Şu aşamada Nexus 4 daha mantıklı ekran ve ses yönü hariç.
Çok büyük fark olur mu ?Teşekkürler de nasıl desem galaxy s3 daha bi sıcak geliyor nedenseÇok büyük fark olur mu ?
Nexus tabiki de. Multimedya acisindan S3 fazla iyi bir telefon degil
şu ana kadar açmadığı ne bir film formatı nede bir ses formatına denk gelmedim 
Benim tercihimde nexus 4 den yana ; fakat multimedya konusunda s3 e haksızlık yaptığını düşünüyorum. 1997 den beri cep telefonu kullanıyorum , ve rahatlıkla s3 ün multimedya desteğinin gayet iyi olduğunu söyleyebilirimşu ana kadar açmadığı ne bir film formatı nede bir ses formatına denk gelmedim
![]()
Ya S3 kotu degil ama ben onceden Htc one X kullaniyordum ondaki ses kamera hicbirinde yoktu o zamanlar
ama o bataryanın hem 1800 mah , hemde cıkartılamıyor oluşu ; beni htc one x den uzaklaştırmıştı.Doğru htc one x multimedya konusunda s3 den önde bir cihazama o bataryanın hem 1800 mah , hemde cıkartılamıyor oluşu ; beni htc one x den uzaklaştırmıştı.

Malzeme ve ekran kalitesinde nexus ezer geçer...
sen hiç s3 ile nexus'u yan yana koyup ekrana baktın mı ?
ekran kalitesi misen hiç s3 ile nexus'u yan yana koyup ekrana baktın mı ?
nexusun saf android yüzü, samsungun sunumu yanında cansız ve soluk kalıyo. sen bide aynı resmi aç veya videoyu oynat. demek istediğimi anlayacaksın.
