G4 geç sarj olma sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

toprak00

toprak00

Üye
    Konu Sahibi
G4 geç sarj olma sorunu
Merhaba arkadaslar ben 2 haftadır G4 aldım ama şu iki gündür sarj çok geç dolmaya başladı 4 veya 5 saate ancak full oluyor . sizce bunun çözümü varmı .?
 


MaxipmaN

Üye
farklı usb kablosu dene.
ayrıca bir program ile kablodan geçen akıma bakman gerekir.
g4 standart kaç ma geçiriyor kablodan onu da bilmek gerek internette yazıyordur belki.
 
furyzer0

furyzer0

Üye
Kablo değil de 2 amperlik bir adaptor ile dene

Sent from mTalk using lumia950
 

MaxipmaN

Üye
Kablo değil de 2 amperlik bir adaptor ile dene

Sent from mTalk using lumia950
adaptör de olabilir de çok gördüm cortlayan kablo. şarja takıyorsun doldurur gibi yapıyor ama sonra telefona verdiği akım git gide düşüyor.
 
toprak00

toprak00

Üye
    Konu Sahibi
farklı usb kablosu dene.
ayrıca bir program ile kablodan geçen akıma bakman gerekir.
g4 standart kaç ma geçiriyor kablodan onu da bilmek gerek internette yazıyordur belki.
Akım hangisi oluyor peki ?


Kablo değil de 2 amperlik bir adaptor ile dene

Sent from mTalk using lumia950
Bnde şu olan 1.8. Amberlik var . bazı arkadaslar servise gönder dediler ama kendim göndermek istemiyirum. Dediğin 2 Amberlik deniyecem umarım olur .
 
furyzer0

furyzer0

Üye
Adaptor ya da kablo sorunlu görüldüğü gibi altta max1800 mah yazıyor ancak mevcut durum 600 yani farklı bir adaptor ve kablo ile sorun çıkmaz kullandığınız urun de 1800 ile çalışsa zaten 2 saatte çalışır

Sent from mTalk using lumia950
 
  • Beğen
Tepkiler: Toprak47

MaxipmaN

Üye
Akım hangisi oluyor peki ?



Bnde şu olan 1.8. Amberlik var . bazı arkadaslar servise gönder dediler ama kendim göndermek istemiyirum. Dediğin 2 Amberlik deniyecem umarım olur .
en altta 1800ma(akım) yazıyor bu civarlarda gezmesi gerek. %80den sonra 1600ma olabilir note2de öyle oluyor yavaş şarja geçiyor.
yani 670ma ile bir sorun olduğu belli. başka kablo ve adaptör dene, mümkünse orjinal şarj aletinin üstündeki amper değeri(iki değer yazar ama bir tanesi büyüktür 1.8a-2.0a gibi) ile aynı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: Toprak47
toprak00

toprak00

Üye
    Konu Sahibi
Anladim ama yeni aldığım cihaz bu tür sarj
Kaplosun da sıkıntı yaşatıyorsa insan düşünmeden etmiyor .biraz araştırdım bu konuda mağdur olan ben tek değilmişim . lg nin bu sorunu gitertmesi lazımdı aslında.
@MaxipmaN
Aynen kardeşim dedigine göre çok düşük o zaman . yarin ilk isim 2.0 a deneyecem bu 1.8 a 2.0 a daha düşük muhtemel bakalım yarın deneyip gorcez .
Gene yarimci olduğunuz icin çok :tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
furyzer0

furyzer0

Üye
Sizi üzmek istemem ama son zamanlarda en çok sorun çıkma ihtimali olan cihazlar lg dir bu sorun fiyat farkında değeceğini düşünüyorsanız sorun etmeyin

Sent from mTalk using lumia950
 
  • Beğen
Tepkiler: Toprak47
toprak00

toprak00

Üye
    Konu Sahibi
Aynen bu gün sordum şikayet çok muş cihaz kamerası olsun arayüzü çok hoş. Daha 2.0 m adaptor almadım alınca olumlu sonuç alırsam yazarım. Bakalım
 

MaxipmaN

Üye
Aynen bu gün sordum şikayet çok muş cihaz kamerası olsun arayüzü çok hoş. Daha 2.0 m adaptor almadım alınca olumlu sonuç alırsam yazarım. Bakalım
samsungda da çok oldu zamanında ama g4ün çıkalı da bayağı oldu, bu tip sorunların artık olmaması gerekir. lg kalite seviyesini artırmalı
 
toprak00

toprak00

Üye
    Konu Sahibi
samsungda da çok oldu zamanında ama g4ün çıkalı da bayağı oldu, bu tip sorunların artık olmaması gerekir. lg kalite seviyesini artırmalı
Aynen 2015 den beri bu sorun varmış buna çözüm bulmamak kötü . smansung bilmiyorum eğer bir gün Samsung alırsam büyük ihtimal note serisini alırım galiba.
 
furyzer0

furyzer0

Üye
samsungda da çok oldu zamanında ama g4ün çıkalı da bayağı oldu, bu tip sorunların artık olmaması gerekir. lg kalite seviyesini artırmalı
G3 ile g4 aynı fiyat bu bile herşeyi açıklıyor

Sent from mTalk using lumia950
 

MaxipmaN

Üye
G3 ile g4 aynı fiyat bu bile herşeyi açıklıyor

Sent from mTalk using lumia950
G3ün fiyatı güncel mi acaba?
Aynen 2015 den beri bu sorun varmış buna çözüm bulmamak kötü . smansung bilmiyorum eğer bir gün Samsung alırsam büyük ihtimal note serisini alırım galiba.
G4 ün sorun cikarma potansiyeli yuksek gozukuyor. İsınma sorunundan diyorlar. Sarjdayken falan kullanmayın derim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Toprak47
toprak00

toprak00

Üye
    Konu Sahibi
G3ün fiyatı güncel mi acaba?

G4 ün sorun cikarma potansiyeli yuksek gozukuyor. İsınma sorunundan diyorlar. Sarjdayken falan kullanmayın derim.
aynen sarjda pek oynamam zahten .ısınma konusunda yuksek grafıklı oyun oynarken ısınıyor normal sosyal vs gezdıgımde ısınma konusunda kndınıu pek bellı etmıyor. ne yapalım artıık aldık bir kere idare edecez.
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
GreaTH

GreaTH

Üye
Benim tel 1.5 saatte %100 dolduruyor bazen daha hızlı dolduruyor 1.5 saatten dahada az oluyor
 


Üst Alt