Haber General Mobile Discovery Elite AnaKonu

Sponsorlu Bağlantılar

Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
ac ile gelcek
 


0MG90

0MG90

Üye
Mesut Çevik'in kullandığı snap800 lük yani hangisi ile geleceği belli değil şuan firmaya bağlı
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Şuanda snap800 %80 gibi birşey zaten. :D
GM ile alakalı birşey değilki firma ile alakalı mart ayının sonlarına doğru anca snap800ac yayınlayacaklarını söylemişler yanlış hatırlamıyorsam.
 
0MG90

0MG90

Üye
Firma dedim zaten :D
 
  • Beğen
Tepkiler: FeLonieS
0MG90

0MG90

Üye
Galiba telefonun içini değiştiriyorlar çünkü Elite Lite da Elife e7 olacak
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5

by-pegasus

Üye
Bu ay içinde çıkması bekleniyor.

Not: Sitede büyük harf kullanmak yasak değil tamamen büyük harf kullanmak yasak ki bu doğru bir şey. Çünkü okumayı güçleştiriyor ve çirkin görüntü oluşturuyor.

Not 2: Türkçe gibi köklü bir dili de en azından elimizden geldiğince düzgün yazmak, konuşmak lazım. Bunun için "TÜRKİYE" değil "Türkiye" şeklinde yazılmalıdır. Ayrıca "mi" soru edatı ve bağlaç olan "de" ayrı yazılır. Cümle büyük harfle başlar, cümle sonuna noktalama işareti koyulur ve özel isimlere gelen ekler kesme işareti ile ayrılır.



Bu attığın link E7 mini. Mini değil sadece E7'ye bakman lazım. :D

Türkçen iyi :)
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Adama helal olsun telefonu iyi tanıttı. Bence Gm bu telefonun satışlarından bu adama pay versin :D
 
  • Beğen
Tepkiler: FeLonieS
0MG90

0MG90

Üye
Herşeyi anlatmışlar birde Gmd Discovery 2 içinde çift sim kartlı dedi :D
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Adama helal olsun telefonu iyi tanıttı. Bence Gm bu telefonun satışlarından bu adama pay versin :D
Videoyu izledikten sonra aklıma ilk gelen soru o oldu, bu adam prim alıyor mu? :ehe
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Mesut çevik dünyanın parasını kazanıyordur bence :ehe birde s800 ile s800AC arasında ne kadar performans farkı olabilir?
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Mesut çevik dünyanın parasını kazanıyordur bence :ehe birde s800 ile s800AC arasında ne kadar performans farkı olabilir?

Fazla olduğunu sanmam. AC ile yapabildiğin herşeyi normalinde de yapabilirsin herhalde.
 
0MG90

0MG90

Üye
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Adreno 330 550Mhz ile çalışıyor hiç değilse o daha iyi
Yani s800AC nin çıkmasını beklemeye değer mi? Yani antutu bencmark ta ne kadar bi fark olur? yada oyunlarda...
 
0MG90

0MG90

Üye
Yani s800AC nin çıkmasını beklemeye değer mi? Yani antutu bencmark ta ne kadar bi fark olur? yada oyunlarda...
Bilmiyorum belki ac ile gelir belki sonra gelir şu anda belli değil zaten hangisiyle geleceği
 
Legendary.

Legendary.

Üye
Önce ac dediler çift hoparlörde denmiş galiba şimdi yok..3 saat ekran açık süresi veriyormus..

Ben discovery 2'ye yöneliyorum arkadaş
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Önce ac dediler çift hoparlörde denmiş galiba şimdi yok..3 saat ekran açık süresi veriyormus..

Ben discovery 2'ye yöneliyorum arkadaş
Sonuçta çıkmadan nasıl olacağını bilemeyiz hoparlör sorunu test telefonu olduğu için olabilir.
 
Legendary.

Legendary.

Üye
2sinide bekleyeceğim zaten.Ama discovery 2 alacağım galiba :)
 


Üst Alt