Eski sevgiliye geri dönmek?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Benim güzel kardeşim konuyu geç fark ettim öncelikle özür dilerim,

Osman sonuçta kısa da olsa yenge adayımız ile daha önce yaşamış olduğun küçük bir ilişki var orta da, birbirinizi gördüğünüzde hala içiniz pır pır ettiğine göre duygusal olarak birbirinize karşı hisleriniz mevcut, yerinde olsam tereddüt etmez hemen konuşurdum.

Demişsin ki kız çok güzel, Allah sahibine bağışlasın güzel olması bir şey ifade etmez canım benim, eğer beden ve yüz güzelliğine bakıyorsan aldanıyorsun, öncelikle yengemiz de araman gereken tek şey özünün güzelliği olmalıdır. Kendine yakıştırıyor, beğeniyor ve hoşlanıyor musun ki konuya göre evet, o zaman hiç durmayacak gidip yengemize karşı olan hislerini içinden gelen en güzel cümleler ile döküp saçacaksın ortalığa, içine kapanan biri olmayacaksın yani.

Diyorum ki kardeşim, eğer hislerini açmaktan korktuğun bir şey yoksa gidip biran evvel açıl, anlat ona hiç çekinme, ortada zaten çekinilecek bir durum da yok, yoksa derdin hayır duymaktan korkmak mı? eğer hayır cevabı duymaktan korkuyorsan hiç korkma çünkü bu kelime senin bakış açını kısaca hayatını değiştirecek.

Yine söylüyorum başka alternatifin yok kardeşim, açılmayı deneyeceksin hatta denemeyecek yangın yerine gelmiş bir itfaiyeci heyecanı içinde seni yakan o ateşi gördüğün ilk anda vanayı açıp o saf, temiz ve berrak olan suyu/duygularını yangının üzerine boşaltacaksın.

Düşünsene bir de evet dediğini o zaman aşkına karşılık alman senin için dünyanın en büyük mutluluğu olacak, bu yüzden fazla bekleme ona karşı olan hislerini dile getir.

Yok eğer yapamam abi diyorsan, gün geçtikçe bu aşk büyür büyür büyür ve sende takıntı haline gelir kardeşim...
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
Benim güzel kardeşim konuyu geç fark ettim öncelikle özür dilerim,

Osman sonuçta kısa da olsa yenge adayımız ile daha önce yaşamış olduğun küçük bir ilişki var orta da, birbirinizi gördüğünüzde hala içiniz pır pır ettiğine göre duygusal olarak birbirinize karşı hisleriniz mevcut, yerinde olsam tereddüt etmez hemen konuşurdum.

Demişsin ki kız çok güzel, Allah sahibine bağışlasın güzel olması bir şey ifade etmez canım benim, eğer beden ve yüz güzelliğine bakıyorsan aldanıyorsun, öncelikle yengemiz de araman gereken tek şey özünün güzelliği olmalıdır. Kendine yakıştırıyor, beğeniyor ve hoşlanıyor musun ki konuya göre evet, o zaman hiç durmayacak gidip yengemize karşı olan hislerini içinden gelen en güzel cümleler ile döküp saçacaksın ortalığa, içine kapanan biri olmayacaksın yani.

Diyorum ki kardeşim, eğer hislerini açmaktan korktuğun bir şey yoksa gidip biran evvel açıl, anlat ona hiç çekinme, ortada zaten çekinilecek bir durum da yok, yoksa derdin hayır duymaktan korkmak mı? eğer hayır cevabı duymaktan korkuyorsan hiç korkma çünkü bu kelime senin bakış açını kısaca hayatını değiştirecek.

Yine söylüyorum başka alternatifin yok kardeşim, açılmayı deneyeceksin hatta denemeyecek yangın yerine gelmiş bir itfaiyeci heyecanı içinde seni yakan o ateşi gördüğün ilk anda vanayı açıp o saf, temiz ve berrak olan suyu/duygularını yangının üzerine boşaltacaksın.

Düşünsene bir de evet dediğini o zaman aşkına karşılık alman senin için dünyanın en büyük mutluluğu olacak, bu yüzden fazla bekleme ona karşı olan hislerini dile getir.

Yok eğer yapamam abi diyorsan, gün geçtikçe bu aşk büyür büyür büyür ve sende takıntı haline gelir kardeşim...
:alkis:alkis:alkis:alkis

gökçen abim ağzına eline sağlık.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
Benim güzel kardeşim konuyu geç fark ettim öncelikle özür dilerim,

Osman sonuçta kısa da olsa yenge adayımız ile daha önce yaşamış olduğun küçük bir ilişki var orta da, birbirinizi gördüğünüzde hala içiniz pır pır ettiğine göre duygusal olarak birbirinize karşı hisleriniz mevcut, yerinde olsam tereddüt etmez hemen konuşurdum.

