abi ilkı. Bana gore daha guzel bana onu ayrı bir atarmısın
- - - Eklendi - - -
abı senin sonradan yaptıgın avkon jonlosla calısmıyo gommek gerekiyo neden?
- - - Eklendi - - -
beyaz klasorler de oldumu tam set olur
anlatımlar var kolaydır aslında...
eyvallah yaptım onuda
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızhakan abi bu nedir bunu yapabilirmisin sen yaparsan muhteşem olur![]()
eyvallah yaptım onuda
rica ederim
direk ekrana geliyor mesaj gibi o bana yetiyor ama yukardaki facebook iconu ilgimi cekmedi degil
- - - Eklendi - - -
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Çok güzel bişerşeye benziyor bu hele whatsappın bildirim olarak gelmesi çok iyimiş
- - - Eklendi - - -
Hakan 5800daki evols gibi iconlar farkli iki uc cesit tema veremezmisin cfwye gomerek ?
Valla gömersen iyi olur üç beş tane başka temada yüklemek istemiyorum senin ikonlar hoşuma gidiyo senin kabuk temalar güzel oluyo eklersen sevinirim
tema istediğim kadar gömerim.

Evet var tabiki begenmezsen ya orjinal ofw ye dönersin yada başka bir cfw ye hepsi aynı flashlama yöntem iilebu işlemi yaptıkdan sonra beğenmez isek geri dönüşü var mı ?
malesef daha önce hiç flash atmadım pek bilmiyorm bu işleri
bu işlemi yaptıkdan sonra beğenmez isek geri dönüşü var mı ?
malesef daha önce hiç flash atmadım pek bilmiyorm bu işleri
Valla gömersen iyi olur üç beş tane başka temada yüklemek istemiyorum senin ikonlar hoşuma gidiyo senin kabuk temalar güzel oluyo eklersen sevinirim
- - - Eklendi - - -
Evet var tabiki begenmezsen ya orjinal ofw ye dönersin yada başka bir cfw ye hepsi aynı flashlama yöntem iile

tabikide dönebilirsin... bunu attığın gibi orijinal dosyalarla flaşhlarsın dönmüş olursun
- - - Eklendi - - -
fp3 teki kabuk tema nasıldı
- - - Eklendi - - -
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızyeni widgetlerden görünümler![]()


orası ajanda etkinliğini gösteriyor... rss eposta ve notlarda ne varah sosyal ah neden e ye uygun olmazsın derdin ne senin
abi süper olmuş
ama ilk ekrandaki 2. saat widgeti 16.26 nın altı niye boş
rss, eposta ve not widgetlerini de düzenlesen iyi olur
orası ajanda etkinliğini gösteriyor... rss eposta ve notlarda ne var
orjinal hali var onları da şeffaflaştırsan ben kendim mif dosyasını atıyorum onlar için

