galaxy gio 2.3.3 rom tükce ve stabil hatasız.

Sponsorlu Bağlantılar

delikanli006

delikanli006

Üye
    Konu Sahibi
galaxy gio 2.3.3 rom tükce ve stabil hatasız.
ÖNCELİKLE SUNU BELİRTEYİM 4-5 FARKLI SİTEDEN ANLATIMLAR VE RESİMLER ALINTI YOLU İLE ACIKLANMISTIR.BUNUN SEBEBİ 2.3.3 ROMUMUZU YUKLEMEK İSTEYEN ARKADASLARIMIZ ZORLUK CEKMESİN DİYE ACIKLAYICI OLMAYA CALISTIM.GUZEL GUNLERDE KULLANMANIZ DİLEGİ İLE

arkadaslar gayet hızlı basarılı performanslı ve direk türkce yüklenen romdur.

ODİN İLE YÜKLEMESİ COK BASİT..ODİN KULLANIMI SİTEDE MEVCUTTUR ARATTIGINIZDA KOLAYLIKLA ULASIRSINIZ Kİ ZATEN BU İŞLEMİ YAPAN HERKES ODİN KULLANIMINI BİLİYORDUR.

MALUM SAMSUNG GİO İÇİN 2.3.3 ROM CIKRTTI AMA TURKİYEDE HENUZ YAYINLAMADI ..YUKLEYEN KİMSE PİŞMAN OLMAYACAK.BEN BU ROMU 1 HAFTA ÖNCE İNDİRDİM 1 HAFTA TEST ETTİM VE ŞİMDİ PAYLASIYORUM.KAFADAN SALLAMA DEGİLDİR.SAYGILARIMLA.İZZAT KENDİ KULLANDIGIM ROMDUR.MARKET UYGULAMASI DAHİL HER SEY STABİL CALISIR DURUMDA .

ODİN KULLANIMI

1- Önce cihazınızı “fabrika ayarlarına” sıfırlayın. Böylelikle daha sorusuz bir kurulum yaparsınız.

2- Cihazınızı kapatın ve Usb ile bilgisayara bağlayın.

3- Multi Odin’ i çalıştırın ve
a- Güncelleme .tar dosyası tek parçadan oluşuyorsa;
seçeneklerden “One package” i ve “protect ops” ‘u seçin. “Select Ops” sekmesinde Odin’ in içinde bulunan “Orion.ops” u gösterin. Daha sonra sağ en altta bulunan “One Package” ampulüne tıklayın ve indirdiğinizRom u .tar olarak gösterin (zipli ise çıkarın içinde .tar olarak mevcuttur)
b- Güncelleme .tar dosyası 4 parçadan oluşuyorsa;
one package kutucuğunu boşaltın ve “protect ops” ‘u seçin. “Select Ops” sekmesinde Odin’ in içinde bulunan “Orion.ops” u gösterin. Ardından ; “Boot” ampulünü tıklayın ve bootloader.tar ı gösterin, “Phone” ampulünü tıklayın ve PHONE.tar ı gösterin, “PDA” amplünü tıklayın ve Pda.tar ı gösterin, “CSC” ampulünü tıklayın ve CSC.tar ı gösterin.

4- Cihazınızı download modunda (ses kısma+ ok + açma kapama) açın.
* i5700′ de Download Modu için; ses kısma + kamera butonu + açma kapama tuşuna aynı anda basılı tutuyoruz.

5- Odin programınız cihazınızı algılayacak. Odin programı üzerinden “Start”a basın

6- 1-5 dk. arasında cihazınız yeni romuyla açılacaktır.

– Aşağıdaki görüntüden yararlanabilirsiniz.–

Hayırlı olsun.