Demişsin ki kız çok güzel, Allah sahibine bağışlasın güzel olması bir şey ifade etmez canım benim, eğer beden ve yüz güzelliğine bakıyorsan aldanıyorsun, öncelikle yengemiz de araman gereken tek şey özünün güzelliği olmalıdır. Kendine yakıştırıyor, beğeniyor ve hoşlanıyor musun ki konuya göre evet, o zaman hiç durmayacak gidip yengemize karşı olan hislerini içinden gelen en güzel cümleler ile döküp saçacaksın ortalığa, içine kapanan biri olmayacaksın yani.

Diyorum ki kardeşim, eğer hislerini açmaktan korktuğun bir şey yoksa gidip biran evvel açıl, anlat ona hiç çekinme, ortada zaten çekinilecek bir durum da yok, yoksa derdin hayır duymaktan korkmak mı? eğer hayır cevabı duymaktan korkuyorsan hiç korkma çünkü bu kelime senin bakış açını kısaca hayatını değiştirecek.

Yine söylüyorum başka alternatifin yok kardeşim, açılmayı deneyeceksin hatta denemeyecek yangın yerine gelmiş bir itfaiyeci heyecanı içinde seni yakan o ateşi gördüğün ilk anda vanayı açıp o saf, temiz ve berrak olan suyu/duygularını yangının üzerine boşaltacaksın.

Düşünsene bir de evet dediğini o zaman aşkına karşılık alman senin için dünyanın en büyük mutluluğu olacak, bu yüzden fazla bekleme ona karşı olan hislerini dile getir.

Yok eğer yapamam abi diyorsan, gün geçtikçe bu aşk büyür büyür büyür ve sende takıntı haline gelir kardeşim...

ellerine sağlık abim. Çok güzel kelimesini mecazi dille söyledim.. Senin söylediğin gibi iç güzelliği çok iyi onun için.. İşte benim yapamadığım şey şu açılmak konusu.. Nasıl başlayacağım ne gibi cümle kuracağım..?
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
-selam
+selam.
-nasılsın nasıl gidiyor.
+iyim öyle işte sen nasılsın
-bende iyiyim. seninle biraz konuşabilir miyiz ?
+hangi konuda konuşacagız--- veya evet dinliyorum; felan der.
-daha sakin bir yere geçebilirsek daha iyi olur..
.............sakin sessiz bir kenera gidersiniz.... tabi bu arada durumu anlar heralde :ehe
-nasıl karşılarsın bilemiyorum ama benim sana karşı hala duygularım var. seni kendime çok yakın hissediyorum. sen ne hissediyorsun ?
yeniden bir beraberliğe ne dersin ?


ya hayırrrrrr :vur:... yada..
bende seni seviyorum <3 :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
ellerine sağlık abim. Çok güzel kelimesini mecazi dille söyledim.. Senin söylediğin gibi iç güzelliği çok iyi onun için.. İşte benim yapamadığım şey şu açılmak konusu.. Nasıl başlayacağım ne gibi cümle kuracağım..?
Bak sana birşey anlatayım daha önce bunu kimseye anlatmadım sayende maxiailem duymuş olacak. Lise 1.sınıftayım okulda kızlardan teklif üzerine teklif alıyordum, ama benim düşünce tarzım diğer arkadaşlarımdan farklı olduğu için pek aldırış etmez geçer giderdim.

Bir gün okul dış kapı nöbeti yazılmıştı bana görev yeri okul ön giriş kapısı birde yanıma yan sınıftan bir kız arkadaş yazmışlar, baştan söyleyeyim kazı asılmak aklımın ucundan dahi geçmedi, sonra sabah vakti olduğu için kahvaltıda yapmadım tabi, gittim okulun karşısındaki bakkal amcamıza büskevit :), bir de kola aldım geldim nöbet yerine, tabi sen saçmalığa bak sadece kendimi düşündüm yani çok bencil davranmıştım.

Utanarak bir iki bisküvi uzattım almak istemedi bende ısrar edip almasını istedim ama ne yaptıysam almadı, kolayı açıp ilk onun içmesini istedim onuda almadı. Neyse muhabbet üstüne muhabbet akşamı ettik çıkış zili çaldı anam ne olduysa o anda oldu sabah tanışmadık sanki birden ciddileşti ne oluyor filan dedim.

Ama doğru söyleyim kızdan etkilenmiştim ama senin gibi açılmak istememe rağmen bir türlü açılamadım, haftalar birbirini kovaladı anlayacağın kız koridorda bile karşılaşsak hafif bir tebessüm ile geçip gidiyor, nasılsın sorularıma yanıt alamıyordum.

