FeLonieS
Üye
Bilgi için teşekkürler hocam.Saat 9'da mesut çevik canlı röportaj yapacak. youtube üzerinden
Bilgi için teşekkürler hocam.Saat 9'da mesut çevik canlı röportaj yapacak. youtube üzerinden
Link verirmisin ?Saat 9'da mesut çevik canlı röportaj yapacak. youtube üzerinden
PM at özelin kapalı heralde.Link verirmisin ?
Lütfen lütfen lütfen bu dediğin doğru çıkmasın!!Telefonun sadece siyah ve beyaz rengi gelecekmis.
mavi rengini alacaktım ben.....

Kesin gibiLütfen lütfen lütfen bu dediğin doğru çıkmasın!!mavi rengini alacaktım ben.....
![]()
![]()
:Haziran nedir kardeşBu ay içinde gelmesi bekleniyorr

Özel mesaj lütfenYoutube olduğu için paylaştım
AC ile gelmeyecekmiş, ac'yı qualcomm marttan sonra verecekmiş(?), ama telefon şubatta çıkacakmış.Şimdi telefon S800 ile mi gelecek S800ac ile mi?Mesut Çevik'in kullandığı S800'lü telefon. Galiba ac ile gelmeyecek.
Firma daha açıklama yapmadığı için hangisiyle geleceği daha belli değilmiş.AC ile gelmeyecekmiş, ac'yı qualcomm marttan sonra verecekmiş(?), ama telefon şubatta çıkacakmış.
%90 Ac'siz olcak gibiFirma daha açıklama yapmadığı için hangisiyle geleceği daha belli değilmiş.

elite hazirana doğru gelirmi TÜRKİYEYE bende bir tane almayı düşünüyorum
not. Sitede büyük harflerle yazmanın yasak olduğunu biliyorum ama TÜRKİYE gibi özel bir ismi küçük yazamam
GM; lite 5.5'' 2Gb ram 2.5 işlemci dedi mi? Yoksa tahmin mi ediyoruz.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Galiba öyle. Fiyatı uygun hiç değilse.%90 Ac'siz olcak gibi![]()