-Rom yükleyebilmeniz için cihazınızın Recovery sini değiştirmenize ve Root olmanıza gerek yoktur. Yalnızca bilgisayrınıza Pc Studio ve USB driverını kurmanız yeterlidir. Rom yükleme programı Multi Odini aşağıdaki linkten indirebilirsiniz. Sorunlarınız olursa çekinmeden sorabilirsiniz



İNDİRECEGİMİZ DOSYA TAR FORMATLIDIR RARDAN CIKAN TAR DOSYASINI CIKARMAYIN.TEK PARCALI KURULUM OLUCAK.



RESİM TEMSİLİDİR İNANIN PİŞMAN OLMAYACAGINIZ BİR ROMDUR.YUKLEDİKTEN SONRAKİ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM



OPS DOSYAMIZI BURDAN İNDİREBİLİRSİNİZ






STABİL ÇALISAN 2.3.3 TURKCE ROMU BURDAN İNDİREBİLİRSİNİZ

RAR ŞİFRESİ :: samfirmware.com


 
  • Beğen
Tepkiler: xinsurer


samety500

samety500

Üye
samfirmware den indrmssn :D bnde 2.3.4 var oda stabil :D
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Emeğin için teşekkürler, uğraşmışsın belli..

delikanli006
bu romda swype klavye de Türkçe mi? ve mesaj ya da internet yazı karakterleri de Türkçeyi destekliyor mu? Bir de NFS gibi oyunlar bu romda çalışıyor mu?

samety500 sendeki 2.3.4 romu da sanırım samfirmware'den o da Türkçe mi, yani tam Türkçe desteği sağlıyor mu? (swype dahil)

----------Eklendi @ 08:46:38 ---------- Yazıldı @ 08:38:14 ----------

Sanırım bu samfirmware'de yayınlanan 23.07 tarihli rom..
Şimdi baktım 6.08 tarihli bir rom daha yayınlanmış 2.3.3 acaba en düzgün çalışan o mudur bilemedim :hmmm
 
delikanli006

delikanli006

Üye
    Konu Sahibi
Emeğin için teşekkürler, uğraşmışsın belli..

delikanli006
bu romda swype klavye de Türkçe mi? ve mesaj ya da internet yazı karakterleri de Türkçeyi destekliyor mu? Bir de NFS gibi oyunlar bu romda çalışıyor mu?

samety500 sendeki 2.3.4 romu da sanırım samfirmware'den o da Türkçe mi, yani tam Türkçe desteği sağlıyor mu? (swype dahil)

----------Eklendi @ 08:46:38 ---------- Yazıldı @ 08:38:14 ----------

Sanırım bu samfirmware'de yayınlanan 23.07 tarihli rom..
Şimdi baktım 6.08 tarihli bir rom daha yayınlanmış 2.3.3 acaba en düzgün çalışan o mudur bilemedim :hmmm

.SWYP DA TÜRKCE SECENEGİ VAR.türkce klavyelerin bir cok ceşidi android markette mevcut ordan turkce q klavye edinip internette rahatca kullanabiliyosun..2.3.4 u de denedim fakat cok stabil gelmedi bu daha iyi geldi bana.

bir cok rom denedim orda mesela 2.2.1 surumlu bir rom denedim rom rusca ve turkcell gibi bol extralı bir rom cıktı.baska bir 2.3.3. denedim bataryayı 2 saatte kendi kendine yiyiordu .son olarak bu romu indirdim 1 haftadır kullanıyorum ve cok guzel gayet stabil türkce ve her türlü türkce destegi olan bir rom.

OYUN KONUSUNA GELİNCE BENDE YUKLU OLAN OYUNLARIN TAM LİSTRESİNİ YAZAYIM KARARI SEN VER DOSTUM..