Arkadaşlarıma anlattım çünkü ilk kez aşık olmuştum, onlar bana git oğlum kızın gönlü varmış sende biz duyduk ayrıca bizim kızlar kıskanıyorlar filan dediler, hadi len muhabbeti filan gittim sınıfına İsmini zikrederek benimle arkadaş olur musun çıkabilirmiyiz dedim nasıl dediğimi o gün bu gün bende hala düşünürüm.

Ama söyledim işte ne dese beğenirsin tabiki şaşkın, vuhhh ulan o güne kadar niye kıvrandım diye söylendim durdum, kabul ettiya nasılım anlatamam parmaklarımın ucunda yürüyorum adeta, ve biz lise boyunca çıktık kardeşim...
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
faceden dürt gerisi gelir sırf güzel diye cıkıyorsan hiç cıkma çünkü yine ayrılacaksın anlaşabiliyorsan cık dış güzelliğe kesinlikle önem verme ha ben bir kızla yapamıyorum sürekli değişmem lazım diyorsan orası ayrı tabi yoksa dersinki tek olsun ömürlük olsun amacın oysa sahsen benim amacım öyle 6 aydır cıktığım var gayette mutluyum o beni anlıyor ben onu bir ömürde gider anlayacağın diyeceğim tek şey bir kızla sırf güzel diye cıkma kaybeden sen olursun hadi kolay gelsin kardeşim kız işlerinde en kolay yol facebook ordan konuşmaya başla gerisi geliyor :)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
len osman neler yazdırıyon sen bana yaa :kop2:
kelin ilacı olsa kendi başına sürer... ahhh dazlak kafam ahhhh..... :vur:
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
osman.
ama bak benim yazdıklarım örnek olsun
sen oku anla yorumla kendini hazırla.. tart düşün... bazen olurki evdeki hesap çarşıya uymaz.
onun için %50 hazırlan %50 o anki heyecanına bırak. agzından çıkana dikkat et yeter. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
-selam
+selam.
-nasılsın nasıl gidiyor.
+iyim öyle işte sen nasılsın
-bende iyiyim. seninle biraz konuşabilir miyiz ?
+hangi konuda konuşacagız--- veya evet dinliyorum; felan der.
-daha sakin bir yere geçebilirsek daha iyi olur..
.............sakin sessiz bir kenera gidersiniz.... tabi bu arada durumu anlar heralde :ehe
-nasıl karşılarsın bilemiyorum ama benim sana karşı hala duygularım var. seni kendime çok yakın hissediyorum. sen ne hissediyorsun ?
yeniden bir beraberliğe ne dersin ?


ya hayırrrrrr :vur:... yada..
bende seni seviyorum.
Doğru söyle hangi tiyatroda oynadın bu oyunu Hasanım:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
-selam
+selam.
-nasılsın nasıl gidiyor.
+iyim öyle işte sen nasılsın
-bende iyiyim. seninle biraz konuşabilir miyiz ?
+hangi konuda konuşacagız--- veya evet dinliyorum; felan der.
-daha sakin bir yere geçebilirsek daha iyi olur..
.............sakin sessiz bir kenera gidersiniz.... tabi bu arada durumu anlar heralde :ehe
-nasıl karşılarsın bilemiyorum ama benim sana karşı hala duygularım var. seni kendime çok yakın hissediyorum. sen ne hissediyorsun ?
yeniden bir beraberliğe ne dersin ?


ya hayırrrrrr :vur:... yada..
bende seni seviyorum <3 :tebessüm:

bu olur işte... Eyvallah hasan senin iyiliğini nasıl ödeyeceğim ki.? Başka versiyonu var mi? :D

---------- Eklendi @ 19:22:53 ---------- Yazıldı @ 19:21:57 ----------


Bak sana birşey anlatayım daha önce bunu kimseye anlatmadım sayende maxiailem duymuş olacak. Lise 1.sınıftayım okulda kızlardan teklif üzerine teklif alıyordum, ama benim düşünce tarzım diğer arkadaşlarımdan farklı olduğu için pek aldırış etmez geçer giderdim.

Bir gün okul dış kapı nöbeti yazılmıştı bana görev yeri okul ön giriş kapısı birde yanıma yan sınıftan bir kız arkadaş yazmışlar, baştan söyleyeyim kazı asılmak aklımın ucundan dahi geçmedi, sonra sabah vakti olduğu için kahvaltıda yapmadım tabi, gittim okulun karşısındaki bakkal amcamıza büskevit :), bir de kola aldım geldim nöbet yerine, tabi sen saçmalığa bak sadece kendimi düşündüm yani çok bencil davranmıştım.

