galaxy GİO yeni güncelleme yokmu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
samety500

samety500

Üye
    Konu Sahibi
galaxy GİO yeni güncelleme yokmu ?
:megafon:
 


enigm

Üye
biraz bekle 2.3 cikkcak.. kiesde..
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye



Buradan indirebilirsin
 
samety500

samety500

Üye
    Konu Sahibi
daha önce 5800 vardı onu fw yüklüodm. bunu nasl yükleniceni bilmiyrm kardeşm anlatımı faln varmı sana zahmet
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Adım adım kuruluma geçelim. Başlamadan önce bu işlemin tehlikeli ve garantinize zarar verecek bir işlem olduğunu unutmayınız.

1- İndirdiğiniz dosyalarını arşivlerden çıkarın.
2- Telefonunuz kapalıyken ses kısma + OK + Güç tuşlarana aynı anda basın ve cihazınızı Download Modunda açın.
3- Odin uygulamasını açın ve arkaplanda hiçbir samsung uygulamasının çalışmadığına eminseniz USB'yi bağlayın.
4- GIO_v1.0.ops dosyasını Odin'in OPS bölümüne yerleştirin.
5- Firmware arşivinden çıkan dosyaları; Bölüm >> dosya şeklinde olacak şekilde aşağıdaki gibi yerleştirin.

Boot >> APBOOT

Phone >> MODEM

PDA >> CODE

CSC >> CSC

6- Auto Reboot ve Protect OPS seçeneklerini işaretleyin.
7- Program cihazınızı tanımış ve dosya yerleştirmelerinizi doğru bir şekilde yapmışsanız "Start" a basın ve Odin'de mavi PASS işaretini görene kadar bağlantınız koparmayın.
8- Geçmiş olsun.




Alıntıdır ben bir sorumluluk kabul etmiyorum ona göre :D
 
samety500

samety500

Üye
    Konu Sahibi
Adım adım kuruluma geçelim. Başlamadan önce bu işlemin tehlikeli ve garantinize zarar verecek bir işlem olduğunu unutmayınız.

1- İndirdiğiniz dosyalarını arşivlerden çıkarın.
2- Telefonunuz kapalıyken ses kısma + OK + Güç tuşlarana aynı anda basın ve cihazınızı Download Modunda açın.
3- Odin uygulamasını açın ve arkaplanda hiçbir samsung uygulamasının çalışmadığına eminseniz USB'yi bağlayın.
4- GIO_v1.0.ops dosyasını Odin'in OPS bölümüne yerleştirin.
5- Firmware arşivinden çıkan dosyaları; Bölüm >> dosya şeklinde olacak şekilde aşağıdaki gibi yerleştirin.

Boot >> APBOOT

Phone >> MODEM

PDA >> CODE

CSC >> CSC

6- Auto Reboot ve Protect OPS seçeneklerini işaretleyin.
7- Program cihazınızı tanımış ve dosya yerleştirmelerinizi doğru bir şekilde yapmışsanız "Start" a basın ve Odin'de mavi PASS işaretini görene kadar bağlantınız koparmayın.
8- Geçmiş olsun.




Alıntıdır ben bir sorumluluk kabul etmiyorum ona göre :D

tşkkrler sorumluluk kabul etmycn tabikide :d: cok mu sakncalı yaa gözm korktu bak
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
ben sürekli yapıyorum bi sorun olmadı yani zaman zaman açılmadı ama download moda girdiği zaman sorun yok :D 5800 da da oluyor ya hani yanlış bişi yapınca açılmıyor ya onun gibi :D
 
samety500

samety500

Üye
    Konu Sahibi
5800 belki 20-30 kez yaptım hiç bi sorn olmadı
bndada olmaz o zamn
 
SilentOne

SilentOne

Üye
5800 zaten bir telefonun görmediqi eziyeti görmediqi için o alışkın
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Samfirmware'de yeni Gio güncellemeleri var, hatta 2.3.4 bile çıkmış ama ben ilk yüklediğim (2 haziran tarihli) 2.3.3'ten memnun kalmamıştım, yeni güncellemeleri yükleyip yüklememekte kararsızım şimdi. Kies yalan oldu, çıkmayacak galiba, Ağustos geldi neredeyse. Samfirmware'den yapılan güncellemelere dikkat etmeli, CSC (dil) dosyası SER olanlar rusça, onlar sorun çıkarıyor, EN olan bir güncelleme var orada (son çıkan 2.3.3 güncellemesi), gözümü karartıp onu bir deneyebilirim ama her ihtimale karşı öncelikle orijinal TUR romunun yedeğini bulmak lazım.
 
samety500

samety500

Üye
    Konu Sahibi
:D nasıl bulucaz kardeşim şu orjinal romu ya
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Ben "Android Türkiye"den bir rom buldum, orijinal Tr romu olduğu yazılı ama yorumlarda yükleyebilenlerin yanında yükleyemeyip telefonu bir daha açılmayanlar da olmuş. Muhtemelen yükleme sırasında hata yapmış olmalılar ama güvenip te giremiyorum ki olaya :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt