Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar



Anil-D

Anil-D

Üye
abi ne zaman gelcek yaw bi belli et tarihi
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Hakan geliştirmelerden son bir fotograf varsa atabilirmisin :) ?
 
ASC33

ASC33

Üye
tarayıcı önbelleği ve sistem önbelleği ikiside c de olacak

sistem önbelleği dosyası dedğin ""101f9775.txt"" dosyası herhalde ama bu dosya zaten evols içinde yok daha doğrusu bu dosya fp2' de de yok fp1 de vardı fp2 de çıkarılmıştı.
 
achambo

achambo

Üye
sistem önbelleği dosyası dedğin ""101f9775.txt"" dosyası herhalde ama bu dosya zaten evols içinde yok daha doğrusu bu dosya fp2' de de yok fp1 de vardı fp2 de çıkarılmıştı.

refreshte yok
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Güncelleme bilgileri ve bir kaç görünüm



AVKON GELİŞTİRİLDİ
EKRAN KORUYUCU EKLENDİ [NEON SAAT MAVİ]
FM RADİO GÖRÜNÜMÜ DEĞİŞTİRİLDİ [EVOLS]
MESAJ KARAKTER SAYISI ''320'' E ÇIKARTILDI
KABUK TEMA GELİŞTİRİLDİ
MENÜ DÜZENİ GELİŞTİRİLDİ
MÜZİK ÇALAR KAYDIRMA HIZINI ARTTIRILDI
VARSAYILAN EKRAN DÖNDÜRME SENSÖRÜ KAPALI AYARLANDI
VARSAYILAN EFEK DEĞİŞTİRİLDİ
WEB BROWSER GELİŞTİRİLDİ (EVOLS ÖZEL)
WİDGETLER EKLENDİ (CLOCK AND PROFİLE,CLOCK AND PROFİLE & CALENDER, WİNDOWS PHONE CLOCK,
WEB VİEW,WİFİ MİNİ,ANALOG CLOCK MİNİ,RADYO KULLANARAK ÇAL MİNİ,)
QT GELİŞTİRİLDİ (AIP BİLEŞENSİZ TÜM UYGULAMALARI KULLANMA)

EKTE VERİLEN DOSYALAR İÇİN AÇIKLAMA VE NOTLAR
- EFEK YOLUNU E SÜRÜCÜSÜNE ALMAK İSTİYORSANIZ. EKTEKİ SİS DOSYASINI KURUN VE EFEKTİ ''E'' SÜRÜCÜSÜNE ''effects'' KLASÖRÜ OLARAK ATIN.
- SES YAMALARI İÇİN ROM PATCHERİ KURUN VE AKTİFLEŞTİRİN
- KLASÖRSÜZ MENÜ İÇİN SİS DOSYASINI KURUN VE TELEFONU YENİDEN BAŞLATIN.
 
Pringles

Pringles

Üye
Abi çok iyi olmuşlar fakat gri klasörler daha iyi değil mi ?
 

fsfsddased

Üye
Abi çok iyi olmuşlar fakat gri klasörler daha iyi değil mi ?

bu klasörleer evolsa daha uygun bence istersen ben sana atarım eski görünümü güncelleme çıkınca kardeşim
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Abi çok iyi olmuşlar fakat gri klasörler daha iyi değil mi ?

dahada güzel olacak. Bu klasörler gayet hoş kardeşim :)


- - - Eklendi - - -

buda yeni açık uygulama iconu :)

 
  • Beğen
Tepkiler: Mr. SaLÇa
Anil-D

Anil-D

Üye
bende isterim eski evols klasorleri banada atarmısın
 
achambo

achambo

Üye
ben fp3 ü düzenleyip kullanıcam:)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
sen oyle diyosan guncellemeyı beklıcez el sıkısma yada animasyonu kaldirsan daha iyi olur
 

fsfsddased

Üye


dahada güzel olacak. Bu klasörler gayet hoş kardeşim :)


- - - Eklendi - - -

buda yeni açık uygulama iconu :)


hakan abi gün sayıyorum şu güncelleme çıksaydı eline sağlık abi herşeyin en güzelini sen yapıyon :)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
sen oyle diyosan guncellemeyı beklıcez el sıkısma yada animasyonu kaldirsan daha iyi olur

kaldırmam evols açılışını ama nasıl kaldırcağınızı anlatırım.


- - - Eklendi - - -

hakan abi gün sayıyorum şu güncelleme çıksaydı eline sağlık abi herşeyin en güzelini sen yapıyon :)

saolasın kardeşim. sadece modları hazırlıyorum ufaktan daha başlayamadım güncelleme çalışmalarına :)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
turkceye cevirdinmi 8 sayfa mesaj simgesini abi
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye
:tşk:
 


Üst Alt