Utanarak bir iki bisküvi uzattım almak istemedi bende ısrar edip almasını istedim ama ne yaptıysam almadı, kolayı açıp ilk onun içmesini istedim onuda almadı. Neyse muhabbet üstüne muhabbet akşamı ettik çıkış zili çaldı anam ne olduysa o anda oldu sabah tanışmadık sanki birden ciddileşti ne oluyor filan dedim.

Ama doğru söyleyim kızdan etkilenmiştim ama senin gibi açılmak istememe rağmen bir türlü açılamadım, haftalar birbirini kovaladı anlayacağın kız koridorda bile karşılaşsak hafif bir tebessüm ile geçip gidiyor, nasılsın sorularıma yanıt alamıyordum.

Arkadaşlarıma anlattım çünkü ilk kez aşık olmuştum, onlar bana git oğlum kızın gönlü varmış sende biz duyduk ayrıca bizim kızlar kıskanıyorlar filan dediler, hadi len muhabbeti filan gittim sınıfına İsmini zikrederek benimle arkadaş olur musun çıkabilirmiyiz dedim nasıl dediğimi o gün bu gün bende hala düşünürüm.

Ama söyledim işte ne dese beğenirsin tabiki şaşkın, vuhhh ulan o güne kadar niye kıvrandım diye söylendim durdum, kabul ettiya nasılım anlatamam parmaklarımın ucunda yürüyorum adeta, ve biz lise boyunca çıktık kardeşim...

ibretik oldu gökçen abi :D

---------- Eklendi @ 19:24:02 ---------- Yazıldı @ 19:22:53 ----------

faceden dürt gerisi gelir sırf güzel diye cıkıyorsan hiç cıkma çünkü yine ayrılacaksın anlaşabiliyorsan cık dış güzelliğe kesinlikle önem verme ha ben bir kızla yapamıyorum sürekli değişmem lazım diyorsan orası ayrı tabi yoksa dersinki tek olsun ömürlük olsun amacın oysa sahsen benim amacım öyle 6 aydır cıktığım var gayette mutluyum o beni anlıyor ben onu bir ömürde gider anlayacağın diyeceğim tek şey bir kızla sırf güzel diye cıkma kaybeden sen olursun hadi kolay gelsin kardeşim kız işlerinde en kolay yol facebook ordan konuşmaya başla gerisi geliyor :)

güzel kelimesini öylesini yazdım kardeşim.laf gelişi.. Facesi yok ya.. Olsa fethetmiştim şimdiye kadar

---------- Eklendi @ 19:25:21 ---------- Yazıldı @ 19:24:02 ----------

osman.
ama bak benim yazdıklarım örnek olsun
sen oku anla yorumla kendini hazırla.. tart düşün... bazen olurki evdeki hesap çarşıya uymaz.
onun için %50 hazırlan %50 o anki heyecanına bırak. agzından çıkana dikkat et yeter. :D

heyecan tavan yapıyor kardeşim. Kalp inanılmaz hızlanıyor .:D yeniden düşünürüm
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe ve OttomaN TigeR
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye

Çok teşekkür ederim Hasan utandırdın beni yahu, tekrar tekrar teşekkür ederim kardeşim. :oke:
abim için bir tebrik konusu açmışım çokmu... valla bu konuda 5000 i yazmanı bekledim :D


---------- Eklendi @ 19:31:58 ---------- Yazıldı @ 19:27:07 ----------

bu olur işte... Eyvallah hasan senin iyiliğini nasıl ödeyeceğim ki.? Başka versiyonu var mi? :D

heyecan tavan yapıyor kardeşim. Kalp inanılmaz hızlanıyor .:D yeniden düşünürüm
sen ilk fırsatta açılmazsan o heyecan seni daha çooook frenler...
içinde kalır. ama açılamzsın. sonra vur kafayı :vur:

heyecan yaptın diye erteleme.... tek bir kelime... selam dedikten sonra o an artık dönülmez yola girmen şart.....
yoksa o girişi daha zor bulursun... zaman geçtikçe daha zor oluyor....
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi

abim için bir tebrik konusu açmışım çokmu... valla bu konuda 5000 i yazmanı bekledim :D


---------- Eklendi @ 19:31:58 ---------- Yazıldı @ 19:27:07 ----------


sen ilk fırsatta açılmazsan o heyecan seni daha çooook frenler...
içinde kalır. ama açılamzsın. sonra vur kafayı :vur:

heyecan yaptın diye erteleme.... tek bir kelime... selam dedikten sonra o an artık dönülmez yola girmen şart.....
yoksa o girişi daha zor bulursun... zaman geçtikçe daha zor oluyor....

evet hasan pazartesi günü konuşacağım valla.. Yeter galan yaw. Bekle bekle canım çıktı.
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

yavuzkaraca
Cevap
7
Görüntüleme
579
DaNq3rB0y
jackjack
Cevap
4
Görüntüleme
24K
-LiveYourLife-


Üst Alt