Samsung galaxy S almayı düşünüyorum yardım ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Buraxlive

Buraxlive

Üye
    Konu Sahibi
Samsung galaxy S almayı düşünüyorum yardım ?
önceki başlık ace almayı düşünüyorumdu fakat galaxy s ye karar verdim. Bu telefonda hd android oyunların tamamını takılmadan oynayıp internette güzelce takılablirmiyim. Ve dokunmatgi güzelmdir multitouch varmı ? Rami 400 küsürmüş kasma falan yaparmı arkadaşlar ? Son olarakta adobe flash destekliyormu ?
 


karayel90

karayel90

Üye
Bence o paraya o cihazı almamanı öneririm huawei ideos x5 düşük fiyata yüksek performans sunan bi cihaz sana onu öneririm
 

fedlkamp

Üye
200 milyon daha az ödeyip iki kat fazla performans almak istiyosan ideos x5.. benim arkadaşımda galaxy ace aldı ama ideos x5i görünce küçük dilini yuttu :D
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
    Konu Sahibi
fakat çin malı oldugu için onu almak istemiyorum. Hd oyun ve neti ihtiyacmı görürse onu almayı düşünüyorum. ? ?
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Ace galaxy serisinin neredeyse en kötü telefonu ve bazı kullanıcıları pişman ediyor.. Özellikle ekran parlaklığı ve renk kalitesi. Tamamiyle hayal kırıklığı. Kamerasını söylemiyorum bile.. Bence ace almak mantıklı olmaz şu zamandan sonra önünde o kadar fırsat varken.. Benim tavsiyem x5 ve p503..
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
    Konu Sahibi
ekran parlaklgıda ktü dmek. Peki max. 800tl olacak sekilde htc samsung veya s.ericson dan android telefon varmı güzel bişey ?
 
Masha

Masha

Üye
İyi bir Android telefon almak istiyorsan 1000 Liranı gözden çıkar derim ben.
Bir Samsung Galaxy S bir Optimus Black bir Xperia Neo gibi kaliteli cihaz almanı tavsiye ederim.
 

erdemmm271

Üye
yeni aldım çok memnunum , aradığım her özellik var , 600 küsür liraya alınabilecek en ideal telefon , nokia c5 c7 alan arkadaşlarım var , ace in yanında sönük kalıyorlar . haa dersen ki 600 den fazla param var , ne kadar para o kadar köfte , tabiki paran kadar iyi telefon alırsın ama ben memnunum kamerası da iyi , özellikleri de...
 

honeygunner

Üye
Bende ace kullanıcısıyım bende gayet memnunum parlaklık fln demıs arkadasda gayet guzel ekran parlaklıgı fln war ve kamerası cok hos profesyonel kamera gıbı cekıor ve en guzel yanıda keske suda ıcınde olsaymıs demıorsun cunku ıcınde hersey var pısman olmayacagın bır telefon..
 
Masha

Masha

Üye
Telefon alacak fotoğraf makinası değil.
Ace kullananlara soruyorum şarjınız ne kadar gidiyor?
 

faroni7

Üye
arkadaşım kulaktan dolma yalan, yanlış bilgilerle kullanıcıları yanlış bilgilendirmeyin...

bence galaxy serisi şu şekilde mini, fit, gio, ace, s aralarında fiyat ve kalite farkı var ve olmakda zorunda, yoksa adam çıkarırdı bi tane galaxy karma diye bi telefon hepsinin ortak özelliklerinden koyardı içine olur biterdi...

bende bi ace kullanıcısı olarak telefonumdan son derece memnunum ve bence fiyatına göre üstün bi telefon daha iyileri elbetteki var ama benzerlerinin en iyisi alanın pişman olmayacağınada eminim...
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
wawe 2 var veya htc desire z var incele derim
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
    Konu Sahibi
galaxy s ye karar verdim önerirmisiniz ?
 
karayel90

karayel90

Üye
Kesinlikle öneririm güzel bir cihaz
 

mancukya

Üye
Galaxy s uygun fiyata aliyorsan degecek bir telofon tek kötü yani ram olayi biraz düsük sadece ama bir soruna yol acmiyor su an icinde ICS sürüm icinde sadece calismayan bluetoth ve vidyo cekimi kaldi, yani alirsan seni idare eder 2 seneye yakin rahatlikla oyunlarda falanda GPUsu güclü islemci zaten 1.6 kadar overclock edilebiliyor 1300 her ne kadar mantikli olsada bence deger almana.
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
    Konu Sahibi
Peki versiyon yükseltme yapabiliyormuyum kendisinde 2.1 yüklü olması lazım onu en yüksek neye yükseltebilirim ?
 
kobra_54

kobra_54

Üye
ben galaxy s aldım telefonun performansı ve özellikleri harika ama galaxy s2 al derim ben yinede onun üstüne telefon tanımam.aralarında 300-500 lira kadar fark var bence değer yani.
 

kaan4554

Üye
Optimus Black veya Xperia Neo al derim biraz daha bekleyip.Fakat Black daha çok teknolojiyi barındırıyor.Neo'nun tek artısı ekranı ve HDMI girişi fakat bence kaba bir telefon.
 
PriZm

PriZm

Üye
galaxy s siddetle oneririm.

tek sorunu ram olayi ama ayni anda 7 tane agir flash playerli sayfa acmana izin veriyor(hepsiburada,youtube,dailymotion,dh,rihannanow sitesi:ehe:, facebook,maxicep bunlar ayni anda en fazla actigim siteler.

asphalt 6(950 mb ,9mm(1.7 gb) gibi oyunlari zorlanmadan aciyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt