gkcll
Üye
Lumia 920 al kesinlikle yalan söylersem şetefsizim bizim iş yerinde arkadaşım var s3 met ede ede günü bitiyor du en sonunda gitti aldı sonra o bizim arkadaş gitti başkası geldi s3 satacam dedi hemde bir ay olmuş tu alalı ben şok oldum sebebi ni sordum performans sını beğenmedim dedi ne oldu tartıştığımız günler dedim buda bana ders oldu dedi bir ay içinde telefon daki performans düştü dedi ve sabibinden.com dan 4s le takas etti o zaman lumia yoktu şimdi 4si lumia ile takas etmeye yer arıyor kara senin s3 de alsan bana karı yok lumia da sadece anlattım


adam hayla note II en iyisi tartısamam senle diyor ya 