1-sandstorm
2-assassins
3-BİA 2
4-gangstar 2
5-hero of sparta
6-dead space
7-inotia
8-toonwarz
9-angry birds rio
10 diger kucuk oyunlar v.s :)

acıklayıcı olabildiysem ne mutlu

----------Eklendi @ 16:07:33 ---------- Yazıldı @ 16:01:38 ----------

samfirmware den indrmssn :D bnde 2.3.4 var oda stabil :D

evet samfirmvare den indirdim ama indirmek baska denemek kullanmak ve bunu paylasmak emek vermek baska :) 2.3.4 varmıs sende stabilmiş denediysen paylas bizde kullanalaım.samfirmwirede öyle romlar varki romu yukluyorsun romun içi reklamdan extra uygulamalrdan gecilmiyor telefonu kasıyor.................... ben 1 aydır denemedigim rom kalmadı en stabil olanını paylastım.saygılarımla kardesim.bu acıklamayı yazmak zorunda hişssettim kendimi.SAMFİRMWİRE den indirmişssin derken hiç emek verilmemiş gibi konusmussun indirmek baska paylasmak baska..bilen var bilmeyen var belki sen biliyorsun belki ben biliyorum fakat bu işlemi yapmak isteyip yapamayan yapmak istesede guvenemeyen insanlar var edindigim bilgileri burada paylasarak insanlara yardımcı olmaya calısıyorum.konu baslıgındada zatan belirttim bir cok bölum alıntıdır amacım bu konu hakkında bilgisi olmayan arkadaslarımıza yardımcı olabişlmek ve sallama dandik rom degil bizzat kullandıgım stabil calısan rom u vererek insanların huzurlu bir sekilde rom yuklemesini saglayabilmek.BİLEREK YADA BİLMEYEREK SENİ KIRACAK BİR SÖZ SARFETTİYSEM ÖZUR DİLERİM DOSTUM
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Paylaşımın ve verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim, deneyip yorumlarımı burada paylaşacağım.

Son bir soru: Bu romda batarya süresinde bir iyileşme sağlanmış mı?
 
samety500

samety500

Üye
.SWYP DA TÜRKCE SECENEGİ VAR.türkce klavyelerin bir cok ceşidi android markette mevcut ordan turkce q klavye edinip internette rahatca kullanabiliyosun..2.3.4 u de denedim fakat cok stabil gelmedi bu daha iyi geldi bana.

bir cok rom denedim orda mesela 2.2.1 surumlu bir rom denedim rom rusca ve turkcell gibi bol extralı bir rom cıktı.baska bir 2.3.3. denedim bataryayı 2 saatte kendi kendine yiyiordu .son olarak bu romu indirdim 1 haftadır kullanıyorum ve cok guzel gayet stabil türkce ve her türlü türkce destegi olan bir rom.

OYUN KONUSUNA GELİNCE BENDE YUKLU OLAN OYUNLARIN TAM LİSTRESİNİ YAZAYIM KARARI SEN VER DOSTUM..

1-sandstorm
2-assassins
3-BİA 2
4-gangstar 2
5-hero of sparta
6-dead space
7-inotia
8-toonwarz
9-angry birds rio
10 diger kucuk oyunlar v.s :)

acıklayıcı olabildiysem ne mutlu

----------Eklendi @ 16:07:33 ---------- Yazıldı @ 16:01:38 ----------



evet samfirmvare den indirdim ama indirmek baska denemek kullanmak ve bunu paylasmak emek vermek baska :) 2.3.4 varmıs sende stabilmiş denediysen paylas bizde kullanalaım.samfirmwirede öyle romlar varki romu yukluyorsun romun içi reklamdan extra uygulamalrdan gecilmiyor telefonu kasıyor.................... ben 1 aydır denemedigim rom kalmadı en stabil olanını paylastım.saygılarımla kardesim.bu acıklamayı yazmak zorunda hişssettim kendimi.SAMFİRMWİRE den indirmişssin derken hiç emek verilmemiş gibi konusmussun indirmek baska paylasmak baska..bilen var bilmeyen var belki sen biliyorsun belki ben biliyorum fakat bu işlemi yapmak isteyip yapamayan yapmak istesede guvenemeyen insanlar var edindigim bilgileri burada paylasarak insanlara yardımcı olmaya calısıyorum.konu baslıgındada zatan belirttim bir cok bölum alıntıdır amacım bu konu hakkında bilgisi olmayan arkadaslarımıza yardımcı olabişlmek ve sallama dandik rom degil bizzat kullandıgım stabil calısan rom u vererek insanların huzurlu bir sekilde rom yuklemesini saglayabilmek.BİLEREK YADA BİLMEYEREK SENİ KIRACAK BİR SÖZ SARFETTİYSEM ÖZUR DİLERİM DOSTUM

