Forumun Artık Cılkı Çıktı.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
    Konu Sahibi
Forumun Artık Cılkı Çıktı.
Sitede sürekli polemik konuları görmekten ve her yazdığım cevapta şikayet edilip ceza puanı almaktan bıktım.
Az önce nokia telefon kullananlar aptaldır diye yazan bir arkadaşa sen çok zekisin diye yazdım ve o arkadaşın mesajı şikayet ettiğimi belirttim.
Sonuç ceza puanı olarak bana geri döndü. Biz aptaliz ya Arkadaşa zeki dedim diye.

Şimdi bu mesajada ceza puanı ile siteden uzaklaştırma cezası alırım.
Ben düşüncemi yazdım. Uzaklaştırma cezası alırsamda üzülmeyecem. En azından derdimi yazmış oldum.
Hepinize keyifli forumlar diliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: FirstPioneer, yaren_dede, ia.phlvn ve 1 kişi daha


technicker

technicker

Üye
Her forumda mevcut böyle moderatör ve bunlara yalakalık yapan kişiler
 
El-CD

El-CD

Üye
işin kolayına kaçmak budur
 
spy ghost

spy ghost

Üye
bundan cezamı :angry: sayın arkadaşım sen laf at ortaya sonra mod gelsin bi de seni desteklesin arkadaşa taksın cezayı oh ne hayat
 
  • Beğen
Tepkiler: El-CD
Joker.

Joker.

Üye
Abi Konuyu ver :) bize hakarer ediyo resmen sonu ban olur :ehe
 
El-CD

El-CD

Üye
hangi mod meraklandım.
 
-efşan

-efşan

Üye
Başlığa katılıyorum.
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Son gunlerde ban yiyen yiyene fakat forum darmadaginik 10 15 tane daha yetkili lazim her bolume 2 yetkili cezalarda biraz hafifletilmeli
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Uyarıyı adminler verebilir ama sizinde hatanız var. Biz en az 100 kere söyledik sadece şikayet edin cevap vermeyin diye. Adam size hakaret ediyorsa sizde üstü kapalı şekilde ona hakaret ettiniz. Sen çok zekisin diyerek karşı tarafada onun yaptığının aynısını yapıyorsunuz. Sürekli söylüyoruz yahu sadece şikayet edin yoksa kızıp aynı şekilde cevap verirseniz sizinde ceza alacağınızı.. Üyelerin tahriklerine niye hemen düşüyorsunuz ? Tek siz ceza almadınız ayrıca o üyede aldı aynı şekilde ceza aldı. Bu kadar uyarmamıza rağmen üyeler sadece şikayet etmek yerine cevap veriyorsa bizim yapabileceğimiz bir şey yok artık.
 
  • Beğen
Tepkiler: anılbaran ve Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
"Önemli olan temizlemek değil, temiz olanı kirletmemektir."

Forumda 200 tane moderatörde olabilir.Hatta abartalım.500 tane moderatör olsun.Bu tip durumlarla hiç karşılaşılmayacak mı zannediyorsunuz? Cevap veriyorum.Moderatör sayısı 500 değil 5.000'de olsa sonuç aynı olacaktır.Forumda yetki verilen üyeler, yetkileri çerçevesinde herkes için huzurlu bir ortam sağlamak amacıyla çalışmaktadır.Sizlerin da buna katkı sağlamanız bu ortamın daimliği açısından çok önemlidir.

Burada bizlere görev düştüğü kadar sizlere düşüyor.Sizler forumdaki huzuru korumak adına, bu ortamı bozmaya çalışanları bizlere şikayet edeceksiniz...

Bu durumu bir futbol maçı olarak düşünelim önce... Sizler futbolcu bizlerde hakem konumunda olalım.Sizler aranızdaki bir sorunu bizlere danışmak yerine kendi içinizde halletmeye çalışırsanız bir ihtimal konu sonuçsuz kalacak, bir ihtimal sonuca ulaşacak ve bir ihtimal hakaretlerle beraber kavgaya dönüşecektir.Bizler de duruma müdahele edip konu ile alakalı sizlere ceza vermek zorunda kalacağız.

Örneğin bir maçta 2 rakip oyuncu topu kapmak isterken bir diğeri düşüyor.Bu durumda faul mü değil mi karar vermek kime düşer? Futbolculara mı hakemlere mi? Futbolcular sonuca kesinlikle ulaşamazlar.Düşen oyuncunun takım arkadaşları faul var derken diğer takım oyuncuları hayır kendini attı der.Konu uzar gider.Sözlü dalaşma ve tokat, sille derken hakem araya girer.3-4 kart gösterir rengi değişken olmakla beraber.... Olay yatışır maç devam eder.İşte yukarıda Revengeful arkadaşımızın da dediği gibi hata yapanı şikayet etmek yerine söz dalaşı yaparsanız sonuç iki tarafında ceza alması ile sonuçlanacaktır.Verdiğim örnek ile sizin başınıza gelen olay ne kadar birbirine benziyor değil mi?

Lütfen sizler çok ama çok duyarlı ve sabırlı olunuz.Size küfür ve/veya hakaret eden üyelere cevap vermeyiniz.Sadece mesajı şikayet ediniz.Gereğini yönetime bırakınız.Böylece ceza alanın sadece hakaret eden taraf olduğunu göreceksiniz.

Keyifli forumlar...
 
  • Beğen
Tepkiler: Şehriyar ve asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
KayraBey e sonuna kadar katılıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
Ya hocam bizimde sinirlerimiz var şikayet et butonuna basınca bunlar geçmiyo ki biraz söyleyelim biz de hadi tamam şikayet ettik yine gelecek o arkadaş bize saracak en azından bi stres atalım
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Ya hocam bizimde sinirlerimiz var şikayet et butonuna basınca bunlar geçmiyo ki biraz söyleyelim biz de hadi tamam şikayet ettik yine gelecek o arkadaş bize saracak en azından bi stres atalım

Evet insanın kendisine yapılan bir yanlışı, edilen bir hakareti kabul eder gibi sessiz kalması zor olabilir.Ama bu sizin korkak ya da hakaretleri kabul eden bir yapıya sahip olduğunuz anlamına gelmez.

Bakınız siz şikayet etmeyip karşılık verirseniz otomatik olarak o kişiye savunma hakkı vermiş oluyorsunuz.Kişi "Bakın oda bana hakaret etti.Ben aslında pişman olmuştum özür dileyecektim ama oda karşılık verince tutamadım kendimi" diyebilir.İşte bu yüzden siz hem şikayet edip hem karşılık verirseniz ya da sadece karşılık verirseniz normalde karşı tarafa verilecek olan sınırsız ban cezasının paylaştırılmasına sebep oluyorsunuz ve konuyu açan arkadaşımız da olduğu gibi uyarı alırsınız.

Burası sanal alem.Burada küfür/hakaret etmek bakkala gidip ekmek almaktan daha kolaydır.Bir anlık sinir ile herşey yazılabilir.Ya da karşı tarafın kızacağını düşünmeden yazılan iğneleyici sözler.Bakınız bunlar gelip geçicidir.Sonradan pişmanlık uyandıracak hareketlerdir.Ben hiçbir Maxicep üyesine hakareti yakıştırmıyorum.

Maxicep ailesi üyelerine yakışan tek hareket forum kurallarına mümkün olduğunca uymak, bölüm moderatörlerinin ve ya üst yönetimin yazılı uyarılarını dikkate almaktır.

Keyifli forumlar...
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
    Konu Sahibi
............
nokia artik motorola gibi sonük volkan olacak çag disi bi şirket çok kit düşunuyo. hadi Android olmuyorsun adam gibi symbian i geleştirsene yeni prolar oyunlar widgetler yapsana buna rağmen nokia kullananlar bence akli dengesi olmayanlardir.

Şimdi bu mesaja şimdi iltifat etmem lazım değil mi. ?
Helal olsun çok doğru yazmışsın yerden göğe gökten yere haklısın muhteşem tespitler yapmışsın seni bu foruma admin yapmak lazım deseydim şimdi bu isyan konusunu açmazdım.

Buda orjinal cevabım.
Senin akıl dengen çok yerinde değilmi ? Herkes android kullanmak zorunda değil. Bu tarz polemik yaratacak mesajlar yazarsan çok tepki alırsın.
Bu arada senin mesajını şikayet bile ettim çok akıllı zeki arkadaş.

Şimdi ben Küfür mü yazdım. O vatandaşla aynı cezayı almak hoşuna gitmiyor. Banlasınlar beni daha iyi.


- - - Eklendi - - -

bundan cezamı :angry: sayın arkadaşım sen laf at ortaya sonra mod gelsin bi de seni desteklesin arkadaşa taksın cezayı oh ne hayat

Senin tuzun kuru ise o beni bağlamaz. Ben destek istemiyorum. Bu durumun haksız olduğunu o kişi ile aynı kefeye konulmayi kendime yedirmiyorum. Geçen seferdede bana direkt hakaret eden bir şahsa onun üslubuna inmeden düzgün bir cevap yazdım. Gene ceza puanı aldım. Bundan sonra direkt küfür mü edelim yani. Bunu yapsam da ceza puanı alıyoruz doğru düzgün cevap yazsam da ceza puanı alıyoruz. !!!


- - - Eklendi - - -

Son gunlerde ban yiyen yiyene fakat forum darmadaginik 10 15 tane daha yetkili lazim her bolume 2 yetkili cezalarda biraz hafifletilmeli

Katılıyorum yetkili arkadaşlarda bol keseden ceza puanı ve ban dağıtıyor. Bir tanede bana gelirse şaşırmam. Benim gibi sakin bir insan bile isyan etme noktasına geldi ise durum vahim.
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
............
nokia artik motorola gibi sonük volkan olacak çag disi bi şirket çok kit düşunuyo. hadi Android olmuyorsun adam gibi symbian i geleştirsene yeni prolar oyunlar widgetler yapsana buna rağmen nokia kullananlar bence akli dengesi olmayanlardir.

Bak şimdi. O arkadaş bu kırmızıyla işaretlediğim yerde nokia kullananların akli dengesi yerinde olmadığını söylemiş.


Senin akıl dengen çok yerinde değilmi ? Herkes android kullanmak zorunda değil. Bu tarz polemik yaratacak mesajlar yazarsan çok tepki alırsın.
Bu arada senin mesajını şikayet bile ettim çok akıllı zeki arkadaş.

Senin mesajında da kırmızıyla işaretlediğim yerde bu üyenin akli dengesinin yerinde olmadığını söylemişsin.

Akli dengesi yerinde değil ne demektir? Geri zekalı demektir.

Yani o üye nokia kullananlara geri zekalı demiş sen de o üyeye geri zekalı demişsin.
Bu durumda ikinizin de cezası eşit. Neden? İkiniz de aynı hakareti yaptınız.

Şimdi bu mesaja şimdi iltifat etmem lazım değil mi. ?
Helal olsun çok doğru yazmışsın yerden göğe gökten yere haklısın muhteşem tespitler yapmışsın seni bu foruma admin yapmak lazım deseydim şimdi bu isyan konusunu açmazdım.

İltifat etmen gerekmez, herhangi bir cevap yazman da gerekmez. Ama şikayet etmen gerekir.
Adam orda bariz hakaret etmiş ve tartışma çıkacağı belli. Cevap yazmak yerine şikayet etseydiniz siz de tartışmaya dahil olmamış olurdunuz..

He illa cevap yazmak istiyorsanız bakın..



Herkes android kullanmak zorunda değil. Bu tarz polemik yaratacak mesajlar yazarsan çok tepki alırsın.
Bu arada senin mesajını şikayet bile ettim.


Böyle bir cevap yazmış olsaydın şayet, kim gelipte ceza versin sana?
Hangi sebeple?
Sana ölümüne gıcık olsak bile böyle bir mesaja kimse gelipte ceza veremez.
Bak hiçbir değişiklik yapmadım. Kırmızıyla işaretlediğim yerleri kaldırdım sadece...
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede

Praet0r2

Üye
dikkatimi çekti son günlerde uyarı yada ban alan herkes konu açıyor eskiden böyle değildi
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
:s :s
 
Symbianize

Symbianize

Üye
"Önemli olan temizlemek değil, temiz olanı kirletmemektir."

Forumda 200 tane moderatörde olabilir.Hatta abartalım.500 tane moderatör olsun.Bu tip durumlarla hiç karşılaşılmayacak mı zannediyorsunuz? Cevap veriyorum.Moderatör sayısı 500 değil 5.000'de olsa sonuç aynı olacaktır.Forumda yetki verilen üyeler, yetkileri çerçevesinde herkes için huzurlu bir ortam sağlamak amacıyla çalışmaktadır.Sizlerin da buna katkı sağlamanız bu ortamın daimliği açısından çok önemlidir.

