Öneri Garantiye Giriyor Mu?

Sponsorlu Bağlantılar

XperiaNeoV

XperiaNeoV

Üye
    Konu Sahibi
Garantiye Giriyor Mu?
arkadaşlar merhaba
xperia neo v kullanıcısıyım. yaklaşik 4 ay önce telefonu feci şekilde düşürdüm fakat telefonun donanım konusunda hiç bir eksiklik yoktu. ( telefonun üst köşeşi hafif bi kırılma söz konusu resim ekliycem daha sonra) fakat yaklaşik 1 aydır telfonun ön kamerasi çalişmamaya başladi? acaba düşürmeden kaynakli bişey mi. romdan kaynaklandiğini düşünmüyorum çünkü stock roma döndüğümde yine ön kamera çalişmiyor. her neyse gelelim şimdi asıl meseleye. ben bunu bimeksten almiştim ve garantisi 2014 mart ayında bitiyor. ben bunu garantiye versem herhangi bi ücret alirlar mi ? yoksa kullanıcı hatasi diyip geri mi yollarlar. zaten cihaza bakınca perişan halde denilebilir.
 


mehmettech

mehmettech

Üye
Tm emin değilim ama bence kullanıcı hatası derler ....
 
Invoke

Invoke

Üye
Büyük ihtimalle kullanıcı hatası derler, yine de şansını dene istersen.
 
XperiaNeoV

XperiaNeoV

Üye
    Konu Sahibi
Invoke

Invoke

Üye
telefonun garantisi "brightstar - vodafone" üzerine acaba nasıl bi firma? ilk defa bi ürünü garantiye yolliycam

Çok bilmiyorum ;ama sanki bir kaç şikayet duymuştum diye hatırlıyorum.
 
soyupakhasan

soyupakhasan

Üye
büyük ihtimal kullanici hatasi derler ve ucret alirlar yapacak bir sey yok
 
XperiaNeoV

XperiaNeoV

Üye
    Konu Sahibi
büyük ihtimal kullanici hatasi derler ve ucret alirlar yapacak bir sey yok
hm.. gerçi şuan sadece telefonun sağ üst köşesinde hafif bi sıyrılma var bide tüm neo v lerde olan tuş soyulması var. okadard kötü değil aslında görünüş olarak :)
ben bi şansımı deniycem. bu arada bişey daha sorucam. kullanıcı hatası dediler ve yapim için para istediler. ben bu parayı vermek zorundamıyım? yoksa telefonu eski halinda geri mi yolluyolar.??
 
fk555897

fk555897

Üye
hm.. gerçi şuan sadece telefonun sağ üst köşesinde hafif bi sıyrılma var bide tüm neo v lerde olan tuş soyulması var. okadard kötü değil aslında görünüş olarak :)
ben bi şansımı deniycem. bu arada bişey daha sorucam. kullanıcı hatası dediler ve yapim için para istediler. ben bu parayı vermek zorundamıyım? yoksa telefonu eski halinda geri mi yolluyolar.??
Sen telefonu verirken herhangi bir ücret talep edilirse sana bildirmelerini söylersin olur biter.
 
AVCIUGUR

AVCIUGUR

Üye
KARDEŞ ROM ROOT İŞİNE GİRDİYSEN KENDİ HATALARI BİLE OLSA BAKMAZLAR MAALESEF :(
 
Rainesto

Rainesto

Üye
Rom attıysan garantiden direkt olarak çıktı geçmiş olsun
 
XperiaNeoV

XperiaNeoV

Üye
    Konu Sahibi
Rom attıysan garantiden direkt olarak çıktı geçmiş olsun
stock roma dönüş yapinca hiç bişeyin farkinda bile olmazlar. samsunglarda olduğu gibi bunlarda sayaç olayı yok.
Sen telefonu verirken herhangi bir ücret talep edilirse sana bildirmelerini söylersin olur biter.
hm.. yorumun için sğl. neyse ben ozmn bi pzrtesi günü verim bi servise.
bu arada bişey daha sorucam şu 20 iş günü olayı fln varmış galiba tam bi bilgi edinemedim internetten. galiba 20 günde teslim etmezlerse iade işlemi hakkı doğuyomuş heralde?
 
Invoke

Invoke

Üye
Romla alakası yok zaten kamera adamın sorunu*
 
soyupakhasan

soyupakhasan

Üye
telefonu yaptirmaz geri alirsan ucret almaazlar ama tamir ettirisen alirlar
 
uguro

uguro

Üye
Tekefondaki en ufak deformasyondan dolayı diğer problemlere kllanıcı hatası deyip geri yollayabiliyorlar ancak yinede şansını dene derin :)
 
XperiaNeoV

XperiaNeoV

Üye
    Konu Sahibi
Tekefondaki en ufak deformasyondan dolayı diğer problemlere kllanıcı hatası deyip geri yollayabiliyorlar ancak yinede şansını dene derin :)
garanti işlerinden pek anlamiyorum ilk defa yolliycam.
peki yolladım diyelim. 20 günden fazla orda kaldi ve sallıyorum 25. günde ürün geri geldi ve kullanıcı hatası olduğunu söylediler. 20 günü geçtiği için değiştirme hakkım doğuyor mu?
 
uguro

uguro

Üye
garanti işlerinden pek anlamiyorum ilk defa yolliycam.
peki yolladım diyelim. 20 günden fazla orda kaldi ve sallıyorum 25. günde ürün geri geldi ve kullanıcı hatası olduğunu söylediler. 20 günü geçtiği için değiştirme hakkım doğuyor mu?
garanti işlerinden pek anlamiyorum ilk defa yolliycam.
peki yolladım diyelim. 20 günden fazla orda kaldi ve sallıyorum 25. günde ürün geri geldi ve kullanıcı hatası olduğunu söylediler. 20 günü geçtiği için değiştirme hakkım doğuyor mu?
evet kesinlikle doğar par iadesi yada yeni ürün alma hakkın doğar :oke: yeni yasaya göre 20 işgünü içerisine cumartesilerde dahil diye biliyorum :D ancak merak etme 20 iş gününde gönderirler en geç sana onu pek geçirtmez garanti firmaları :D
 
Rainesto

Rainesto

Üye
evet kesinlikle doğar par iadesi yada yeni ürün alma hakkın doğar :oke: yeni yasaya göre 20 işgünü içerisine cumartesilerde dahil diye biliyorum :D ancak merak etme 20 iş gününde gönderirler en geç sana onu pek geçirtmez garanti firmaları :D
aynen :D 19da gönderirler gene yeni cihaz vermezler :D
 
XperiaNeoV

XperiaNeoV

Üye
    Konu Sahibi
bugün yollamaya çalişicam olmadi pazartesi kesin götürücem cihazi
 

Benzer Konular

XperiaNeoV
Cevap
1
Görüntüleme
416
mavrick
Cevap
1
Görüntüleme
1K
kol@j
Albert Einstein
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Albert Einstein


Üst Alt