Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

ılgınbursa

Üye
hakan abi yeni güncelleme ne zaman gelecek ve c601 için olacak mı
 


haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hakan abi yeni güncelleme ne zaman gelecek ve c601 için olacak mı

tarih belli değil. 20.04 den sonra anca başlarım çalışmalara... Nokia çalışanı değilimki ayrım yapayım :) hepsine gelecek...
 

ılgınbursa

Üye


tarih belli değil. 20.04 den sonra anca başlarım çalışmalara... Nokia çalışanı değilimki ayrım yapayım :) hepsine gelecek...

hakan abi sen olmasan bu telefonlar çöpe gidecek valla nokianın bize baktığı yok
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hakan abi sen olmasan bu telefonlar çöpe gidecek valla nokianın bize baktığı yok

nokia symbianı bırakmasaydı... Nokiadan başka tlfn almazdım ve cfwlere devam ederdim ama ya 1 sene yada 2 sene içinde c7 , 701 ve 5800 a veda eder cfw yapımınada son veririm bende...
 

DarkwaLe

Üye
Hocam Ayıptır soylemesi ben bunu nasıl yukleyecegimi Bilmiyorum bu konu ile ilgilili bilgi veren bi bolum varmı yoksa bana yardımcı olacak varmı ( N8 )
 
Anil-D

Anil-D

Üye
abı nokia senin kadar onem vermiyo
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Hakan youtube ve wifi güncellemesi çıkmış yükleyelimmi ?
 

aLLanToyiS

Üye
Teşekkürler. Yüklüyoz bakim ne olacak, iyidir inşallah :)
 
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
:tşk:eline sağlık yükledim bakalım nasıl bişey görünüm güzel performansta güzeldir umarım emeğine sağlık temayı ayrıca alma ihtimalim var mı ?
 

AHRenccc

Üye
galeri ikonu değişirse daha güzel olur.fp3teki gibi mesela.fp3 ün yazı tipi de daha güzel.
 

eray2622

Üye
S.A ya arkadaşlar belki yanlışyere konu açtım ama bulamadım kusurabakmayın benim sorunum var nokia 701 cihaz kullanıyorum ve usb ne bilgisayarda görüyor nede pc suitde. kafayı yedim 1 haftadır çok uğraşmama rağmen olmadı bugun usb soketini değiştirdim belki ondandır diyye yine olmadı telefona formad attıktan sonra başlamıştı sorun allah rızası için sorunumu çözün rica ediyorum.. :(
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler. Yüklüyoz bakim ne olacak, iyidir inşallah :)

kolay gelsin...


- - - Eklendi - - -

S.A ya arkadaşlar belki yanlışyere konu açtım ama bulamadım kusurabakmayın benim sorunum var nokia 701 cihaz kullanıyorum ve usb ne bilgisayarda görüyor nede pc suitde. kafayı yedim 1 haftadır çok uğraşmama rağmen olmadı bugun usb soketini değiştirdim belki ondandır diyye yine olmadı telefona formad attıktan sonra başlamıştı sorun allah rızası için sorunumu çözün rica ediyorum.. :(

tlfnu kapat. Usb ile pc ye bağla. Depolama modunda başlarsa sorun yok. Tlfnu aç usb de görmeme sorunuda düzelmiş olacaktır. Ama kapalı konumda bağladın ve depolamayı açmaz ise. Donanımsaldır servise götür.


- - - Eklendi - - -

galeri ikonu değişirse daha güzel olur.fp3teki gibi mesela.fp3 ün yazı tipi de daha güzel.

galeri iconunu yaparım aynı sorun değil. Ama yazı fontu bu kalacak çünkü fp3 teki fontta hata vardı. Zaten ekte verdim fontu kullanmak isteyen yapsın.
 
achambo

achambo

Üye
abi bende sosyal çalıştı modları yapınca

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
:tşk:eline sağlık yükledim bakalım nasıl bişey görünüm güzel performansta güzeldir umarım emeğine sağlık temayı ayrıca alma ihtimalim var mı ?

rica ederim. Güle güle kullan. Kabuk Tema evolsa özeldir...


- - - Eklendi - - -

abi bende sosyal çalıştı modları yapınca

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi

web browser ön belleği yüzünden sebep çalışmıyordu ki söylemiştim sana
 
achambo

achambo

Üye


rica ederim. Güle güle kullan. Kabuk Tema evolsa özeldir...


- - - Eklendi - - -



web browser ön belleği yüzünden sebep çalışmıyordu ki söylemiştim sana

abi yine attı

- - - Eklendi - - -

ilk girdi yükleniyodu sonra atmış
 
ASC33

ASC33

Üye
işte bende tam bunu diyordum achambo.sen ısrarla oldu diyorsun.
hakan şuna bir baksana galiba sorun başka modda.
sosyal ağları açılıyor fakat örneğin facebook'a girince bir müddet sonra kitlenip atıyor daha sonra zaten sosyla ağlara her girişte kitlenip atıyor.ram eşikleri "oomconfig.xml" olabilirmi diye orjinali attım ama yine olmadı farklı şeyler deneyip 9 defa flashladım sonuç yok.
 
achambo

achambo

Üye
işte bende tam bunu diyordum achambo.sen ısrarla oldu diyorsun.
hakan şuna bir baksana galiba sorun başka modda.
sosyal ağları açılıyor fakat örneğin facebook'a girince bir müddet sonra kitlenip atıyor daha sonra zaten sosyla ağlara her girişte kitlenip atıyor.ram eşikleri "oomconfig.xml" olabilirmi diye orjinali attım ama yine olmadı farklı şeyler deneyip 9 defa flashladım sonuç yok.

kardeş haklıymışsın bir çözüm olur inş.
 
Anil-D

Anil-D

Üye
ya oda olmayı versin nolcak
 


Üst Alt