Pardon hocam ben sizin mesajı okumadan yorum yaptım.Firma dedim zaten![]()

Bu ay içinde çıkması bekleniyor.
Not: Sitede büyük harf kullanmak yasak değil tamamen büyük harf kullanmak yasak ki bu doğru bir şey. Çünkü okumayı güçleştiriyor ve çirkin görüntü oluşturuyor.
Not 2: Türkçe gibi köklü bir dili de en azından elimizden geldiğince düzgün yazmak, konuşmak lazım. Bunun için "TÜRKİYE" değil "Türkiye" şeklinde yazılmalıdır. Ayrıca "mi" soru edatı ve bağlaç olan "de" ayrı yazılır. Cümle büyük harfle başlar, cümle sonuna noktalama işareti koyulur ve özel isimlere gelen ekler kesme işareti ile ayrılır.
Bu attığın link E7 mini. Mini değil sadece E7'ye bakman lazım.![]()

Videoyu izledikten sonra aklıma ilk gelen soru o oldu, bu adam prim alıyor mu?Adama helal olsun telefonu iyi tanıttı. Bence Gm bu telefonun satışlarından bu adama pay versin![]()

twitter hesabında almadığını söylemiş fakat ne kadar doğru bilemeyizVideoyu izledikten sonra aklıma ilk gelen soru o oldu, bu adam prim alıyor mu?![]()

twitter hesabında almadığını söylemiş fakat ne kadar doğru bilemeyiz![]()

Mesut çevik dünyanın parasını kazanıyordur bencebirde s800 ile s800AC arasında ne kadar performans farkı olabilir?
Adreno 330 550Mhz ile çalışıyor hiç değilse o daha iyiMesut çevik dünyanın parasını kazanıyordur bencebirde s800 ile s800AC arasında ne kadar performans farkı olabilir?
Yani s800AC nin çıkmasını beklemeye değer mi? Yani antutu bencmark ta ne kadar bi fark olur? yada oyunlarda...Adreno 330 550Mhz ile çalışıyor hiç değilse o daha iyi
Bilmiyorum belki ac ile gelir belki sonra gelir şu anda belli değil zaten hangisiyle geleceğiYani s800AC nin çıkmasını beklemeye değer mi? Yani antutu bencmark ta ne kadar bi fark olur? yada oyunlarda...
Sonuçta çıkmadan nasıl olacağını bilemeyiz hoparlör sorunu test telefonu olduğu için olabilir.Önce ac dediler çift hoparlörde denmiş galiba şimdi yok..3 saat ekran açık süresi veriyormus..
Ben discovery 2'ye yöneliyorum arkadaş
