Forum yine hızlandı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
Forum yine hızlandı
Çok ilginç yav :islik
 


cukuleaks

Üye
d-dos atağı ikkez durdurdum ondandır hızlılık :ehe
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Yine birisi eksildi :ehe
 
-Emre

-Emre

Üye
Ddos atack i diyom
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
evet kişisel biyografi bölümü açıldı herkes birşeyler yazıyor canlandı forum biraz.
 
Metin MF

Metin MF

Üye
niye foruma saldırıyon ayıp değil mi :angry:
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess
Nick Kalmamış

Nick Kalmamış

Üye

cukuleaks

Üye
Aman benden uzak dur :D linux kullanıyorum zaten direk çöker pcm :D
linux kullanıyorum direk çökermi :kop2: En güvenli, virüsün en zor girdiği ve en az açık olan sistem linux :) Heralde windows çok kullanıldığı için güzel sanıyorsun lakin linux ondan bin kat hızlı ve binkat daha güvenli. Sadece windows eskiden beri alışıldığı için işte bizim türk milleti vazgeçmiyor. Linux desek "one la ? " diyecekler :)
 
-Emre

-Emre

Üye

linux kullanıyorum direk çökermi :kop2: En güvenli, virüsün en zor girdiği ve en az açık olan sistem linux :) Heralde windows çok kullanıldığı için güzel sanıyorsun lakin linux ondan bin kat hızlı ve binkat daha güvenli. Sadece windows eskiden beri alışıldığı için işte bizim türk milleti vazgeçmiyor. Linux desek "one la ? " diyecekler :)

Acep pardus mu yuklesek pcye?
 

cukuleaks

Üye
Acep pardus mu yuklesek pcye?
pardusta iyi. Yeni versiyon gelecek büyük güncelleme. Ondan sonra herşey rayına oturacak. Bence deneyin farklı sistemleri. Göreceksiniz windowstan daha güzeller :)
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye

linux kullanıyorum direk çökermi :kop2: En güvenli, virüsün en zor girdiği ve en az açık olan sistem linux :) Heralde windows çok kullanıldığı için güzel sanıyorsun lakin linux ondan bin kat hızlı ve binkat daha güvenli. Sadece windows eskiden beri alışıldığı için işte bizim türk milleti vazgeçmiyor. Linux desek "one la ? " diyecekler :)
bir de mac var tabi :) pardus candır made in turkey biraz kopya gibi ama olsun çinlilerde kopyalaya kopyalaya gelişmedimi :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt