ismail
Üye
yandex browser kullan abi güzel benceBirde Firefox da deneyelim bakalım...sorun chrome da, sebebi nedir acaba![]()

yandex browser kullan abi güzel benceBirde Firefox da deneyelim bakalım...sorun chrome da, sebebi nedir acaba![]()

Yerinden nasıl hopluyorsitede mi sorun var, yoksa benim pc de mi
yazdığım mesaj 3 defa çıkıyor ve müco senin mesajın beğen butonuna tıklıyorum bir değişiklik olmuyor, sadece mesaj hafiften yerinden hopluyorsitede mi sorun var, yoksa benim pc de mi
yazdığım mesaj 3 defa çıkıyor ve müco senin mesajın beğen butonuna tıklıyorum bir değişiklik olmuyor, sadece mesaj hafiften yerinden hopluyorbak yine yapmış, töbe töbe

Olabilir abiChrome un çerezleri bir temizleyelim bakalım
hop hop diyeYerinden nasıl hopluyor![]()

chrome a alıştım bilmiyorum..yandex browser kullan abi güzel bence![]()
Hop :halay:hop hop diye![]()
video çekemmiYerinden nasıl hopluyor![]()

chrome altyapısı var abi zorlanmazsınchrome a alıştım bilmiyorum..
Şu sıcakta yapılacak iş değilOlur abi![]()
![]()

Hop :halay:

düzelmezse denerim..chrome altyapısı var abi zorlanmazsın
takımınınkini indir abi denecek olursan destek olursundüzelmezse denerim..
gerçi adanaspor falan yok bitek istanbul büyükleri var 
Düzelmedi la, az sonra video eklerim müco
:Düzelmediğine mi seviniyorsun la..

Şans işteDüzelmediğine mi seviniyorsun la..
video işide yattı, işim çıktı![]()

