kanlıgöz55
Üye
galaxy gio almayı düşünüyorum YARDIM
galaxy gio almayı düşünüyorum bi kaç sorum var
1. youtubeden ve FACEbooktan direk olarak video izleyebilirmiyim
2. facebooktan sohbet edebilirmiyim.
3. Kapasitif ekranmı Rezistif ekranmı var(multitouch varmı)
4.kamerası nasıl auto focusu varmı. video çekimi nasıl
5. her türlü hd oyunu rahatlıkla çalıştırabilirmiyim
6. android sürümü kaç
7. bedava navigasyon yaparmı [adres yazıcam sağa sola dön diecek mesela)
8. dokunmatikliği ve sensörleri nasıl(nokia 5800 göre)
şimdiden tşk
1. youtubeden ve FACEbooktan direk olarak video izleyebilirmiyim
2. facebooktan sohbet edebilirmiyim.
3. Kapasitif ekranmı Rezistif ekranmı var(multitouch varmı)
4.kamerası nasıl auto focusu varmı. video çekimi nasıl
5. her türlü hd oyunu rahatlıkla çalıştırabilirmiyim
6. android sürümü kaç
7. bedava navigasyon yaparmı [adres yazıcam sağa sola dön diecek mesela)
8. dokunmatikliği ve sensörleri nasıl(nokia 5800 göre)
şimdiden tşk
