sniper845
Üye
c6-01 kilitlenme, donma sorunu
iyi günler arkadaşlar. Temmuz 2012 de nokia c6-01 model telefon aldım. bi ay sonra falan kullandıkça ara ara dokunmatik geç tepki vermeye falan başladı. önemsemedim belki kasıyodur falan diye. Bu arada işletim sistemi belle refresh. Geçenlerde de telefon kilitlendi. dokunmatik hiç tepki vermiyordu. Ancak bataryayı çıkarıp takınca birkaç sn en fazla 1-2 dk içinde takılıyordu. Bu takılmaların bazılarında tuşlar da hiç tepki vermiyor. bazılarında ise menü arama ve kapatma tuşları tepki veriyor ama dokunmatik hiç tepki vermediği için birşey yapılmıyordu. bunların yanında bütün takılmalarda kilit tuşu geç tepki veriyor. Yani kilit tuşunu çekiyorum ekran açılmıyor. bekliyorum bi 10 sn snra bi daha yapıyorum ekran geliyor falan. Neyse servise gittim cuma günü nokia care noktasına. anlattım yarına kadar olur büyük ihtimal dedi. Cumartesi günü olmuş msj geldi falan bugün gittim almaya. Telefon kapalı verdiler. oldu mu dedim oldu dediler. Çıktım dışarı açtım teli 2 tuşa bastım takıldı. tekrar girdim. Bu sefer bunun yazılımı değiştirdik biz siz öyle demişsiniz şimdi dokunmatiğini değiştiriyim 1 saat sonra gelin dediler. bi saat sonra gittim telefon açık bi şekilde verdiler çalışıyordu. Sonra çıktım dışarı yolda baka baka 50 metre gittim. tekrar takıldı. Aynı hızla geri gittim. Bi üst servise göndereim biz bunu dediler.
Şimdi merak ettiğim. nasıl bir arızası olabileceğini telefonun. Garanti kapsamında ama servis sonuçta. bi kulp takıp da yok darbe almış yok şu bu diye masraf çıkarmalarından korkuyorum. Ki telefonu 6 ay önce aldım hiç düşme darbe gibi birşey olmadı. bi önceki telimi suya düşürdüğüm için buna gözüm gibi baktım diyebilirim. Ayrıca bu modelle ilgili bir çok kişinin aynı ya da benzer sorunlar yaşadığını okudum. forumda ve internette. bu konuda tecrübe ya da teknik bilgisi olan arkadaşlar ne der bu konuyla ilgili merak ediyorum. uzun oldu kusura bakmayın. Saygılar...
Şimdi merak ettiğim. nasıl bir arızası olabileceğini telefonun. Garanti kapsamında ama servis sonuçta. bi kulp takıp da yok darbe almış yok şu bu diye masraf çıkarmalarından korkuyorum. Ki telefonu 6 ay önce aldım hiç düşme darbe gibi birşey olmadı. bi önceki telimi suya düşürdüğüm için buna gözüm gibi baktım diyebilirim. Ayrıca bu modelle ilgili bir çok kişinin aynı ya da benzer sorunlar yaşadığını okudum. forumda ve internette. bu konuda tecrübe ya da teknik bilgisi olan arkadaşlar ne der bu konuyla ilgili merak ediyorum. uzun oldu kusura bakmayın. Saygılar...
