galaxy gio almayı düşünüyorum YARDIM

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kanlıgöz55

kanlıgöz55

Üye
    Konu Sahibi
galaxy gio almayı düşünüyorum YARDIM
galaxy gio almayı düşünüyorum bi kaç sorum var

1. youtubeden ve FACEbooktan direk olarak video izleyebilirmiyim
2. facebooktan sohbet edebilirmiyim.
3. Kapasitif ekranmı Rezistif ekranmı var(multitouch varmı)
4.kamerası nasıl auto focusu varmı. video çekimi nasıl
5. her türlü hd oyunu rahatlıkla çalıştırabilirmiyim
6. android sürümü kaç
7. bedava navigasyon yaparmı [adres yazıcam sağa sola dön diecek mesela)
8. dokunmatikliği ve sensörleri nasıl(nokia 5800 göre)
şimdiden tşk
 


enaa_881

enaa_881

Üye
kardeş kullanmadım ama sorularını yanıtlayayım
1 evet
2 bildiğim kadarıyla evet
3 kapasitif multitouch var
4 otofocus var ancak galiba 640x480 video çekiyo
5 çogunu oynarsın diye düşünüyorum
6 android 2.2
7 içine navigasyon programını yüklersen yapr heralde
8 dokunmatiği gayetiyi sensörlerini tam bilmiyorum ama o da iyidir
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Arkadaş cevaplamış zaten ama video olayını kendin gör diye koyuyorum. 240p formatında video çeker, Galaxy Gio ile çekilmiş örnek video:


Burdan da dokunmatik kalitesini görebilirsin:


Son olarak meşhur HD oyunlardan sensörle çalışan Need For Speed Shift, Gangstar(bildiğin gta) ve Pes 2011'in çalıştığının kanıtı:


 
ercan0058

ercan0058

Üye
heşey boş vidyodakiler fenaaa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt