d-dos atağı ikkez durdurdum ondandır hızlılık![]()
anlamadımDepremle mi atyon la?

sırDdos atack i diyom


ben arkadaşın sitesine tek pc ile saldırdım aylık 4.5 milyon tık gören sitesi kapandı. Hala kapalı.Bi keresinde bi siteye 3 pcden atmistik ddos site 1 hafta acilmadi![]()
ben arkadaşın sitesine tek pc ile saldırdım aylık 4.5 milyon tık gören sitesi kapandı. Hala kapalı.
linux kullanıyorum zaten direk çöker pcm 
linux kullanıyorum direk çökermiAman benden uzak durlinux kullanıyorum zaten direk çöker pcm
![]()
En güvenli, virüsün en zor girdiği ve en az açık olan sistem linux
Heralde windows çok kullanıldığı için güzel sanıyorsun lakin linux ondan bin kat hızlı ve binkat daha güvenli. Sadece windows eskiden beri alışıldığı için işte bizim türk milleti vazgeçmiyor. Linux desek "one la ? " diyecekler 
linux kullanıyorum direk çökermiEn güvenli, virüsün en zor girdiği ve en az açık olan sistem linux
Heralde windows çok kullanıldığı için güzel sanıyorsun lakin linux ondan bin kat hızlı ve binkat daha güvenli. Sadece windows eskiden beri alışıldığı için işte bizim türk milleti vazgeçmiyor. Linux desek "one la ? " diyecekler
![]()
pardusta iyi. Yeni versiyon gelecek büyük güncelleme. Ondan sonra herşey rayına oturacak. Bence deneyin farklı sistemleri. Göreceksiniz windowstan daha güzellerAcep pardus mu yuklesek pcye?

bir de mac var tabi
linux kullanıyorum direk çökermiEn güvenli, virüsün en zor girdiği ve en az açık olan sistem linux
Heralde windows çok kullanıldığı için güzel sanıyorsun lakin linux ondan bin kat hızlı ve binkat daha güvenli. Sadece windows eskiden beri alışıldığı için işte bizim türk milleti vazgeçmiyor. Linux desek "one la ? " diyecekler
![]()
pardus candır made in turkey biraz kopya gibi ama olsun çinlilerde kopyalaya kopyalaya gelişmedimi 
mac pek hoş değil bence
bir de mac var tabipardus candır made in turkey biraz kopya gibi ama olsun çinlilerde kopyalaya kopyalaya gelişmedimi
![]()

mac pek hoş değil bence![]()

kapalı derken ? kodlama olarakmı ?
ama linüxten daha kapalı diye biliyorum![]()
kapalı derken ? kodlama olarakmı ?
