Haber General Mobile Discovery Elite AnaKonu

Sponsorlu Bağlantılar

Kerim.

Kerim.

Üye
    Konu Sahibi
Sogudum nedense ben bu telefondan:hmmm
 


Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Sanırım yine beklentileri karşılamadı :hmmm.Bence artık toplama telefon projesi hayata geçsin yoksa bizleri memnun edecek model zor bulcaz bu gidişle :bigstar:
 
  • Beğen
Tepkiler: FeLonieS
Türe

Türe

Üye
Prototip cihaz bu. Bekleyin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Legendary.

Legendary.

Üye
Sanırım yine beklentileri karşılamadı :hmmm.Bence artık toplama telefon projesi hayata geçsin yoksa bizleri memnun edecek model zor bulcaz bu gidişle :bigstar:
Abi ilk başta ne dediler şimdi ne oldu :)

En iyisi discovery2 alacağım.Her konuda yeterli olur bana.2.500 mah bataryasıda yeterli bence :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Türe

Türe

Üye
Abi ilk başta ne dediler şimdi ne oldu :)

En iyisi discovery2 alacağım.Her konuda yeterli olur bana.2.500 mah bataryasıda yeterli bence :)

2. el bi cihaz düşünür müsün ? Yaza kadar 2. eller düşer
 
2495243

2495243

Kapalı Hesap
Gm discovery elite ile gelen tum bilgilere soyle bir bakarsak :
Urun parlak siyah ve beyaz olmak uzere 2 renkde geliyor ... sd kart slotu bulunmuyor ve tek hatli bir telefon ...ses kalitesi htc kadar olmasa da yeterli ve guzel ... ekran kalitesi lg g2 ninkinden kotu ancak xperia z1 inkinden iyi japan display uretimi sanirim ... pili 2500 mah ama 1 gun icin yeterli ... urun biraz kalin ve buyuk sanirim note 3 den birazcik daha buyuk ...fiyati en fazla 1199 tl seviyesinde olacak ... s800 kullaniliyor ac versiyonu degil ac tedarik sikintilari nedeni ile daha gec gelecek ... kamerasi iyi cekim yapiyor ama oto modda bazi sikintilar var guncelleme ile duzelir ...yekpare kasa ile geliyor yani muhtemelen ele saglamlik hissi verecek kasa buyuk pldugu icin lg g2 den yukaek note 3 un ise azicik altinda performans sunuyor on kamerasi suphesiz telefonlar arasinda birinci ...android 4.4 kitkat alacak olan urun eger son zamanlardaki dolar ve vergi yukselisi olmasa 999 tlden satilacakmis ama malesef artik imkansiz simdilik bu kadar
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve GDDR5
BelaMonte

BelaMonte

Üye
General Mobile o telefonu bize gözümüzde çok büyüttürdü. Eğer böyle yaparsa az tutulacağını bilir herhalde.. İnşallah böyle hataya düşmez..
 
