Uzun lafın kısası ekran boyutu belirleyici etkendir Büyük geniş ekranda özgürlük mü yoksa küçük ekranda(fazla da küçük sayılmaz aslında) taşıma rahatlığı ve portatiflik mi seçim senin. İkisi de haddinden fazla iyidir ikisi de uçurur seni desem yeridir.Bu iki telefondan birini alıp da tatmin olmayan insanı allah ıslah etsin derimUzun lafın kısası ekran boyutu belirleyici etkendir Büyük geniş ekranda özgürlük mü yoksa küçük ekranda(fazla da küçük sayılmaz aslında) taşıma rahatlığı ve portatiflik mi seçim senin. İkisi de haddinden fazla iyidir ikisi de uçurur seni desem yeridir.
:Dediğin gibi eğer ekran problem değilse kesinlikle 4s.Benim de merak ettigim bir konuydu buHalen karar veremedim ama
![]()
GPU ve CPU değerleri de göz önünde bulundurmak gerekiyorFikrimi söylemek istiyorum izninizle arkadaşlar 1 senedir telefonları araştırıyorum baya bi bilgiye sahibim android ios senin seçimin ancak bana sorarsan sisteme göre secmelisin telefonu. Bi tarafta çift çekirdekli işlemcisi ile dört çekirdekli işlemcinin hızına yetişen bi sistem var diğer yanda seni kisitlamayan bana göre daha eğlenceli ve daha modifiyeye açık bir telefon var. Eğer seçimin iphone 4S tamam ama S3 ise eğer orda dur ve bana pm at anlatırım![]()

Gelmedi mi4s e ios 6 falan da gelecek tadından yenmez![]()

GPU ve CPU değerleri de göz önünde bulundurmak gerekiyor
- - - Eklendi - - -
Gelmedi mi![]()

betası
GPU ve CPU değerleri de göz önünde bulundurmak gerekiyor
- - - Eklendi - - -
Gelmedi mi![]()

4s daha önde zaten abim grafik işlemci yönüyle ile de bence önde
Onlar zaten göz önünde Fatih'im önemli olan ön plana o kadar çıkarılmayan sistemleri iyi bilmek yoksa donanıma göre 4s in iki katı güzellikte S3![]()

Bizim Yunusemre de ne yapsın yatıştırmaya çalışır ortalığı ama ne hikmetse hiç başarılı olamıyormillet kavagaya tutuşuyor genelde böyle konularda![]()

ama ios cuysan iphone 5i bekle ekran büyürse onu al benim eski 4sde parmaklardan oyun oynayamıyodum şahsen. ama s2 de s3de 4s de seni çok iyi tatmin eder hiçbirini max performansta kullanamazsın çünkü senin en yoğun kullanımında zorlanmıycak kadar iyiler.ne alırsan al pek fark yapmaz aşşa yukarı aynı kapıya çıkarsın
