Format ve Kilitlenme Sorunu için YAR:DIM :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

noyanahmet

Üye
    Konu Sahibi
Format ve Kilitlenme Sorunu için YAR:DIM :(
Herkese hayırlı geceler

Dolandırıcının birinden çin malı bir telefon aldım yok garantili şöyle iyi böyle iyi diye reklam yapıyorlardı telim arızalı olduğu için almaya mecbur kaldım çok birşey beklemiyordum aldığım telden ama paramızı çöpe atacak kadarda adi olmasınıda beklemiyordum. Teli aldığım gün içinden dandik bir batarya çıktı telefon ettim satıcı olacak çok şerefli arkadaşa yenisi al o batarya dandik dedi güleyim mi ağlayayım mı şaşırdım kullandıktan yanlızca bir gün sonra kilitlendi gönder bakayım dediler gönderdim kargoya biz tanımıyoruz göndereni deyip almamışlar. Anlayacağınız kazıklandım hemde sonuna kadar. Bu kadar dert yanacak ta kimsem yok kendimi yerine koymamak için mecbur buraya yazdım içimi biraz dökeyim rahatlayayım diye. Kusura bakmayın.

Gelelim soruna telefonu aldıktan bir gün sonra java uygulamaları açması için sd karta netten indirdiğim bir java paketi attım atmaz olaydım telin şarjı bitti şarja taktım açayım dedim açılmadı ekrar karardı altta yazacağım uyarı çıkıyor sadece ekranda

(1) Assert fail caller address 0*8307894 line 248- mmı 2011/10/17 14:13 10A neotel52_6432_10A mauı.10a.w11.08.mp.v3.f4

Telefonun markası arkasında yazdığına göre IPHONE 5 dokunmatik ekranlı format için bir sayı girmem söz konusu değil. Bu telefonu kullanılır bir hale getirmek için ne yapabilrim. Yapılacak işlem karışık olsa da iphone un normal olanlarından bu konularda azçok bilgim var her türlü yardıma açığım. Yardım edecek arkadaşlara şimdiden çoooooook teşekkür ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: memoz01


noyanahmet

Üye
    Konu Sahibi
(1) Assert fail caller address 0*8307894 line 248- mmı 2011/10/17 14:13 10A neotel52_6432_10A mauı.10a.w11.08.mp.v3.f4

Bu hatanın anlamını bilen yok mu yani ???
 

bilemem83

Üye
Herkese hayırlı geceler

Dolandırıcının birinden çin malı bir telefon aldım yok garantili şöyle iyi böyle iyi diye reklam yapıyorlardı telim arızalı olduğu için almaya mecbur kaldım çok birşey beklemiyordum aldığım telden ama paramızı çöpe atacak kadarda adi olmasınıda beklemiyordum. Teli aldığım gün içinden dandik bir batarya çıktı telefon ettim satıcı olacak çok şerefli arkadaşa yenisi al o batarya dandik dedi güleyim mi ağlayayım mı şaşırdım kullandıktan yanlızca bir gün sonra kilitlendi gönder bakayım dediler gönderdim kargoya biz tanımıyoruz göndereni deyip almamışlar. Anlayacağınız kazıklandım hemde sonuna kadar. Bu kadar dert yanacak ta kimsem yok kendimi yerine koymamak için mecbur buraya yazdım içimi biraz dökeyim rahatlayayım diye. Kusura bakmayın.

Gelelim soruna telefonu aldıktan bir gün sonra java uygulamaları açması için sd karta netten indirdiğim bir java paketi attım atmaz olaydım telin şarjı bitti şarja taktım açayım dedim açılmadı ekrar karardı altta yazacağım uyarı çıkıyor sadece ekranda

(1) Assert fail caller address 0*8307894 line 248- mmı 2011/10/17 14:13 10A neotel52_6432_10A mauı.10a.w11.08.mp.v3.f4

Telefonun markası arkasında yazdığına göre IPHONE 5 dokunmatik ekranlı format için bir sayı girmem söz konusu değil. Bu telefonu kullanılır bir hale getirmek için ne yapabilrim. Yapılacak işlem karışık olsa da iphone un normal olanlarından bu konularda azçok bilgim var her türlü yardıma açığım. Yardım edecek arkadaşlara şimdiden çoooooook teşekkür ediyorum.

telefon yazılımsal olarak çökmüş yeniden yazılım yüklenirse olur istersen yaptırmak istersen benimle iletişime geç
 

mavii_61

Üye
firmware yükleyince düzeliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt