Forumun eski tadını alamiyorum

Sponsorlu Bağlantılar



Akıncı

Akıncı

Üye
sitede mi sorun var, yoksa benim pc de mi :hmmm

yazdığım mesaj 3 defa çıkıyor ve müco senin mesajın beğen butonuna tıklıyorum bir değişiklik olmuyor, sadece mesaj hafiften yerinden hopluyor :Dsitede mi sorun var, yoksa benim pc de mi :hmmm

yazdığım mesaj 3 defa çıkıyor ve müco senin mesajın beğen butonuna tıklıyorum bir değişiklik olmuyor, sadece mesaj hafiften yerinden hopluyor :Dbak yine yapmış, töbe töbe
Yerinden nasıl hopluyor :kro2:
 
  • Beğen
Tepkiler: İhtiyar007, Emrgncy ve -Börteçine-
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Chrome un çerezleri bir temizleyelim bakalım
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine- ve -Akıncı
Emrgncy

Emrgncy

Üye
La firefox la site çekilmiyor, reklamların arasında mesaj arıyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı ve -Börteçine-
Akıncı

Akıncı

Üye
Konu yine uçtu gökçen abiye diyelim de üst konu yapsın :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine- ve Emrgncy
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Düzelmedi la, az sonra video eklerim müco
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine- ve -Akıncı

Benzer Konular



Üst Alt