Format Atmadan Disk Atma (Disk Bölme) Resimli Anlatımlı

Sponsorlu Bağlantılar

MaqneTic

Üye
Resimde Gösterildiqi Gibi Bölünmemiş Alana Sağ KlikleDiqim Zaman Yeni BöLüm OLuşTur Die Bi SeçeneK YoqTur . Bi EL ATin PLease ! :(:aman2::sukur::sukur::sukur:
 


cyberzead60

Üye
Tamamda KARDEŞim İyi DemişSin hoş DemişSinDe BÖlünmüş aLanda YeNi ßÖlüm oluştur Diyorsunda bu Bizde oLmuyor bunu NasıL Yapabiliriz !:vur
 

MaqneTic

Üye
Tamamda KARDEŞim İyi DemişSin hoş DemişSinDe BÖlünmüş aLanda YeNi ßÖlüm oluştur Diyorsunda bu Bizde oLmuyor bunu NasıL Yapabiliriz !
:islik

--------------- Ekleme ---------------

ForumDa Bize yaRdim EDiceK BaBaYiqiT Yoq mu YaFs ! :)

--------------- Ekleme ---------------

qarDAs AciL YAFs :(
 
sakarya:zekit

sakarya:zekit

Üye
Emeğine sağlık...
 
sercan_06_06_06

sercan_06_06_06

Üye
yhaa arkadaşlar böldüm ama boyut çok küçük oldu 548 mb ayrılmış alan var onu nasıl büyütücem Yardım ederseniz sevinirim

--------------- Ekleme ---------------

format atmadan bu iş çözülmez ben hatayı en başta format atarken yerel disk d nin boyutunu büyütmemekle yaptım yinede sogol site halkı en azından artık bölme işini ögrendim =)) boza boza ögrenicem =)))
 
! AhmeT !

! AhmeT !

Üye
Ne gerek var ki format atarken bölümlendirmek en sağlıklısı :):):)
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
güzel paylaşım bilmyenler için
 
sezai_47

sezai_47

Üye
bu bazen olmuyor ilk yüklemeye bağlı!... :oke:

--------------- Ekleme ---------------

çalıştır harici yol= denetim masası/yönetimsel araçlar/bilgisayar yönetimi/disk yönetimi/
yol bu ama herkeste bölme yapılamıyor bölme sihirbazı çalışmaz !..
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
daha önce kullanmıştım işe yaradığını biliyorum.:oke:
 

dxixd

Üye
ellerine sağlık. teşekürler :):):)

by:emre
 

bekar63

Üye
bende c ve d var e yok
yardımcı olun lütfen
 

ksk_pentagram

Üye
teşekkür ederim
 

CRAZYMENTAL78

Üye
1 resime yazıyorum tıkmıyı başka seyden girdiğimde cıkıyor 2 resimdeki yer cıkıyor ama yeni bölme yok
:bilmm

--------------- Ekleme ---------------

:vur:aman2::ah
1 resime yazıyorum tıkmıyı başka seyden girdiğimde cıkıyor 2 resimdeki yer cıkıyor ama yeni bölme yok
:bilmm

--------------- Ekleme ---------------

yerel disk d görünüyor d görünmüyor
:ah

--------------- Ekleme ---------------

olmuyor nasıl yapıcam daha dün format attım
:ehe
 

semirar

Üye
üğraşmayın bunlarla arkadaşlar çok sağlıksız bunlar format atarken yapın bolme işlemınızı hardıskın partızonları bozuluyor ve kesınlıkle eskı verımı alamazsınız.
 
korayharman

korayharman

Üye
Bu fdisk gibi disk bölme işlemi değildir haberiniz olsun bu dinamik disk olurşturmak içindir
 
rafi1994

rafi1994

Üye
Tşk
 
feytusa

feytusa

Üye
Sorunlarla Karşılaştım Biraz Ama Yaptım Teşekkürler :oke:
 

mmoolli

Üye
arkadaslar bendede ayrılmıs alan yanı sıyah bolum yok sadece c yı goruntuleyen bolum var arkadasımızın dedıgı gıbı ...d yı nasıl kuracam acıl yardım ......
 
antalyayavu

antalyayavu

Üye
lazim oluyo ya bazen
 

zerkara

Üye
iyi de ben de tek 1 tane var ve bölünmüyo :S

--------------- Ekleme ---------------

Bu fdisk gibi disk bölme işlemi değildir haberiniz olsun bu dinamik disk olurşturmak içindir
Dinamik disk dönüştürme var bende dönüştürürsek ne oluyo acaba ?

--------------- Ekleme ---------------

ayrılmamış 8mb yazıyo neyi doldurucaksın oraya :S:S ayrılmamış alan 8mb diyo 8mb ile ne yapcam :S
 


Üst Alt