Forumun eski tadını alamiyorum

Sponsorlu Bağlantılar



Emrgncy

Emrgncy

Üye
Hacı adana yanıyor, sizin oralar ne ahvalde...
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı, İhtiyar007 ve -Börteçine-
achambo

achambo

Üye
Ygs bitti mi ki :ehe ben de azcık baktım ygs çalışıyom

ders işliyoruz:) ygsde kimya(bitti) biyoloji(1 kitap bitti de hala kötü) fizik(%70) türkçe bitti ama tam oturmadı sosyal çözmedim ama kötü değil matematik de az çözdüm ama 32-33 net en fazla 35-36 net
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy ve -Akıncı
Akıncı

Akıncı

Üye
ders işliyoruz:) ygsde kimya(bitti) biyoloji(1 kitap bitti de hala kötü) fizik(%70) türkçe bitti ama tam oturmadı sosyal çözmedim ama kötü değil matematik de az çözdüm ama 32-33 net en fazla 35-36 net
İyiymiş yine ama en iyi olmak için çalışmak lazım bol bol :ok2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy

Benzer Konular



Üst Alt