Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar



ASC33

ASC33

Üye
az kaldı ben bulacam

- - - Eklendi - - -

evet core ve uda içinde çakışmaya sebep olabilecek dosyalar var, tek tek incelemek gerekiyor,biraz zaman alacak gibi görünüyor.tabi müsaden varsa hakan ben bulmaya çalışacam.
 
achambo

achambo

Üye
az kaldı ben bulacam

- - - Eklendi - - -

evet core ve uda içinde çakışmaya sebep olabilecek dosyalar var, tek tek incelemek gerekiyor,biraz zaman alacak gibi görünüyor.tabi müsaden varsa hakan ben bulmaya çalışacam.

bul da kurtulak:)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
işte bende tam bunu diyordum achambo.sen ısrarla oldu diyorsun.
hakan şuna bir baksana galiba sorun başka modda.
sosyal ağları açılıyor fakat örneğin facebook'a girince bir müddet sonra kitlenip atıyor daha sonra zaten sosyla ağlara her girişte kitlenip atıyor.ram eşikleri "oomconfig.xml" olabilirmi diye orjinali attım ama yine olmadı farklı şeyler deneyip 9 defa flashladım sonuç yok.

güncelleme çalışmalarına başlayayım üzerinde çalışırım çözmek için


- - - Eklendi - - -

widget için istiyorum diğer programların widget desteği yok ondan

fmobil in var twitian ın yok sadece


- - - Eklendi - - -

az kaldı ben bulacam

- - - Eklendi - - -

evet core ve uda içinde çakışmaya sebep olabilecek dosyalar var, tek tek incelemek gerekiyor,biraz zaman alacak gibi görünüyor.tabi müsaden varsa hakan ben bulmaya çalışacam.

tabikide bulun. Ben 22 tanesini buldum geriye 32 dosya kaldı hem corede hemde rofs2 de aynı olan :)
 
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici


rica ederim. Güle güle kullan. Kabuk Tema evolsa özeldir...


- - - Eklendi - - -[/COLOR
sağol da nokia pureyi nasıl uygulicaz buna z /resource/fonts içine mi atıcaz e/resource/fonts içine mi
 
ASC33

ASC33

Üye
hakan Ö.M. atamıyorum, bazı dosyalar buldum da.
 

timuçin

Üye
kabuk tema tel yeniden başlaynca gidiyo. Bidaha bulamadım. Duvar kağıdnı değiştir varsayılan yapym siyah oluyo ekran.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hakan Ö.M. atamıyorum, bazı dosyalar buldum da.

eklemelisin beni arkadaş listene


- - - Eklendi - - -

kabuk tema tel yeniden başlaynca gidiyo. Bidaha bulamadım. Duvar kağıdnı değiştir varsayılan yapym siyah oluyo ekran.

kabuk tema gitmez... Duvar kağıdı c sürücüsünde bir klasörde. Depoya al görecektir duvar kağıdını


- - - Eklendi - - -



rica ederim. Güle güle kullan. Kabuk Tema evolsa özeldir...


- - - Eklendi - - -[/COLOR
sağol da nokia pureyi nasıl uygulicaz buna z /resource/fonts içine mi atıcaz e/resource/fonts içine mi


rom patcherdan open4all yamasını aktif et... Herhangi bir dosya yönetici ile C: \ \ private \ \ 10003a16 \ \ lfonts içine koy tlfnu yeniden başlat. Yada nokia cooker ike rofs2 aç resourceye at paketle flaşhla :)
 
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici


eklemelisin beni arkadaş listene


- - - Eklendi - - -



kabuk tema gitmez... Duvar kağıdı c sürücüsünde bir klasörde. Depoya al görecektir duvar kağıdını


- - - Eklendi - - -

rom patcherdan open4all yamasını aktif et... Herhangi bir dosya yönetici ile C: \ \ private \ \ 10003a16 \ \ lfonts içine koy tlfnu yeniden başlat. Yada nokia cooker ike rofs2 aç resourceye at paketle flaşhla :)

dediğin yere atıp yeniden başlattım ama telefon açılmadı :s
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
achambo

achambo

Üye
core resource fonts a atılmayacak mı? font
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
yok telefondan değil cfw den cooker ile

Nokia cooker ile resourcenin içine atacaksın... telefondan başka yol ile


- - - Eklendi - - -

Yeni radyo görünümümüz


- - - Eklendi - - -

yada bu. karar veremedim :)
 
Pringles

Pringles

Üye
Beyaz daha iyi abi :)
 
achambo

achambo

Üye
ilkinde da yazılar sönük kalmış gibi
 


Üst Alt