achambo
Üye
ofw de rofs2 de... Olur yap
abi rofs2 de bulamadım ofw de ondan sordum yoksa senin mod paketini indirdim ondan bakıyorum

tmm dencem yarın inş. sıkıntı olmaz
ofw de rofs2 de... Olur yap

abi ne zaman gelcek yaw bi belli et tarihi

tarayıcı önbelleği ve sistem önbelleği ikiside c de olacak
sistem önbelleği dosyası dedğin ""101f9775.txt"" dosyası herhalde ama bu dosya zaten evols içinde yok daha doğrusu bu dosya fp2' de de yok fp1 de vardı fp2 de çıkarılmıştı.
Abi çok iyi olmuşlar fakat gri klasörler daha iyi değil mi ?
Abi çok iyi olmuşlar fakat gri klasörler daha iyi değil mi ?

dahada güzel olacak. Bu klasörler gayet hoş kardeşim
- - - Eklendi - - -
buda yeni açık uygulama iconu![]()
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Guzelmis bu ikonlar![]()
finali yaparım artık bu güncelleme ile
dahada güzel olacak. Bu klasörler gayet hoş kardeşim
- - - Eklendi - - -
buda yeni açık uygulama iconu![]()
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

sen oyle diyosan guncellemeyı beklıcez el sıkısma yada animasyonu kaldirsan daha iyi olur
hakan abi gün sayıyorum şu güncelleme çıksaydı eline sağlık abi herşeyin en güzelini sen yapıyon![]()

turkceye cevirdinmi 8 sayfa mesaj simgesini abi

