Oğuzhan
Üye
Zaten maymundan geldik diyen tek bir bilim adamı bulamazsın ^.^
Biliyorum abi
bir tane adam vardi sadece maymun cenesini insan kafatasina yerlestirmis ama o kanitlandi zaten 
Zaten maymundan geldik diyen tek bir bilim adamı bulamazsın ^.^
bir tane adam vardi sadece maymun cenesini insan kafatasina yerlestirmis ama o kanitlandi zaten 
Biliyorum abibir tane adam vardi sadece maymun cenesini insan kafatasina yerlestirmis ama o kanitlandi zaten
![]()
evrim bence var ama evrimde herşey sanıldığı gibi değil biraz evrimi araştırın bilip bilmeden hemen evrim yok demeyin ve yok maymundan geliyoruz demeyim darwin'e göre atalarımız ortak ama maymundan evrimleşmedik veya topraktan oluşmadık ve bende buna katılıyorum bilim geliştikçe herşey netlik kazanıcak belki biz göremiyicez ama herşey öğrenilicek
bizler maymundan geliyor isek maymun nereden geliyor ?
Şimdi insanlar maymundan geliyorsa şimdiki maymunlar neden insan olmuyor sorusunu mumla arar durumdayım
Şaka değil mi ? Şaka ?Evrim teorisi İslam dini ile uyuşmaz.İnsan maymundan gelmedi ama ataları bir diyorsunuz.Allah insanı topraktan yaratmıştır.Öyle insansı maymun diye birsey yoktur.Bunlar Allah'a inanmak istemeyenlerin uydurmalarıdır.Kendileri inanmak istemediği gibi inananlara da engel olmak, onların kafalarini karistirmak için uğraşıp dururlar.Meşhur bir söz vardır:
Komünizm parayı bulana kadar, ateizm uçak düşene kadardır.
Bu yazıyı okuduktan sonra dini bir inancı olmayan insanların neye inanacaklarina şaşırdıklarını gördüm.bence de en iyisi ben susayim.
Elhamdülillah müslümanım ve Rabbim olan Allah-u Teala hazretleri ilk insan olan Hz.Adem'i çamurdan yarattı.İnsansı bir maymun ırkının bir kısmını maymun bir kısmını insan yapmadı.İnsan Her zaman en üstün varlıktır.Hiçbir zaman başka hiçbir canlı ile soyları birlesmez.Aynı atadan gelemez.İnsan yoktan var edildi.
Benim inancım bu.Bu beni bağlar seni değil.Senin inancın da zaten belli.Bu da seni bağlar beni değil.
Hep söylerim yine söylerim:
Darwin denen kişi atalarının maymundan geldiğini iddia etmesi tamamen onların maymunlara karşı olan cinsel fantezisidir.Onun atası maymunsa bu onu bağlar beni değil.
Ben Hz.Adem gibi yoktan var edildim.Hiçbir canlıdan devşirme değilim Elhamdülillah.
topraktan geldiğine inanabiliyorsun ama maymunla ortak atada olabileceğimize inanamıyorsan sorgulamıyorsun demektirBu yazıyı okuduktan sonra dini bir inancı olmayan insanların neye inanacaklarina şaşırdıklarını gördüm.bence de en iyisi ben susayim.
Elhamdülillah müslümanım ve Rabbim olan Allah-u Teala hazretleri ilk insan olan Hz.Adem'i çamurdan yarattı.İnsansı bir maymun ırkının bir kısmını maymun bir kısmını insan yapmadı.İnsan Her zaman en üstün varlıktır.Hiçbir zaman başka hiçbir canlı ile soyları birlesmez.Aynı atadan gelemez.İnsan yoktan var edildi.
Benim inancım bu.Bu beni bağlar seni değil.Senin inancın da zaten belli.Bu da seni bağlar beni değil.
Hep söylerim yine söylerim:
Darwin denen kişi atalarının maymundan geldiğini iddia etmesi tamamen onların maymunlara karşı olan cinsel fantezisidir.Onun atası maymunsa bu onu bağlar beni değil.
Ben Hz.Adem gibi yoktan var edildim.Hiçbir canlıdan devşirme değilim Elhamdülillah.
yaş açısından konuşmayı hiç sevmem ama şunu bil ki yaş itibariyle ne kadar sorguladığın tartışılır. Ayrıca üslubuna da bakılırsa "inanabiliyorsun, inanamıyosun, sorgulamıyorsun, sen" kavramını kullandığın kişinin yaşına bakman ve saygı göstermen gerektiğini düşünüyorum. Evrim teorisine gelince eğer müslümanlık varsa, kurallarına inanıyorsan, kalben kabul ettiysen her şeyi sorgulayamazsın din dogmatik bir kavramdır eğer sorgularsan yanlışa ve şüpheye düşersin.
topraktan geldiğine inanabiliyorsun ama maymunla ortak atada olabileceğimize inanamıyorsan sorgulamıyorsun demektir
topraktan geldiğine inanabiliyorsun ama maymunla ortak atada olabileceğimize inanamıyorsan sorgulamıyorsun demektir
yaş açısından konuşmayı hiç sevmem ama şunu bil ki yaş itibariyle ne kadar sorguladığın tartışılır. Ayrıca üslubuna da bakılırsa "inanabiliyorsun, inanamıyosun, sorgulamıyorsun, sen" kavramını kullandığın kişinin yaşına bakman ve saygı göstermen gerektiğini düşünüyorum. Evrim teorisine gelince eğer müslümanlık varsa, kurallarına inanıyorsan, kalben kabul ettiysen her şeyi sorgulayamazsın din dogmatik bir kavramdır eğer sorgularsan yanlışa ve şüpheye düşersin.
