vb
Fazla kullanmıyorum widgeti aklıma gelirse ama olabilir yada dediğiniz gibi program sorunlu olabilir bu programların yerine ne kullanabilirim acabaOptimize et widgeti de yapıyor bunu ama eğer onu da kullanmadıysanız programın sorunudur
Kılıf kullanırken smart cover kullanıyordum ama hem kılıfı çıkardım kullanmıyorum hem de sensor sürekli açık olduğu için şarj yiyor kullanmıyorum ama simple cover lock deneyin bir deFazla kullanmıyorum widgeti aklıma gelirse ama olabilir yada dediğiniz gibi program sorunlu olabilir bu programların yerine ne kullanabilirim acaba
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbu program neden uyumlu değilavea hatlı 2 tane gmd var çekiş gücü düştü 1 haftadır,arayanlar ulaşamıyor bana

güncelleme yetersiZ geldi çift tıklama ile uyandırma gelmeliydi bence

Gmd 2 deki launcher gelmiyecek bence cunku yeni temalar falan demis mudur yani mevcut launcerin stabil olmasi icin guncelleme vercekler bence..... Yada gmd 2 deki launcheri verir bide o launcherde simdiki gibi tema degistirebilme secenegimiz olur ve yeni temalar yeni launchere gelir ama bu dusuk bi ihtimal benceÇift tıkla uyandırma yalan oldu muzaffer bey yapamadık değil de optimizasyon sorunu diye çıkarmış güncellemeden. Ay ortası deniyordu ay sonuna anca gelecek. Çift tıkla uyandırma sürüm güncellemesinden önemliydi benim için o da yalan oldu. Launcher güncellemesi denilmiş, sanıyorum ki discovery 2de gördüğümüz kitkat launcher gelecek. Orijinal başlatıcıdan kurtulabiliriz.
hayır 4 aydır gmd kullanıyorum...sen Nokia kullanmıyon mu![]()
Herkese kesinlikle tavsiye ederim ben kullaniyorum ve discovery icin en iyi rom diyebilirimEvet arkadaşlar üzerinde çalıştığım v2 sürümünü yayınladım mutlaka denemenizi tavsiye ederim oldukça stabil oldu
GM Discovery - [Stabil][Port][Aosp][4.2.2] LegenD Rom v2 - MaxiCep

