Invoke
Üye
la şu smileyi görünce gülesim geliyo![]()
nasıl gidiyo?
diablos u normal okuyunca(mesajın içine katmamıştım) güzel şiir olmul ya da dize mi desem
şair dedemiz var vay be![]()
her yerim ankara havası oldu, her yer düğün. Bir an evvel şehri terketmem lazım. :eek:
Senin nasıl gidiyor?

) güzel şiir olmul ya da dize mi desem
amacı dışında kullanmak mı yasak
o zaman admin çağırmak için ortam oluştururuz 





