Aybin.Kilic
Üye
Forumun Artık Cılkı Çıktı.
Sitede sürekli polemik konuları görmekten ve her yazdığım cevapta şikayet edilip ceza puanı almaktan bıktım.
Az önce nokia telefon kullananlar aptaldır diye yazan bir arkadaşa sen çok zekisin diye yazdım ve o arkadaşın mesajı şikayet ettiğimi belirttim.
Sonuç ceza puanı olarak bana geri döndü. Biz aptaliz ya Arkadaşa zeki dedim diye.
Şimdi bu mesajada ceza puanı ile siteden uzaklaştırma cezası alırım.
Ben düşüncemi yazdım. Uzaklaştırma cezası alırsamda üzülmeyecem. En azından derdimi yazmış oldum.
Hepinize keyifli forumlar diliyorum.
Az önce nokia telefon kullananlar aptaldır diye yazan bir arkadaşa sen çok zekisin diye yazdım ve o arkadaşın mesajı şikayet ettiğimi belirttim.
Sonuç ceza puanı olarak bana geri döndü. Biz aptaliz ya Arkadaşa zeki dedim diye.
Şimdi bu mesajada ceza puanı ile siteden uzaklaştırma cezası alırım.
Ben düşüncemi yazdım. Uzaklaştırma cezası alırsamda üzülmeyecem. En azından derdimi yazmış oldum.
Hepinize keyifli forumlar diliyorum.
sayın arkadaşım sen laf at ortaya sonra mod gelsin bi de seni desteklesin arkadaşa taksın cezayı oh ne hayat
bize hakarer ediyo resmen sonu ban olur 