Sen sorguladın mı?
Evrim teorisine gelince eğer müslümanlık varsa, kurallarına inanıyorsan, kalben kabul ettiysen her şeyi sorgulayamazsın din dogmatik bir kavramdır
saygısızlık etmek istemiyorum saygısızlık ettiysemde özür dilerim ama ben sorgulamaktan yanayım. ama herkes araştırmalı kendi dinini iyi bilmelidir bence şu anda sorsak bir çok kişi kendi kutsal kitabını okumamıştır ama ben bu yaşımda bile okudum. tekrardan özür dilerim
- - - Eklendi - - -
evet
sorgulama kısmında değilim ben, üslup kısmındayım. Evet bir insan inandığını sonuna kadar savunmalı ve kimse buna engel olmamalı, ayrıca inandığını savunmuyorsa o zaman sıkıntı var demektir buna itirazım yok. Ancak saygı çerçevesi çok önemlidir belki ince bir ayrıntıdır ama "sen" ve "siz" kavramları arasında dağlar kadar fark vardır.
İşte bu kısma katılıyorum...Her şeyi sorgulayamayacağım, düşünemeyeceğim bir dine şahsen inanmam.İnanma hakkınıza sonuna kadar saygı duyarım fakat inandığınız şeye değil...Din tam olarak dogmatik değildir.Hristiyanlar incil ve evrimin ortak bir noktasını arayıp bilimle uyuşmaya çalışıyorlar.Fakat müslümanlar bunu yapmıyorlar, daha doğrusu yapamazlar.Çünkü Kuran'ın mutlak doğru olduğunu düşünüyorlar.
Ayrıca arkadaş ayıp ya da kötü bir şey söylememiş.Sadece eğer böyle düşünüyorsan yeterince sorgulamıyorsun demiş.Eğerki bizden büyük diye birisine böyle bir eleştride bile bulunamayacaksak halimiz cidden kötü.Ayrıca bu sorgulama, düşünme işi falan yaşa bağlı değildir.Yaşın gereği üniversite okuyor olman gerekiyor sanırsam.10 yaşında zekası ile oraya gelebilen insanlar varken 16 yaşında sadece sorgulama işini bir kişi neden yapamasın ? Bu işler yaşla falan olmaz...
Madem sorguladın.Söyle o zaman sen yoktan mı var edildin yoksa başka bir sekilde mi bu hale geldin?
sorgulama kısmında değilim ben, üslup kısmındayım. Evet bir insan inandığını sonuna kadar savunmalı ve kimse buna engel olmamalı, ayrıca inandığını savunmuyorsa o zaman sıkıntı var demektir buna itirazım yok. Ancak saygı çerçevesi çok önemlidir belki ince bir ayrıntıdır ama "sen" ve "siz" kavramları arasında dağlar kadar fark vardır.
evet işin en can alıcı noktasına geldik şu anda ben kendime göre olan düşüncemi açıklıyım:
ben şu an için bunun açıklanamayacağını düşünüyorum bilim ve teknoloji ilerledikçe bu açıklanıcaktır biliyorsunuz ki bir yıla kadar dünyanın düz olduğu varsayıldı ve kuran'da böyle yazar (!) ama bir süre sonra yuvarlak olduğu kesinlikle belli oldu bunun gibi düşünün bir süre sonra herşey ortaya çıkıcaktır.
Sanırsam zayıf ateist agnostiksin ?
"topraktan geldiğine inanabiliyorsun ama maymunla ortak atada olabileceğimize inanamıyorsan sorgulamıyorsun demektir" yani buradaki tek sorun inanabiliyorsunuz v.s şeklinde size göre çekimlenmemesi mi ? Anlamadığım için soruyorum çünkü bana göre bu yazı gayet normal bir yazı.Üslubu hafif sert fakat "Kendileri inanmak istemediği gibi inananlara da engel olmak, onların kafalarini karistirmak için uğraşıp dururlar." gibi sözlerin ardından bu mesajdan daha sevecen ve hafif bir dille konuşmak -kendi adıma söylüyorum- bence doğru değil.
- - - Eklendi - - -
Zayıf agnostisizm yaniSanırsam zayıf ateist agnostiksin ?

Fakat müslümanlar bunu yapmıyorlar, daha doğrusu yapamazlar.Çünkü Kuran'ın mutlak doğru olduğunu düşünüyorlar...
