MetQ7
Üye
Seat İbiza Elimde Kalır Mı?
Herkese merhaba. 2021-2022 model ibiza almayı düşünüyorum. Atmosferik 1.0 motorlu olanlardan. Arkadaşım alma elinde kalır satamazsın diyor. Sizce doğruluk payı var mı? Arabayı 2-3 sene kullanırım en az. Sadece arabayı değiştirmeyi düşündüğümde elimde fazla süre kalır mı?

