SHS
Üye
Neymiş la o, söyleyin bizde anlayalım![]()
Bi küfür diye düşündüm ben

Neymiş la o, söyleyin bizde anlayalım![]()

Aman abi sanada zarar gelmesinNeymiş la o, söyleyin bizde anlayalım![]()

Sen gel geç kalmış olmazsınBiraz geç kaldım galiba![]()

Eyvallah kardeşim,adamın dibisinSen gel geç kalmış olmazsın![]()

vaay kimler gelmişBiraz geç kaldım galiba![]()

Asıl sen adamın dibisinEyvallah kardeşim,adamın dibisin![]()
![]()

Napıyon bu aralar ortalıkta görünmüyonKedi canınızı sizin![]()

Bayram için memlekete gitmiştim dün gece döndüm.Dayak yemiş gibi geziyorum ortalıktaNapıyon bu aralar ortalıkta görünmüyon![]()
sen nasılsın kardeşim 
Ben de sınava çalışmaya çalışıyomBayram için memlekete gitmiştim dün gece döndüm.Dayak yemiş gibi geziyorum ortalıktasen nasılsın kardeşim
![]()

Ben de okuldayımBen de sınava çalışmaya çalışıyom![]()

Ne okulBen de okuldayım![]()

Muhabbet olsun fark etmezLa muhabbet yaptığınız konuya bak![]()

sitede mi sorun var, yoksa benim pc de mi 
bak yine yapmış, töbe töbesende abitarayıcı değiştir abi explorer denesitede mi sorun var, yoksa benim pc de mi
yazdığım mesaj 3 defa çıkıyor ve müco senin mesajın beğen butonuna tıklıyorum bir değişiklik olmuyor, sadece mesaj hafiften yerinden hopluyorsitede mi sorun var, yoksa benim pc de mi
yazdığım mesaj 3 defa çıkıyor ve müco senin mesajın beğen butonuna tıklıyorum bir değişiklik olmuyor, sadece mesaj hafiften yerinden hopluyorbak yine yapmış, töbe töbe
sen pc de misin ismail..sende abi
pcdeyim abi yandex browser kullanıyorumsen pc de misin ismail..
mesajı yazıp cevapla 15 saniye bekle diye hata veriyor..
