Seat İbiza Elimde Kalır Mı?

Sponsorlu Bağlantılar

MetQ7

MetQ7

Üye
    Konu Sahibi
Seat İbiza Elimde Kalır Mı?
Herkese merhaba. 2021-2022 model ibiza almayı düşünüyorum. Atmosferik 1.0 motorlu olanlardan. Arkadaşım alma elinde kalır satamazsın diyor. Sizce doğruluk payı var mı? Arabayı 2-3 sene kullanırım en az. Sadece arabayı değiştirmeyi düşündüğümde elimde fazla süre kalır mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı ve Baydırman


Baydırman

Baydırman

Moderator
Piyasa ortalamasının çok üzerinde yazılmadığı sürece bu araçların satılmama ihtimali düşüktür.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
MAERKEK

MAERKEK

Admin
Herkese merhaba. 2021-2022 model ibiza almayı düşünüyorum. Atmosferik 1.0 motorlu olanlardan. Arkadaşım alma elinde kalır satamazsın diyor. Sizce doğruluk payı var mı? Arabayı 2-3 sene kullanırım en az. Sadece arabayı değiştirmeyi düşündüğümde elimde fazla süre kalır mı?
Her malın bir alıcısı vardır . O kadar kötü bir motoru yok . İlla şehir üçinde ekonomi arayan birileri çıkacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
Tofaş alan bile var senin araba üzerinden 10 sene de geçse yine alan biri çıkar
mesela ben
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Piston Kırma vs Varmıydı Onlarda? 1.0 Turbolu İse,Çok Şıkıştırılmış İse Motorlar Çok Dayanmıyor.Elinde kı İhtiyaç Görüyorsa Aksiyon Arama Derim.Yeni Alacağında Ne Var Ne Yok Bilmiyorsun.Ha Al Sat Mantığı ise Bişey Diyemem Ama Ben Olsam 1.0 Diye Almam.Kaldı kı Kasa Ağırlığı Ne Kadar Yarın 3 4 Kişi Binsen 2.0 Motorlar Aynı Yakacak Rampa Yukarı Zorlanacak Edecek.

1.4 tsı ler sekman vs kırıyor zaten onlar kumar gibi hiç girilmez ama ben olsam o grup yerine reno vs alırım yakıt ekonomikler.
 
MAERKEK

MAERKEK

Admin
Piston Kırma vs Varmıydı Onlarda? 1.0 Turbolu İse,Çok Şıkıştırılmış İse Motorlar Çok Dayanmıyor.Elinde kı İhtiyaç Görüyorsa Aksiyon Arama Derim.Yeni Alacağında Ne Var Ne Yok Bilmiyorsun.Ha Al Sat Mantığı ise Bişey Diyemem Ama Ben Olsam 1.0 Diye Almam.Kaldı kı Kasa Ağırlığı Ne Kadar Yarın 3 4 Kişi Binsen 2.0 Motorlar Aynı Yakacak Rampa Yukarı Zorlanacak Edecek.

1.4 tsı ler sekman vs kırıyor zaten onlar kumar gibi hiç girilmez ama ben olsam o grup yerine reno vs alırım yakıt ekonomikler.
1.0 Atmosferik motor . Kullanacağı yere şehire göre tercih edilmesi gerekir. Bu tip motorlu aracın ya ben az yaksın ama geniş olsun diyen kullanıcısı olacaktır
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
1.0 Atmosferik motor . Kullanacağı yere şehire göre tercih edilmesi gerekir. Bu tip motorlu aracın ya ben az yaksın ama geniş olsun diyen kullanıcısı olacaktır
atmosferik mi birde oha o araba gitmez ki. 3 kişi binsen zaten yakıtı 1.6 2.0 motorululara çıkar uğraşılmaz onunla
 
MAERKEK

MAERKEK

Admin
atmosferik mi birde oha o araba gitmez ki. 3 kişi binsen zaten yakıtı 1.6 2.0 motorululara çıkar uğraşılmaz onunla
Abi neden çıksın ? Teknoloji gelişti yakıt verimliliği arttı.

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Dobraokuyucu

Üye
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Abi neden çıksın ? Teknoloji gelişti yakıt verimliliği arttı.

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Küçük Motor Yüksek Devir,Zorlama = Sanayi

Videoda Tork Gücünün 90 Olduğu Söylenyor. 1.4 Tofaş Bile 104 Tork Üretiyor Söyleyeceklerim Bu Kadar. :D

İnternette Yakıt Tüketimi ŞEhir İçi 5,5 Lt Diyor.Diğer Turbolu yada 1.6 Atmosferiklerle Yakıtı Aynı.Devrim Niteliğinde Değil Yanı.Boş Ağırlığıda 1.000 1.100 Kg Filanmış. Tofaşta Bile Boş Ağırlık 1.200 Kg Ben Bu Araçtan Uzak Dururdum Alan Elbet Olur Ama Gİder Daha Normal Motorlu Bir Araç Tercih Ederdim. Toledo vs de Olabilir Mesela 2010 Üstü.
Mesaj birleştirildi:

Eleman au arabaya işkence ede ede ünlü oldu ya
Bu Şekilde Şıkıştırmaya Devam Ederse Araba Tez Zamanda Eyt Lı Olur Merak Etmeyin :D Kaldı kı Ortalama Hız Tespiti vs Yokmu Yolda? Ceza Yemesi Lazım Şu Video İle.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu ve 0sıfırcı
MAERKEK

MAERKEK

Admin
Küçük Motor Yüksek Devir,Zorlama = Sanayi

Videoda Tork Gücünün 90 Olduğu Söylenyor. 1.4 Tofaş Bile 104 Tork Üretiyor Söyleyeceklerim Bu Kadar. :D

İnternette Yakıt Tüketimi ŞEhir İçi 5,5 Lt Diyor.Diğer Turbolu yada 1.6 Atmosferiklerle Yakıtı Aynı.Devrim Niteliğinde Değil Yanı.Boş Ağırlığıda 1.000 1.100 Kg Filanmış. Tofaşta Bile Boş Ağırlık 1.200 Kg Ben Bu Araçtan Uzak Dururdum Alan Elbet Olur Ama Gİder Daha Normal Motorlu Bir Araç Tercih Ederdim. Toledo vs de Olabilir Mesela 2010 Üstü.
Mesaj birleştirildi:


Bu Şekilde Şıkıştırmaya Devam Ederse Araba Tez Zamanda Eyt Lı Olur Merak Etmeyin :D Kaldı kı Ortalama Hız Tespiti vs Yokmu Yolda? Ceza Yemesi Lazım Şu Video İle.
Bilmem haklısın
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Bilmem haklısın
motoruda tam bilmiyorum ama 3 silindirmi bunlar? birde işin diğer kısmı arabanın motor mekanığında bir kronık varmı yokmu araştırmak gerek. normalde 3 silindirler motor kulağı vs yi çabuk eskitir titreşimli çalışır ve 1.4 lerde ki gibi sorunları varsa daha da sıkıntı. normalde turboluları filan da varmış ama bu neden atmosferik onu çözemedim. zaten 1.0 motor turbo koymamaları tuhaf
 


Üst Alt