XperiaNeoV
Üye
Ön Kamera Sorunu
arkadaşlar merhaba
xperia neo v kullanıcısıyım. yaklaşik 4 ay önce telefonu feci şekilde düşürdüm fakat telefonun donanım konusunda hiç bir eksiklik yoktu. ( telefonun üst köşeşi hafif bi kırılma söz konusu resim ekliycem daha sonra) fakat yaklaşik 1 aydır telfonun ön kamerasi çalişmamaya başladi? acaba düşürmeden kaynakli bişey mi. romdan kaynaklandiğini düşünmüyorum çünkü stock roma döndüğümde yine ön kamera çalişmiyor. her neyse gelelim şimdi asıl meseleye. ben bunu bimeksten almiştim ve garantisi 2014 mart ayında bitiyor. ben bunu garantiye versem herhangi bi ücret alirlar mi ? yoksa kullanıcı hatasi diyip geri mi yollarlar. zaten cihaza bakınca perişan halde denilebilir.
xperia neo v kullanıcısıyım. yaklaşik 4 ay önce telefonu feci şekilde düşürdüm fakat telefonun donanım konusunda hiç bir eksiklik yoktu. ( telefonun üst köşeşi hafif bi kırılma söz konusu resim ekliycem daha sonra) fakat yaklaşik 1 aydır telfonun ön kamerasi çalişmamaya başladi? acaba düşürmeden kaynakli bişey mi. romdan kaynaklandiğini düşünmüyorum çünkü stock roma döndüğümde yine ön kamera çalişmiyor. her neyse gelelim şimdi asıl meseleye. ben bunu bimeksten almiştim ve garantisi 2014 mart ayında bitiyor. ben bunu garantiye versem herhangi bi ücret alirlar mi ? yoksa kullanıcı hatasi diyip geri mi yollarlar. zaten cihaza bakınca perişan halde denilebilir.
