Haber General Mobile Discovery Elite AnaKonu

Sponsorlu Bağlantılar

KayraBey

KayraBey

Üye
Dağalıaaaaaaaaaan!!! :D

Ben en çok ekranı merak ediyorum. Jdi mi nedir kötü mü acaba?
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman


Invoke

Invoke

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
keşke daha iyi bir ekran seçimi olsaydı :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Invoke

Invoke

Üye
Önce bir görelim, belki iyidir. :D
 
Kerim.

Kerim.

Üye
    Konu Sahibi
Belki de iyidir ekran erdi ozuag ekranini begenmisti telefonun.umarim xperia z nin ekrani gibi değildir
 
KayraBey

KayraBey

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
0MG90

0MG90

Üye
Retina ekranı Apple'dan başka kimse yapamıyor mu? Becerememişler mi çinliler :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Resim derken abi? Kamerasını çok övüyor sanki. Çekilen resmi düzgün göstermez ise ohooo işimiz var :D
Resimdeki canlılıktan kastım kardeşim ben o ekranların firmasından örnek panel istemiştim şirket için çok kristalize tabi üretim telefon olunca farklı,Hele bir çıksın bakalım görcez :oke:
 

by-pegasus

Üye
Kronik ve sık görülebilir sorunlar da olmasa daha güzel olur.

ya aslında o kadarda abartılacak fazla sorun yok bizim arkadaş almış bir tane
almadan önce araştırmıştı
şarj sorunu ölü pixel
birde tam türkçe olmama
3g sorunları filan var demişti bana ama ben al dedim aldı bu sorunlardan hiç birini yaşamadı takır takır kullanıyor
önceden bende şüpheliydim bu telefon hakkında hatta birisi almış telefon kasmaktan iki tarafını göremiyordu şimdiki sorunları düzeltilmiş sanırım
 
Uhops

Uhops

Üye
Siyahı daha güzel lumia gibi...

Ekranın JDI olması çook etkiler mi? Bide GMD1'in de 16Gb modellerinin bazıları IPS değilmiş(öyle okudum bir sitede) ama fark eden bile baya geç çıktı ortaya :)
 
Invoke

Invoke

Üye
Çok etkilemez.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Türe

Türe

Üye
ya aslında o kadarda abartılacak fazla sorun yok bizim arkadaş almış bir tane
almadan önce araştırmıştı
şarj sorunu ölü pixel
birde tam türkçe olmama
3g sorunları filan var demişti bana ama ben al dedim aldı bu sorunlardan hiç birini yaşamadı takır takır kullanıyor
önceden bende şüpheliydim bu telefon hakkında hatta birisi almış telefon kasmaktan iki tarafını göremiyordu şimdiki sorunları düzeltilmiş sanırım

Ben çok demedim "SIK" dedim zaten. :good:
 

by-pegasus

Üye
Ben çok demedim "SIK" dedim zaten. :good:

elite hazirana doğru gelirmi TÜRKİYEYE bende bir tane almayı düşünüyorum

not. Sitede büyük harflerle yazmanın yasak olduğunu biliyorum ama TÜRKİYE gibi özel bir ismi küçük yazamam
 
tufless

tufless

Üye
elite hazirana doğru gelirmi TÜRKİYEYE bende bir tane almayı düşünüyorum

not. Sitede büyük harflerle yazmanın yasak olduğunu biliyorum ama TÜRKİYE gibi özel bir ismi küçük yazamam

:Haziran nedir kardeş :) Bu ay içinde gelmesi bekleniyorr
 
Uhops

Uhops

Üye
GM; lite 5.5'' 2Gb ram 2.5 işlemci dedi mi? Yoksa tahmin mi ediyoruz.


 
0MG90

0MG90

Üye
GM; lite 5.5'' 2Gb ram 2.5 işlemci dedi mi? Yoksa tahmin mi ediyoruz.


özel röportaj olan sitede öyle yazıyor. Elife e7 mini olmayacak o zaman telefon.
 
Uhops

Uhops

Üye
Saat 9'da mesut çevik canlı röportaj yapacak. youtube üzerinden
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90 ve FeLonieS


Üst Alt