achambo
Üye
ya oda olmayı versin nolcak
widget için istiyorum diğer programların widget desteği yok ondan
ya oda olmayı versin nolcak
widget için istiyorum diğer programların widget desteği yok ondan
az kaldı ben bulacam
- - - Eklendi - - -
evet core ve uda içinde çakışmaya sebep olabilecek dosyalar var, tek tek incelemek gerekiyor,biraz zaman alacak gibi görünüyor.tabi müsaden varsa hakan ben bulmaya çalışacam.

işte bende tam bunu diyordum achambo.sen ısrarla oldu diyorsun.
hakan şuna bir baksana galiba sorun başka modda.
sosyal ağları açılıyor fakat örneğin facebook'a girince bir müddet sonra kitlenip atıyor daha sonra zaten sosyla ağlara her girişte kitlenip atıyor.ram eşikleri "oomconfig.xml" olabilirmi diye orjinali attım ama yine olmadı farklı şeyler deneyip 9 defa flashladım sonuç yok.
widget için istiyorum diğer programların widget desteği yok ondan
az kaldı ben bulacam
- - - Eklendi - - -
evet core ve uda içinde çakışmaya sebep olabilecek dosyalar var, tek tek incelemek gerekiyor,biraz zaman alacak gibi görünüyor.tabi müsaden varsa hakan ben bulmaya çalışacam.

rica ederim. Güle güle kullan. Kabuk Tema evolsa özeldir...
- - - Eklendi - - -[/COLOR
sağol da nokia pureyi nasıl uygulicaz buna z /resource/fonts içine mi atıcaz e/resource/fonts içine mi
hakan Ö.M. atamıyorum, bazı dosyalar buldum da.
kabuk tema tel yeniden başlaynca gidiyo. Bidaha bulamadım. Duvar kağıdnı değiştir varsayılan yapym siyah oluyo ekran.
rica ederim. Güle güle kullan. Kabuk Tema evolsa özeldir...
- - - Eklendi - - -[/COLOR
sağol da nokia pureyi nasıl uygulicaz buna z /resource/fonts içine mi atıcaz e/resource/fonts içine mi
rom patcherdan open4all yamasını aktif et... Herhangi bir dosya yönetici ile C: \ \ private \ \ 10003a16 \ \ lfonts içine koy tlfnu yeniden başlat. Yada nokia cooker ike rofs2 aç resourceye at paketle flaşhla![]()
eklemelisin beni arkadaş listene
- - - Eklendi - - -
kabuk tema gitmez... Duvar kağıdı c sürücüsünde bir klasörde. Depoya al görecektir duvar kağıdını
- - - Eklendi - - -
rom patcherdan open4all yamasını aktif et... Herhangi bir dosya yönetici ile C: \ \ private \ \ 10003a16 \ \ lfonts içine koy tlfnu yeniden başlat. Yada nokia cooker ike rofs2 aç resourceye at paketle flaşhla![]()
dediğin yere atıp yeniden başlattım ama telefon açılmadı![]()
eklemelisin beni arkadaş listene
- - - Eklendi - - -
kabuk tema gitmez... Duvar kağıdı c sürücüsünde bir klasörde. Depoya al görecektir duvar kağıdını
- - - Eklendi - - -
dediğin yere atıp yeniden başlattım ama telefon açılmadı![]()
uzun zamandır yaptığım yok... Belki yanlış hatırlıyorum. Denemem gerek. Nokia cooker ile gömerek kullanmayı dene
uzun zamandır yaptığım yok... Belki yanlış hatırlıyorum. Denemem gerek. Nokia cooker ile gömerek kullanmayı dene
ışte onu beceremiyorum biliyo musun neyse font zoomerle idare ederm
ışte onu beceremiyorum biliyo musun neyse font zoomerle idare ederm
anlatımlar var kolaydır aslında...
core resource fonts a atılmayacak mı? font
telefon üzerinden hayır...
yok telefondan değil cfw den cooker ile