kardeşm bnm estağfirullah yaa k.bakma bn kırıcı oldm biraz evt haklısn emeğe saygı :tşk: batarya ne kadar gidio ? birde herhangi bir hatası var mı ??
 
delikanli006

delikanli006

Üye
    Konu Sahibi
Paylaşımın ve verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim, deneyip yorumlarımı burada paylaşacağım.

Son bir soru: Bu romda batarya süresinde bir iyileşme sağlanmış mı?

evet batarya surem gercekten duzeldi.daha önce3den internete baglandıgımda 1 saat içinde bataryayı yiyip bitiriyordu bu rom ile 3-4 sat internet acık olmasına ragmen batarya yarıya anca iniyor.yaının basındada belirttim kardesim bu rom u her yönu ile 1 hafta denedim ve öyle paylastım.gercekten cok stabil ve kullanıslı..rom u ilk yukledişginde eger samsung app yi kullanmak istiyorsan bu romda eski surum var samsung apps guncelleme istiyor guncellemekte 2-3 dk ancak suruyor.bunuda dip not olarak gecmek işstedim buda sorun sayılmaz zannedersem :)eger romu yuklersen sonuclarını burada paylasırsan sevinirim.inanıyorumki gercektem menun kalacaksın.uzun sure baska bir rom aramak zorunda kalmayacaksın.hayırlı gunler arkadasım

----------Eklendi @ 22:46:08 ---------- Yazıldı @ 22:42:57 ----------

kardeşm bnm estağfirullah yaa k.bakma bn kırıcı oldm biraz evt haklısn emeğe saygı :tşk: batarya ne kadar gidio ? birde herhangi bir hatası var mı ??
batarya gayet guzel gidiyor batarya kullanımında cok guzel duzenlemeler yapılmıs.diger romlardaki gibi içinde extra ram i mesgul edecek bataryayı yiyecekarka plan uygulamalrı yok.batarya surem de buyuk bir duzelme oldudaha önce internet kullandıgımda cok kısa bir surede biten bataryam bu romla birlikte en az 3 kat daha dayanıklı hale geldi.KIRICI OLMADIGIM İÇİN AYRICA SVİNDİM ANLAYISIN İÇİN TESEKKUR EDERİM
 
Yigit315

Yigit315

Üye
ya şu mubarek rom garanti dışı bırakmasa cihazı hemen yüklecemde korkuyom yaa :( Bu arada hocam emeğine sağlık gerçekten çok hoş ve akıcı bi şekilde açıklamassın olayı.Yüklemek isteyen arkadaşlara baya yardımcı olur teşekkürler :oke:
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Evet an itibariyle 2.3.3 gingerbread'e güncellemiş bulunmaktayım.. tamamen Türkçe ve inanılmaz hızlı.. ilk izlenimlerim çok çok iyi.. hemen root edip özgürce kullanmaya devam edicem :)
delikanli006 bilgi paylaşımın için tekrar teşekkür ederim :oke:
 
delikanli006

delikanli006

Üye
    Konu Sahibi
ya şu mubarek rom garanti dışı bırakmasa cihazı hemen yüklecemde korkuyom yaa :( Bu arada hocam emeğine sağlık gerçekten çok hoş ve akıcı bi şekilde açıklamassın olayı.Yüklemek isteyen arkadaşlara baya yardımcı olur teşekkürler :oke:

