adaptör de olabilir de çok gördüm cortlayan kablo. şarja takıyorsun doldurur gibi yapıyor ama sonra telefona verdiği akım git gide düşüyor.Kablo değil de 2 amperlik bir adaptor ile dene
Sent from mTalk using lumia950
Akım hangisi oluyor peki ?farklı usb kablosu dene.
ayrıca bir program ile kablodan geçen akıma bakman gerekir.
g4 standart kaç ma geçiriyor kablodan onu da bilmek gerek internette yazıyordur belki.
Bnde şu olan 1.8. Amberlik var . bazı arkadaslar servise gönder dediler ama kendim göndermek istemiyirum. Dediğin 2 Amberlik deniyecem umarım olur .Kablo değil de 2 amperlik bir adaptor ile dene
Sent from mTalk using lumia950
en altta 1800ma(akım) yazıyor bu civarlarda gezmesi gerek. %80den sonra 1600ma olabilir note2de öyle oluyor yavaş şarja geçiyor.Akım hangisi oluyor peki ?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bnde şu olan 1.8. Amberlik var . bazı arkadaslar servise gönder dediler ama kendim göndermek istemiyirum. Dediğin 2 Amberlik deniyecem umarım olur .

samsungda da çok oldu zamanında ama g4ün çıkalı da bayağı oldu, bu tip sorunların artık olmaması gerekir. lg kalite seviyesini artırmalıAynen bu gün sordum şikayet çok muş cihaz kamerası olsun arayüzü çok hoş. Daha 2.0 m adaptor almadım alınca olumlu sonuç alırsam yazarım. Bakalım
Aynen 2015 den beri bu sorun varmış buna çözüm bulmamak kötü . smansung bilmiyorum eğer bir gün Samsung alırsam büyük ihtimal note serisini alırım galiba.samsungda da çok oldu zamanında ama g4ün çıkalı da bayağı oldu, bu tip sorunların artık olmaması gerekir. lg kalite seviyesini artırmalı
G3 ile g4 aynı fiyat bu bile herşeyi açıklıyorsamsungda da çok oldu zamanında ama g4ün çıkalı da bayağı oldu, bu tip sorunların artık olmaması gerekir. lg kalite seviyesini artırmalı
G3ün fiyatı güncel mi acaba?G3 ile g4 aynı fiyat bu bile herşeyi açıklıyor
Sent from mTalk using lumia950
G4 ün sorun cikarma potansiyeli yuksek gozukuyor. İsınma sorunundan diyorlar. Sarjdayken falan kullanmayın derim.Aynen 2015 den beri bu sorun varmış buna çözüm bulmamak kötü . smansung bilmiyorum eğer bir gün Samsung alırsam büyük ihtimal note serisini alırım galiba.
aynen sarjda pek oynamam zahten .ısınma konusunda yuksek grafıklı oyun oynarken ısınıyor normal sosyal vs gezdıgımde ısınma konusunda kndınıu pek bellı etmıyor. ne yapalım artıık aldık bir kere idare edecez.G3ün fiyatı güncel mi acaba?
G4 ün sorun cikarma potansiyeli yuksek gozukuyor. İsınma sorunundan diyorlar. Sarjdayken falan kullanmayın derim.