0MG90

0MG90

Üye
Ben soğudum nedense cihazdan. Listemden çıktı
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Şekli bana tuhaf geliyor. Yoksa bence çok iyi cihaz.
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
daha bilgi yok mu? işlemci s800 ac siz mi? herkes soğudu telefondan :P
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
daha bilgi yok mu? işlemci s800 ac siz mi? herkes soğudu telefondan :P
Net bir bilgi yok ama s800 olacak büyük ihtimalle çünkü s800ac versiyonunu mart ayında dağıtımını planlıyorlarmış elite'ye yetişemeyecek.
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Net bir bilgi yok ama s800 olacak büyük ihtimalle çünkü s800ac versiyonunu mart ayında dağıtımını planlıyorlarmış elite'ye yetişemeyecek.
Bu konuyla ilgili bir şey söylesinler. Mart ayı ama ne zaman ve nasıl olacak. Nasıl ayırt edeceğiz. Bataryasıda AC ile 3000 olarak çıkar mı filan...
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Bu konuyla ilgili bir şey söylesinler. Mart ayı ama ne zaman ve nasıl olacak. Nasıl ayırt edeceğiz. Bataryasıda AC ile 3000 olarak çıkar mı filan...
Yanlış anladınız beni hocam. Telefonu Şubat ayında çıkarmayı planlıyorlar, snapdragon 800ac versiyonunu koyacaklardı ama snapdragon üreticileri snapdragon 800ac versiyonunun mart ayı gibi çıkacağını bildirdiği için general mobile şirketi snapdragon 800ac versiyonunu koyamıyor yani general mobile ile ilgili değil. işlemciyi üreten firma ile ilgili.
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Yanlış anladınız beni hocam. Telefonu Şubat ayında çıkarmayı planlıyorlar, snapdragon 800ac versiyonunu koyacaklardı ama snapdragon üreticileri snapdragon 800ac versiyonunun mart ayı gibi çıkacağını bildirdiği için general mobile şirketi snapdragon 800ac versiyonunu koyamıyor yani general mobile ile ilgili değil. işlemciyi üreten firma ile ilgili.
hayır ben tam olarak anladımda, neyse cihaz çıksın ayrıntılı bilgileri alırız...
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
hayır ben tam olarak anladımda, neyse cihaz çıksın ayrıntılı bilgileri alırız...
Ben anlayamamışım herhalde. :D Cihaz çıkmadan söylediklerimizin pek bir geçerliliği yok tabi.
 
Uhops

Uhops

Üye
Bence GMD2 önce çıkmalı. Qualcomm Ac sunana kadar beklenmeli ve eliteler piyasaya sürülmeli çünkü AC meselesi yüzünden vazgeçenler olmuş. Ve elite/elite lite varken GMD2 çok az satılır gibi :)
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Bence GMD2 önce çıkmalı. Qualcomm Ac sunana kadar beklenmeli ve eliteler piyasaya sürülmeli çünkü AC meselesi yüzünden vazgeçenler olmuş. Ve elite/elite lite varken GMD2 çok az satılır gibi :)
Hocam çok haklısınız, samsungu örnek vererek anlatayım düşüncemi mesela galaxy s2 çıkacak kalkıyorsun galaxy s3 ve s3 mini çıkacak diyorsun ve s3,s3 mini daha önce çıkacak s2 sonra çıkacak diyorsun.
Bence böyle bir mantık doğdu yanlış mıyım?
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5
Legendary.

Legendary.

Üye
Ben discovery 2 alacağım :)
 
Invoke

Invoke

Üye
Hocam çok haklısınız, samsungu örnek vererek anlatayım düşüncemi mesela galaxy s2 çıkacak kalkıyorsun galaxy s3 ve s3 mini çıkacak diyorsun ve s3,s3 mini daha önce çıkacak s2 sonra çıkacak diyorsun.
Bence böyle bir mantık doğdu yanlış mıyım?

Yanlışsın. :D

Mesele S3/S2 meselesi değil ki. Diskavri Elit, Diskavri 2'nin bir üst modeli gibi değil. Bir kere bambaşka bir sınıf. Çok üst seviye bir donanımı var ve 5.5" ekran. Yani bayağı büyük. Herkes tercih etmez.Cihaz AC ile gelmiyorsa neyle geliyor? Yine Snap800 mü?
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Yanlışsın. :D

Mesele S3/S2 meselesi değil ki. Diskavri Elit, Diskavri 2'nin bir üst modeli gibi değil. Bir kere bambaşka bir sınıf. Çok üst seviye bir donanımı var ve 5.5" ekran. Yani bayağı büyük. Herkes tercih etmez.Cihaz AC ile gelmiyorsa neyle geliyor? Yine Snap800 mü?
Belki düşüncem yanlış olabilir ama elite çıktıktan sonra gmd 2 çıkarsa gmd 2 alan olmaz düşüncesindeyim. :D
Snap800 ile gelecek evet kesin değil tabi ama. %80 ihtimal ile öyle.
Ben discovery 2 alacağım :)
Bende 2 alacağım 5.5 bana göre değil. :ehe
 


Üst Alt