achambo
Üye
ya zaten kullandıklarımız çok değilEskiden bilirdim kodlarıyavru mod lakabı yakışıyordu ona @Joker
aklımda kalmış da diğer forumlarda zor oluyor
Tatilde bile adamlar aktif olurduBiz bile çıkmazdık![]()

ya zaten kullandıklarımız çok değilEskiden bilirdim kodlarıyavru mod lakabı yakışıyordu ona @Joker
aklımda kalmış da diğer forumlarda zor oluyor
Tatilde bile adamlar aktif olurduBiz bile çıkmazdık![]()

Forumları bıraktımya zaten kullandıklarımız çok değilaklımda kalmış da diğer forumlarda zor oluyor
Tatilde bile adamlar aktif olurdu![]()
Benya zaten kullandıklarımız çok değilaklımda kalmış da diğer forumlarda zor oluyor
Tatilde bile adamlar aktif olurdu![]()

Forumları bıraktım![]()
@hikmet366 bak konun patladı gitti
öylesine giriyorum zaten haftada bir ancak mesaj atıyom
senin aktif olmadığın zaman yoktu ki

Ben şu aralar mesaj atıyomöylesine giriyorum zaten haftada bir ancak mesaj atıyom
senin aktif olmadığın zaman yoktu ki![]()
elmas alacam bir tane.ne elması laBen şu aralar mesaj atıyomelmas alacam bir tane.
alırsan ortadan bölüşürük
Boşuna mı kırmızı elmas aldık istesem konu filan açarımda içim den gelmiyor @Anıl @Buğra @anılbaran@noss_bar@xavxmaxi yi yormak istemiyorumöylesine giriyorum zaten haftada bir ancak mesaj atıyom
senin aktif olmadığın zaman yoktu ki![]()

elmas işi zor yaBoşuna mı kırmızı elmas aldık istesem konu filan açarımda içim den gelmiyor @Anıl @Buğra @anılbaran@noss_bar@xavxmaxi yi yormak istemiyorum![]()
![]()
uğraşılmaz hiç ya
hava resmen diyo ki sıcaktan ölmediniz demek şimdi görürsünüz nasıl yaşanırHe ya modları etikeyetleyemedimanladım elması takmadığımdan unutmuşum
elmas işi zor yauğraşılmaz hiç ya
![]()
@Anıl @Buğra @anılbaran @noss_bar @xavxmaxi buyurHe ya modları etiketleyemedim
said abi nereye gitti? Hiç görmedim ne zamandır çok mu kopmuşum?İşleri yoğun olduğu için emekliye ayrıldı@Anıl @Buğra @anılbaran @noss_bar @xavxmaxi buyursaid abi nereye gitti? Hiç görmedim ne zamandır çok mu kopmuşum?
@Nextmansaolasınİşleri yoğun olduğu için emekliye ayrıldı@Nextman


La bizim oğlanı hep unutuyoz @ANIL @Joker@Anıl @Buğra @anılbaran @noss_bar @xavxmaxi buyursaid abi nereye gitti? Hiç görmedim ne zamandır çok mu kopmuşum?
Şu büyük harf farkı olmasa daha çok rahatsız etcektikRahatsız etmeyin gençler![]()

(benim için geçerli
)
nasıl unuttuk ya...La bizim oğlanı hep unutuyoz @ANIL @Joker
Gece 12 de unutmaRahatsız etmeyin gençler![]()
Hep bu gençler unutturdu çayı ocaktaLa eskiden izzeti ikram vardı, şimdi kuru kuru dolaşıyoruz konuları
şaka bir tarafa, semaverde çay yaptım tüm foruma yeter buyrun
![]()
İşi vardır kardeşiminŞu büyük harf farkı olmasa daha çok rahatsız etcektik
elimizden geldikçe rahatsız etmemeye çalışırız(benim için geçerli
)
nasıl unuttuk ya...
La eskiden izzeti ikram vardı, şimdi kuru kuru dolaşıyoruz konuları
şaka bir tarafa, semaverde çay yaptım tüm foruma yeter buyrun
![]()
Kaptım bir tane 
