Evrim KESİNLİKLE yoktur.
Evrim vardır diyenlerin sadece boş boş "evrim vardır "demesi çok komik,neye göre evrim var?Elinizde bir kanıt var mı?
Evrim sadece onbinlerce yıl önce mi gerçekleşmiş?Günümüzde neden devam etmiyor.Neden geçiş dönemi görülen tek bir canlı dahi yok.
Birde işin en komik tarafı,afrikadaki insanın zenci diye maymunla ilişkilendirilmesi.Çünkü elde malzeme yok, en akla yatan o gibi göründüğü için gariban zencilere maymun yakıştıtması yaparlar.Halbuki maymun ile insan arasında dağlar kadar fark vardır.Kromozom sayıları birbirinden farklı olan bu iki canlının evrim geçirerek birbirine dönüşmesi imkansız ötesidir.(Tabi günümüzde çoğu zaman etrafımızda gördüğümüz veya her akşam en az bir habere konu olan insanlıktan çıkıp hayvanlığa doğru emin adımlarla ilerleyenlerde yok değil

.Ama onun da evrimle uzaktan yakından alakası yok)
Evrimcilerin evrimi destekleme, onu gerçek gibi gösterme çabalarının tek bir sebebi vardır.Onuda bilen biliyor zaten burda yazmaya gerek yok.