IchigoKurosaki
Üye
Malzeme ve ekran kalitesinde nexus ezer geçer...
Lg malzemesi? Tamam performansa birsey diyemem ama kalitede s3 e laf soyletmem.
Malzeme ve ekran kalitesinde nexus ezer geçer...
Lg malzemesi? Tamam performansa birsey diyemem ama kalitede s3 e laf soyletmem.
2 ay sonra kamera lensinin etrafı soyulan, kilit tuşunun, ses tuşunun yüzeyi kavlayan ve kağıt gibi arka kapağı olan s3 (kuzenime Mayıs ayında aldığımız S3ü kılıf ve jelatinle kullanmasına rağmen geldiği durumdur) ne zamandır Nexus 4'ten kaliteli oldu? yapma allah aşkına. LG'nin son dönemdeki kalitesi oldukça iyi. Bırak LG optimus g'yi Nexus 4'dü falan. en basitinden bi eline LG optimus 4x HD diğer eline S3'ü al farkı çok rahat hissedersin. fanboyluk falan yapmıyorum. kullandığım telefon android bile değil ama gerçekler böyle.
2 ay sonra kamera lensinin etrafı soyulan, kilit tuşunun, ses tuşunun yüzeyi kavlayan ve kağıt gibi arka kapağı olan s3 (kuzenime Mayıs ayında aldığımız S3ü kılıf ve jelatinle kullanmasına rağmen geldiği durumdur) ne zamandır Nexus 4'ten kaliteli oldu? yapma allah aşkına. LG'nin son dönemdeki kalitesi oldukça iyi. Bırak LG optimus g'yi Nexus 4'dü falan. en basitinden bi eline LG optimus 4x HD diğer eline S3'ü al farkı çok rahat hissedersin. fanboyluk falan yapmıyorum. kullandığım telefon android bile değil ama gerçekler böyle.
2 ay sonra kamera lensinin etrafı soyulan, kilit tuşunun, ses tuşunun yüzeyi kavlayan ve kağıt gibi arka kapağı olan s3 (kuzenime Mayıs ayında aldığımız S3ü kılıf ve jelatinle kullanmasına rağmen geldiği durumdur) ne zamandır Nexus 4'ten kaliteli oldu? yapma allah aşkına. LG'nin son dönemdeki kalitesi oldukça iyi. Bırak LG optimus g'yi Nexus 4'dü falan. en basitinden bi eline LG optimus 4x HD diğer eline S3'ü al farkı çok rahat hissedersin. fanboyluk falan yapmıyorum. kullandığım telefon android bile değil ama gerçekler böyle.

2 ay sonra kamera lensinin etrafı soyulan, kilit tuşunun, ses tuşunun yüzeyi kavlayan ve kağıt gibi arka kapağı olan s3 (kuzenime Mayıs ayında aldığımız S3ü kılıf ve jelatinle kullanmasına rağmen geldiği durumdur) ne zamandır Nexus 4'ten kaliteli oldu? yapma allah aşkına. LG'nin son dönemdeki kalitesi oldukça iyi. Bırak LG optimus g'yi Nexus 4'dü falan. en basitinden bi eline LG optimus 4x HD diğer eline S3'ü al farkı çok rahat hissedersin. fanboyluk falan yapmıyorum. kullandığım telefon android bile değil ama gerçekler böyle.
Arkadaşlar teşekkürler. Bugün Teknosa'ya falan gittim. Orada birisi Nexus 4 tavsiye etmem dedi. Garanti bakımından iyi değil falan dedi, neden öyle demiş olabilir ?