ben tesekkur ederim arkadasım.tercih meselesi.yardımcı olabildiysem ne mutlu

----------Eklendi @ 02:10:44 ---------- Yazıldı @ 02:09:58 ----------

Evet an itibariyle 2.3.3 gingerbread'e güncellemiş bulunmaktayım.. tamamen Türkçe ve inanılmaz hızlı.. ilk izlenimlerim çok çok iyi.. hemen root edip özgürce kullanmaya devam edicem :)
delikanli006 bilgi paylaşımın için tekrar teşekkür ederim :oke:

ben tesekkur ederim arkadasım.yardımcı olabildiysem ne mutlu guzel gunlerde kullanman dilegi ile

----------Eklendi @ 02:11:00 ---------- Yazıldı @ 02:10:44 ----------

 
Yigit315

Yigit315

Üye
Evet an itibariyle 2.3.3 gingerbread'e güncellemiş bulunmaktayım.. tamamen Türkçe ve inanılmaz hızlı.. ilk izlenimlerim çok çok iyi.. hemen root edip özgürce kullanmaya devam edicem :)
delikanli006 bilgi paylaşımın için tekrar teşekkür ederim :oke:

Evet nasıl oldu abi.? Neler değişmiş? artı eksileri varmı bi anlat çok merak ettimmm:aha:
 
xinsurer

xinsurer

Üye
İnanılmaz hızlı.. froyo ile kıyaslanamaz bile.. özellikle 2.2.1'te arada takılma yapan resckless gibi bazı oyunlar inanılmaz hızlı ve akıcı, bu kadarını beklemiyordum doğrusu, cihazın işlemcisi sanki overclock olmuş gibi sanki 1 ghz yükselmiş gibi cihaz kendi gücünü bu romla göstermeye başladı. Her ne kadar normal ram tüketimi 170-180'lerde olduğu halde hiç bir şekilde kasma yapmadığı gibi adeta uçuyor hızdan :oke:
Pil tüketiminde çok ciddi bir iyileşme farkedemedim ancak daha fazla harcamadığı da kesin :)
Tek sim kartta iki hat (iki farklı numara) kullanıyorum, sim araç kiti uygulaması ile ikinci hatta geçerken çok fazla bekliyordu cihaz, şimdi anında diğer hatta geçiyor, bekleme yok..
Uygulamalar telefon hafızasında daha az yer kaplıyor, çoğu sd kartta kalıyor. Mesela aynı uygulamalar yüklüyken 2.2.1'de telefon hafızasında 75 MB yer kalırken 2.3.3'de 125 MB yer kalıyor :)
Kısaca hiçbir olumsuzluk görmediğim gibi herşeyiyle çok memnun kaldım, root'a bile gerek kalmadı, hiç bozmadan böyle kullanırım.. :good:
 
  • Beğen
Tepkiler: delikanli006
delikanli006

delikanli006

Üye
    Konu Sahibi
:) guzel gunlerde kullan kardesim emegimin bosa gtmedigini görmek menun etti.izlenimlerini aktardıgın için cok ama cok tesekkur ederim.
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Samfirmware'de daha önce yaşadığım kötü bir deneyimden dolayı buradaki romları kullanmaya pek cesaret edemiyordum açıkçası. Deneyip izlenimlerini paylaştığın için tekrar teşekkürler, cihaz gerçekten uçuyor :oke: :tşk:
 
delikanli006

delikanli006

Üye
    Konu Sahibi
ben tesekkur ederim arkadasım saolsın.İŞİNE YARADIGINA MENUN KALOMANA COK SEVİNDİM.İNDİRMEYİ DUSUNEN BASKA ARKADASLAR VARSADA TAVSİYE EDERİM DENEMİŞ TAMNAMEN SORUNSUZ BİR ROMDUR......GUZEL GUNLERDE GULE GULE KUILLAN ARKADASIM ......Bİ NEBZE YARDIMCI OLABİLİYSEM NE MUTLU:hmmm
 

