Telefon Tavsiyesi Galaxy S2 Alıcam ((YARDIM))

    Konu Sahibi
Galaxy S2 Alıcam ((YARDIM))
Arkadaşlar telefonum galaxy w bende bi üst modele geçeyim dedim bütçem s2 ye yetiyo jb güncellemesi ile cihaz nasıl oldu bilgisi olan varmı. birde bu cihaz nette özelliklere baktıgımda 1ghz orion adreno 205 diye denilmiş. yani anlayamadım benim bildiğim mali400mp4 1.2ghz işlemciydi.

son olarak gta sa oynayabilirmiyim+++Teşekkürler
 

smh60

Üye
Bana sorarsan s2 artık alınmaz
 

Invoke

Üye
Zaten Wonder adreno 205. S2 Mali400MP kullanıyor. Mali400mp4 değil.

Bence de S2 alma. Bütçen ne kadar?
 

MaxipmaN

Üye
s2de yüksek ayarlarla oynuyorlar diye biliyorum
 

VIP_TECH

Üye
Bence de s2 alma mümkünse biraz daha para biriktir s4 veya farklı bir marka deniyebilirsin
 
Kardeşim bütçeni yazarsan daha iyi yardım ederler.
 
Son düzenleme:
    Konu Sahibi
Max 500Bu arada s2 nin sifirini alcm yurtdisindan
Yani 2.el deil
 

Metin137

Üye
ben kullanıyorum ama senin cihazla pek bir farkı yok şuanki oyunların hepsini oynuyorum ama ilerde sorun yaşatacaktır
 
    Konu Sahibi
ben kullanıyorum ama senin cihazla pek bir farkı yok şuanki oyunların hepsini oynuyorum ama ilerde sorun yaşatacaktır
kardeşim bana asphalt8 ve gta sa açsın .birde facebookda hızlı olsun yeterlidir. senin bu durumda görüşün nedir peki.
 

Metin137

Üye
üçünde de hiçbir sorun çıkarmadı
 

Metin137

Üye
onlar sanırım s2 nin diğer sürümleri yani hani plus lite falan ama gerçek s2 mali400mp 1.2ghz 2 işlemci
 
Tepkiler: ReisUqurcan

Kerim.

Üye
Discovery ye gec .bendede wonder vardi discodan önce.gayet memnunum
 
Tepkiler: Burak Altun ve Invoke

Invoke

Üye
Tepkiler: Burak Altun ve smh60

smh60

Üye
Discovery s3 le yarışmaya çalışan bir cihaz S2 den her türlü daha iyi
 
Tepkiler: Burak Altun
Arkadaşlar sırf ekran çözünürlüğü için bile Discovery denebilir. Ayrıca 4 çekirdek. Yani birim saniye de yapılacak işe 2 çekirdeğin girmesi ile 4 çekirdeğin girmesi farklı. Şimdi derseniz ki madem çekirdek bu kadar önemli niye iPhone'da çift çekirdek olmasına rağmen 4 çekirdekli cihazlardan hızlı diye. Çünkü işletim sistemi farklı. Kapalı kod kaynaklı cihazlar her zaman daha stabildir. Yani kim ne derse desin Discovery bir adım önde.
 
Tepkiler: smh60
Dediklerin dogru değil ama discovery daha alinabilir bir cihaz s2 hala herşeyi çalıştırıyor ama fazla eski