Haber General Mobile Discovery Elite AnaKonu

Sponsorlu Bağlantılar



0MG90

0MG90

Üye
Buldum bende twitter adresinden bakalım neler açıklayacaklar.
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5
Uhops

Uhops

Üye
Başladı yayın.
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Link paylaşımı yapmayınız.
 
0MG90

0MG90

Üye
Youtube olduğu için paylaştım
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
0MG90

0MG90

Üye
Şimdi telefon S800 ile mi gelecek S800ac ile mi?Mesut Çevik'in kullandığı S800'lü telefon. Galiba ac ile gelmeyecek.
 
Uhops

Uhops

Üye
Şimdi telefon S800 ile mi gelecek S800ac ile mi?Mesut Çevik'in kullandığı S800'lü telefon. Galiba ac ile gelmeyecek.
AC ile gelmeyecekmiş, ac'yı qualcomm marttan sonra verecekmiş(?), ama telefon şubatta çıkacakmış.
 
0MG90

0MG90

Üye
AC ile gelmeyecekmiş, ac'yı qualcomm marttan sonra verecekmiş(?), ama telefon şubatta çıkacakmış.
Firma daha açıklama yapmadığı için hangisiyle geleceği daha belli değilmiş.
 
Invoke

Invoke

Üye
elite hazirana doğru gelirmi TÜRKİYEYE bende bir tane almayı düşünüyorum

not. Sitede büyük harflerle yazmanın yasak olduğunu biliyorum ama TÜRKİYE gibi özel bir ismi küçük yazamam

Bu ay içinde çıkması bekleniyor.

Not: Sitede büyük harf kullanmak yasak değil tamamen büyük harf kullanmak yasak ki bu doğru bir şey. Çünkü okumayı güçleştiriyor ve çirkin görüntü oluşturuyor.

Not 2: Türkçe gibi köklü bir dili de en azından elimizden geldiğince düzgün yazmak, konuşmak lazım. Bunun için "TÜRKİYE" değil "Türkiye" şeklinde yazılmalıdır. Ayrıca "mi" soru edatı ve bağlaç olan "de" ayrı yazılır. Cümle büyük harfle başlar, cümle sonuna noktalama işareti koyulur ve özel isimlere gelen ekler kesme işareti ile ayrılır.

GM; lite 5.5'' 2Gb ram 2.5 işlemci dedi mi? Yoksa tahmin mi ediyoruz.



Bu attığın link E7 mini. Mini değil sadece E7'ye bakman lazım. :D
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: FeLonieS ve GDDR5
Invoke

Invoke

Üye
Aslında MSM8974AC yerine MSM8974 olsa da cihaz düşük, eksik ya da geri olmaz. 1200 Lira için yine gayet iyi olur ama beklentiyi yüksek tuttular. AC ile gelmeyecekse keşke hiç AC demeselerdi baştan.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90 ve GDDR5
0MG90

0MG90

Üye
Hdmi desteği yok, Otg desteği var
Fiyatına göre iyi yinede
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5
BelaMonte

BelaMonte

Üye
AC ile gelmeyecekse en baştan heveslendirmeselerdi keşke. Mart ayında Ac ile çıktığında fiyat farkı olacak mı peki?
 


Üst Alt