Kerim.
Üye
nova3u modern combat4u asphalt8i(highda) yag gibi oynatan telefonun subwayde kasmamasi lazimarkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim. Yalnız bi kaç sorum daha var. L'nin ekranı tft mininin super amoled. Çok fark olur mu sizce? Güneşte falan çok sorun yaratır mı?
Bir de bugün arkadaşın minisiyle subway surfers oynadım bariz biçimde kastı L böyle bi sorun yaşatır mı? ( tel ilk açıldığında kasmıştı biraz)
