Haber General Mobile Discovery Elite AnaKonu

Sponsorlu Bağlantılar

ANIL

ANIL

Admin
Discovery 2'nin özellikleri neler peki
bilmiyorum tam olarak?

5" 1280x720P IPS-OGS Ekran + Corning Gorilla Glass 3 koruma
Qualcomm Snapdragon 400 msm8228 1.4GHz 4 Çekirdekli İşlemci (Moto G üzerinde msm8226 yer alıyor 1.2GHz)
450MHz Adreno 305 GPU
2GB Sistem Belleği
4/16GB ROM - Micro SD Kart desteği
2500mAh batarya ile 4 saat üzeri kesintisiz oyun süresi (Modern Combat 3 için)
13MP arka, 5MP ön kamera 1080P video kaydı
Android 4.3 İşletim Sistemi / Kitkat Arayüzü
Çift Sim Desteği
NFC - WiFi - Bluetooth - GPS Bağlantı Özellikleri
Qualcomm Hızlı Şarj Desteği
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: FeLonieS


smh60

smh60

Üye
Anıl 2gb ram değilmi
 
0MG90

0MG90

Üye
Aynen Muzaffer Gölcü 2gb ram demişti.
 
ANIL

ANIL

Admin
Evet 2GB RAM ile gelecek. Düzelttim ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Discovery 2 de hiç fena değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
Buyuk ihtimalle 700-850 arasi fiyatla gelir discovery2
 
  • Beğen
Tepkiler: smh60
smh60

smh60

Üye
General Mobile bu yıl çok konuşulacak gibi iddialı cihazlarla geliyor ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
BatuhanOzalp77

BatuhanOzalp77

Üye
Cümleten kolay gelsin konunun 34 sayfasındaki mesajları tek tek okudum.İlk olarak başka bir forumda gördüğün telefon için birbirini kırma olayı bu forumda olmaması beni mutlu etti ayrıca bu konuya teşekkür ediyorum. Herkes kendi saygısı ile şahsi fikirleri ile tartışıyor.

İkinci olarak bende bir GMD sahibiydim bu telefonu duyunca direk elimden çıkarttım. Şükür bütçem de hazır sadece çıkmasını bekliyorum. Bazı arkadaşlar g2 ile kıyaslama yapmışlar. Bu gerçekten çok gurur verici birşey benim düşüncem. Çünkü bir Türk ortaklığı olan bir marka LG gibi bir dev ile kapışıyor. Ben şahsen gurur duydum.

Cihaz kısmına gelecek olursak. Cihaz benim için (Hard Core) kullanıcısı olarak çok beğendim. Büyük ekran seven biriyim. Kasa yapısı gerçekten tartışmaya açık. Eksiklikler olmaması doğru. Pil konusu özellikle 2500 batarya konmuş. Bir fotoğraf var internette %54 ve 13 saat süre var inşallah o sürelere erişebiliriz. Ayrıca AC ve düz 800 arasında öyle aham şaham bir fark olacağını düşünmüyorom.(Tabiki fark olur ama o kadar değil) OTG desteği olması gerçekten çok hoşuma gitti. Ram zaten muazzam.Sd kart slot olsaydı gerçekten güzel olurdu. Ancak GMD'den alışkın olduğum 4+32gb olması benim için çok bir fark olmayacağını düşünüyorum. Güncelleme kısmı ; Eğer ki GM firamsı Discovery ye 3-4 (Tam hatırlamıyorum) kez güncelleme verdi ise amiral gemisi olan Elite kesinlikle güncelleme verir.

Siz de bir tüketicisiniz bizde bir tüketiciyiz hiç kimse ne GM'den ne Samsung'tan nede İP'dan vs pirim almıyor. Onun için tartışmalarımız saygı sevgi çerçevesinde konuşmalar çok iyi olur.

Teşekkür ediyorum biraz çok yazdım kusura bakmayın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede, GDDR5, Kerim. ve 5 diğerleri
dejavu178

dejavu178

Üye
Cümleten kolay gelsin konunun 34 sayfasındaki mesajları tek tek okudum.İlk olarak başka bir forumda gördüğün telefon için birbirini kırma olayı bu forumda olmaması beni mutlu etti ayrıca bu konuya teşekkür ediyorum. Herkes kendi saygısı ile şahsi fikirleri ile tartışıyor.

İkinci olarak bende bir GMD sahibiydim bu telefonu duyunca direk elimden çıkarttım. Şükür bütçem de hazır sadece çıkmasını bekliyorum. Bazı arkadaşlar g2 ile kıyaslama yapmışlar. Bu gerçekten çok gurur verici birşey benim düşüncem. Çünkü bir Türk ortaklığı olan bir marka LG gibi bir dev ile kapışıyor. Ben şahsen gurur duydum.

Cihaz kısmına gelecek olursak. Cihaz benim için (Hard Core) kullanıcısı olarak çok beğendim. Büyük ekran seven biriyim. Kasa yapısı gerçekten tartışmaya açık. Eksiklikler olmaması doğru. Pil konusu özellikle 2500 batarya konmuş. Bir fotoğraf var internette %54 ve 13 saat süre var inşallah o sürelere erişebiliriz. Ayrıca AC ve düz 800 arasında öyle aham şaham bir fark olacağını düşünmüyorom.(Tabiki fark olur ama o kadar değil) OTG desteği olması gerçekten çok hoşuma gitti. Ram zaten muazzam.Sd kart slot olsaydı gerçekten güzel olurdu. Ancak GMD'den alışkın olduğum 4+32gb olması benim için çok bir fark olmayacağını düşünüyorum. Güncelleme kısmı ; Eğer ki GM firamsı Discovery ye 3-4 (Tam hatırlamıyorum) kez güncelleme verdi ise amiral gemisi olan Elite kesinlikle güncelleme verir.

Siz de bir tüketicisiniz bizde bir tüketiciyiz hiç kimse ne GM'den ne Samsung'tan nede İP'dan vs pirim almıyor. Onun için tartışmalarımız saygı sevgi çerçevesinde konuşmalar çok iyi olur.

Teşekkür ediyorum biraz çok yazdım kusura bakmayın :)

32 gb'ın 32sinide kullanamayacağız maalesef, sistem bir kısmını kullanacak haliyle
 
BatuhanOzalp77

BatuhanOzalp77

Üye
16 gbta 12 kalıyor ise. 32de de 28 gb yakın kullanılır.
 
  • Beğen
Tepkiler: FeLonieS
dejavu178

dejavu178

Üye
mesut çevik'in bi tweetinde 22 gb yer kaldığını yazdığını görmüştüm
 
tufless

tufless

Üye
Bu ne konu durdu arkadaşlar :D Yeni haberler vs yok mu ya :D
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5
0MG90

0MG90

Üye
Ben almaktan vazgeçtim istediğim ekstra özellikleri yok içinde
 
tufless

tufless

Üye
Kamerada seri çekim yok mu yaa
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye


Üst Alt