ismail
Üye
bunu eklesene abi mozillayaDüzelmediğine mi seviniyorsun la..
video işide yattı, işim çıktı![]()
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bunu eklesene abi mozillayaDüzelmediğine mi seviniyorsun la..
video işide yattı, işim çıktı![]()
Tişikkirlirbunu eklesene abi mozillayaLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Rici idirimTişikkirlir![]()

Rici idirim![]()

Aynı hacı abiHacı adana yanıyor, sizin oralar ne ahvalde...

Resmen buharlaşacam la..Aynı hacı abi
Ankaradan bildirildi.
ben ayvalıktayım idare ediyo 36 derece ama aydın 40 dereceymiş orası yanıyodurHacı adana yanıyor, sizin oralar ne ahvalde...

Nemden kaynaklıResmen buharlaşacam la..

12. sınıf işliyozNe okul![]()

Ygs bitti mi ki12. sınıf işliyoz![]()
ben de azcık baktım ygs çalışıyomYgs bitti mi kiben de azcık baktım ygs çalışıyom
ygsde kimya(bitti) biyoloji(1 kitap bitti de hala kötü) fizik(%70) türkçe bitti ama tam oturmadı sosyal çözmedim ama kötü değil matematik de az çözdüm ama 32-33 net en fazla 35-36 netKolay gelsin kardeşimBen de sınava çalışmaya çalışıyom![]()
Semih,Hidayet abi sizler nasılsınız ? Keyfiniz yerinde mi 
İyiymiş yine ama en iyi olmak için çalışmak lazım bol bolders işliyoruzygsde kimya(bitti) biyoloji(1 kitap bitti de hala kötü) fizik(%70) türkçe bitti ama tam oturmadı sosyal çözmedim ama kötü değil matematik de az çözdüm ama 32-33 net en fazla 35-36 net

Sağol kardeşimKolay gelsin kardeşimSemih,Hidayet abi sizler nasılsınız ? Keyfiniz yerinde mi
![]()

Eyvallah Burak..chrome düzelmiş laKolay gelsin kardeşimSemih,Hidayet abi sizler nasılsınız ? Keyfiniz yerinde mi
![]()

Gitti videoEyvallah Burak..chrome düzelmiş la![]()

Üzülme la, bidaha ki sefere...Gitti video![]()