cool_eagle

Üye
ben yükledm. animasyonlu duvar kağıdı seçince telefonu kapatıp açınca duvar kağıdı sıfıranıyor. bazı programlarda da donuyor telefon size böyle sorunlar oluyor mu
 
delikanli006

delikanli006

Üye
    Konu Sahibi
ben yükledm. animasyonlu duvar kağıdı seçince telefonu kapatıp açınca duvar kağıdı sıfıranıyor. bazı programlarda da donuyor telefon size böyle sorunlar oluyor mu

telefonu kapatıp acınca duvar kagıdı evet sıfırlanıyor ama donma yada baska herhangi bir olumsuzlukla karsılasmadım.zaten telefonu ayda 1 ya kapatırım ya kjapatmam.pek soprun olacagını dusunmedim.fakat ne bir donma yada herhangi baska bir olumsuzluk ile karsılasmadım.gameloft ve ea games in oyunları yuklu ve gayet sorunsuz olarak onları oynayabiliyorum ki programlarda donma yapması cok guc :( telefonu biraz kurcalayıp izlenimlerini aktarırsan sevinirim.ben son 1 bucuk haftadır bu romu kullanıyorum ve hiç bir olumsuzlukla karsılasmadım.saygılarımla dostum
 

cool_eagle

Üye
telefonu kapatıp acınca duvar kagıdı evet sıfırlanıyor ama donma yada baska herhangi bir olumsuzlukla karsılasmadım.zaten telefonu ayda 1 ya kapatırım ya kjapatmam.pek soprun olacagını dusunmedim.fakat ne bir donma yada herhangi baska bir olumsuzluk ile karsılasmadım.gameloft ve ea games in oyunları yuklu ve gayet sorunsuz olarak onları oynayabiliyorum ki programlarda donma yapması cok guc :( telefonu biraz kurcalayıp izlenimlerini aktarırsan sevinirim.ben son 1 bucuk haftadır bu romu kullanıyorum ve hiç bir olumsuzlukla karsılasmadım.saygılarımla dostum


android markette 'en gözde uygulamalar' ve 'yepyeni uygulamalar' diye 2 tane sekme var. 'yepyeni uygulamalar' a girip aşağı doğru kaydırmaya çalışınca donuyor. beklenmedik şekilde durdu diye hata alıyorum
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Hiçbir şekilde donma yaşamıyorum, froyoya göre neredeyse 2 kat hızlı diyebilirim.. uygulamaları yönet'e tıkladığımda uygulama listesini getirmesi bile epey zaman alıyordu, hesaplanıyor falan yazıp bekletiyordu, şimdi tıkladığım anda liste karşımda zaten blackmart alpha varken android market te pek kullanmıyorum, kullandığımda da sorun yok.. animasyonlu duvar kağıdı ise tamamen saçmalık, %5 daha fazla batarya harcıyor cihaz, zaten batarya süreleri çok kısa androidlerin bir de animasyonla daha da kısaltmaya ne gerek var..
 

cool_eagle

Üye
Hiçbir şekilde donma yaşamıyorum, froyoya göre neredeyse 2 kat hızlı diyebilirim.. uygulamaları yönet'e tıkladığımda uygulama listesini getirmesi bile epey zaman alıyordu, hesaplanıyor falan yazıp bekletiyordu, şimdi tıkladığım anda liste karşımda zaten blackmart alpha varken android market te pek kullanmıyorum, kullandığımda da sorun yok.. animasyonlu duvar kağıdı ise tamamen saçmalık, %5 daha fazla batarya harcıyor cihaz, zaten batarya süreleri çok kısa androidlerin bir de animasyonla daha da kısaltmaya ne gerek var..

andorid markette "yepyeni uygulamalar" sekmesini açıp aşağı kaydırabilirmisiniz bi mümkünse. ben 2.3.4 ve 2 tane farklı 2.3.3 denedm aynı sorun oldu hepsnde
 


Üst Alt