Burada bizlere görev düştüğü kadar sizlere düşüyor.Sizler forumdaki huzuru korumak adına, bu ortamı bozmaya çalışanları bizlere şikayet edeceksiniz...

Bu durumu bir futbol maçı olarak düşünelim önce... Sizler futbolcu bizlerde hakem konumunda olalım.Sizler aranızdaki bir sorunu bizlere danışmak yerine kendi içinizde halletmeye çalışırsanız bir ihtimal konu sonuçsuz kalacak, bir ihtimal sonuca ulaşacak ve bir ihtimal hakaretlerle beraber kavgaya dönüşecektir.Bizler de duruma müdahele edip konu ile alakalı sizlere ceza vermek zorunda kalacağız.

Örneğin bir maçta 2 rakip oyuncu topu kapmak isterken bir diğeri düşüyor.Bu durumda faul mü değil mi karar vermek kime düşer? Futbolculara mı hakemlere mi? Futbolcular sonuca kesinlikle ulaşamazlar.Düşen oyuncunun takım arkadaşları faul var derken diğer takım oyuncuları hayır kendini attı der.Konu uzar gider.Sözlü dalaşma ve tokat, sille derken hakem araya girer.3-4 kart gösterir rengi değişken olmakla beraber.... Olay yatışır maç devam eder.İşte yukarıda Revengeful arkadaşımızın da dediği gibi hata yapanı şikayet etmek yerine söz dalaşı yaparsanız sonuç iki tarafında ceza alması ile sonuçlanacaktır.Verdiğim örnek ile sizin başınıza gelen olay ne kadar birbirine benziyor değil mi?

Lütfen sizler çok ama çok duyarlı ve sabırlı olunuz.Size küfür ve/veya hakaret eden üyelere cevap vermeyiniz.Sadece mesajı şikayet ediniz.Gereğini yönetime bırakınız.Böylece ceza alanın sadece hakaret eden taraf olduğunu göreceksiniz.

Keyifli forumlar...
Tamamda modlar arttikca kontrol ust duzeye cikacak ve boyle daginiklik kalmayacak burda takilanlar nasil bi forum oldugunu bilir orda sikinti yok fakat yeni uyeler var konulari nereye acacaklaini bilmeyenler var iste bu arkadaslarin davranislarini engellemek icin yetkili arttirillmasi lazim bi konu sonuca varip kitlenmesi gerektiginde yada yanlis yere acilmissa duzeltilmesi 2 saatte oluyor iste bu sureyi 10 dakikaya indirmek icin yetkili almak sart mod kardesleimizde insan her dakika forumda olamiyorlar ama bu sayi cogalirsa biri yokken biri idare eder imece usulu olur duzensizlik ortadan kalkar biz turkler (daha dogrusu insanlarin cogu) kayit olurken o 300 400 satirlik kurallari okumuyor (ben dahil) okusa daginiklilik ortadan kalkar ama uyler bunu yapmiyosa modlar uyeleri uyarip bi noktaya getircek hemen banlayarak degil bir kac kez ikaz ederek . Eger bu boyle olursa daginiklilik ortadan kalkar . Kimseyi banlayarak adam edemeyiz zaten ban yiyen adam yeni nickle kayit oluyor her turlu sikinti doguyor ama eger yetkili fazla olsa surekli forumla ilgilense fenami olur bir isi 100 kisi yapmak var 1000 kisi yapmak var

Saygilar..
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Benim açtığum bir konuda da bir üye saygısızca bir yorum atmıştı herhangi bir kasıt veya hiç bir durum yokken çok bilmişce cevap verdi hiç cevap atma gereği duymadım tam şikayet ediyordumki şarjım bitti mobildim şikayet edemedim ya başkası şikayet etti ya da kendisi gördü erol kardeşimiz silmiş sağolsun ben ona cevağ atıp tartışmaya girebilirdim ama tanımadığım etmediğim biri burda çok güzel dostluklae yardımlaşmalar oluyor ama birileriyle muhattap olup düşman olmaya gerek yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt