XperiaNeoV
Üye
Garantiye Giriyor Mu?
arkadaşlar merhaba
xperia neo v kullanıcısıyım. yaklaşik 4 ay önce telefonu feci şekilde düşürdüm fakat telefonun donanım konusunda hiç bir eksiklik yoktu. ( telefonun üst köşeşi hafif bi kırılma söz konusu resim ekliycem daha sonra) fakat yaklaşik 1 aydır telfonun ön kamerasi çalişmamaya başladi? acaba düşürmeden kaynakli bişey mi. romdan kaynaklandiğini düşünmüyorum çünkü stock roma döndüğümde yine ön kamera çalişmiyor. her neyse gelelim şimdi asıl meseleye. ben bunu bimeksten almiştim ve garantisi 2014 mart ayında bitiyor. ben bunu garantiye versem herhangi bi ücret alirlar mi ? yoksa kullanıcı hatasi diyip geri mi yollarlar. zaten cihaza bakınca perişan halde denilebilir.
xperia neo v kullanıcısıyım. yaklaşik 4 ay önce telefonu feci şekilde düşürdüm fakat telefonun donanım konusunda hiç bir eksiklik yoktu. ( telefonun üst köşeşi hafif bi kırılma söz konusu resim ekliycem daha sonra) fakat yaklaşik 1 aydır telfonun ön kamerasi çalişmamaya başladi? acaba düşürmeden kaynakli bişey mi. romdan kaynaklandiğini düşünmüyorum çünkü stock roma döndüğümde yine ön kamera çalişmiyor. her neyse gelelim şimdi asıl meseleye. ben bunu bimeksten almiştim ve garantisi 2014 mart ayında bitiyor. ben bunu garantiye versem herhangi bi ücret alirlar mi ? yoksa kullanıcı hatasi diyip geri mi yollarlar. zaten cihaza bakınca perişan halde denilebilir.


yeni yasaya göre 20 işgünü içerisine cumartesilerde dahil diye biliyorum
ancak merak etme 20 iş gününde gönderirler en geç sana onu pek geçirtmez garanti firmaları 